Desmar Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Även fast du är moderator så spammar du tråden med onödigt skit istället för att snacka med honom om det i PM.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 *Bilder på fula smileys* Så mycket bryr vi oss verkligen. http://img291.imageshack.us/img291/6685/imachikinlolil7.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Även fast du är moderator så spammar du tråden med onödigt skit istället för att snacka med honom om det i PM.. http://img291.imageshack.us/img291/6685/imachikinlolil7.jpg MARTIN-123, ALLA RETARDS BESKYDDARE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 MARTIN-123, ALLA RETARDS BESKYDDARE! STELLHELL, MANNEN SOM KAN ALLT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 STELLHELL, MANNEN SOM KAN ALLT! ÅH, LOLOLOL HAHAHAHA!!!!11 Nu vet jag inte vad det har alls med det här att göra? Du är ett jävla retard, det har vi redan konstaterat. Jag äremot har aldrig sagt att jag kan allt, men fine. Om du tycker det så! Well, well.. Nu är det slut på det roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 ÅH, LOLOLOL HAHAHAHA!!!!11 Nu vet jag inte vad det har alls med det här att göra? Du är ett jävla retard, det har vi redan konstaterat. Jag äremot har aldrig sagt att jag kan allt, men fine. Om du tycker det så! Well, well.. Nu är det slut på det roliga. Åhh! Så måste du förstöra allt.. :P Ontopic: Level 46 med locken nu! Yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Herregud martin.. du bevisar ju bara att du är ett retard, som stellhell säger :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Oiiiii! Blade's Edge öppnades igår, helt ny PvE realm som inte tar emot miggar, så det är gyllene tillfälle att vara "först och störst" där. funderar starkt på att lvla upp något där, har ändå inte mycket för mig mellan mina arenarundor och dailys just nu. Någon annan som sitter och är sugen på en alt på en server som inte har allt redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Oiiiii! Blade's Edge öppnades igår, helt ny PvE realm som inte tar emot miggar, så det är gyllene tillfälle att vara "först och störst" där. funderar starkt på att lvla upp något där, har ändå inte mycket för mig mellan mina arenarundor och dailys just nu. Någon annan som sitter och är sugen på en alt på en server som inte har allt redan? Jag kan levla med dig ett tag ialafall. Horde eller ally? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Jag kan levla med dig ett tag ialafall. Horde eller ally? Alliance. Jag gjorde just en alt där, en nelf råg... Kommer nog inte ha tid att spela på den så mycket tyvärr. Spelar D2, spelar på min hunter och arbetar redan samtidigt. Lite svårt att trycka in fler aktiviteter där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Oiiiii! Blade's Edge öppnades igår, helt ny PvE realm som inte tar emot miggar, så det är gyllene tillfälle att vara "först och störst" där. funderar starkt på att lvla upp något där, har ändå inte mycket för mig mellan mina arenarundor och dailys just nu. Någon annan som sitter och är sugen på en alt på en server som inte har allt redan? Vilken Battlegroup är den servern i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 (redigerad) Ruin Det är en pve server btw jahapp. Vart reportad för att jag nickade Rectumripper på shamanen så jag fick gratis nickchange.... RipperRectum blev det, pwnt. Redigerad 10 juli, 2008 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Me und Marky slickar på Sikorka medan han är AFK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Me und Marky slickar på Sikorka medan han är AFK. HAHAH NEEEJ FY VAD PINSAMT!!! MITT FINA FERAL GEAR (9k hp) BLÄÄÄÄÄ JAG SER UT SOM EN MONGOLID I DEN DÄR GRÖNA AAHH ! slicka här istället, mitt söta rpgear http://img301.imageshack.us/img301/1873/wowscrnshot070308181442yi7.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Me und Marky slickar på Sikorka medan han är AFK. Är nooben inte level 70 än? Lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Är nooben inte level 70 än? Lol. Men vafan Tony, fixa GC istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Men vafan Tony, fixa GC istället. Lär dig levla, noobfitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 lvl 30 på min präst nu. Redan folk som är/var lvl 55 när jag loggade igår.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Me und Marky slickar på Sikorka medan han är AFK. Akta så Sikorka inte dödar er med sitt jättebra gear... och sin stiliga badmössa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts