Xazzi Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 Vad menas detta när man bottar? Fusk eller? Aldrig hörtalas om det. Man har en bot som grindar åt en. Simple Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 Vår server hade ett stort outdoor-PvP event idag. Sisådär 60v60 slogs i Auchindoun. Under summoningen (otroligt nog hölls freden uppe mellan horde och alliance) Sen samlades vardera sida på varsin sida av Ring of Observance Sen börjades det Alliance pallade inte trycket, och de flydde in i Sethekk Halls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Jävlar vad glad jag är nu. Mitt pay card gick ut idag, så jag tänkte fylla på det. Men så kommer det nåt felmeddelande att jag redan provat 3 gånger och måste vänta tills imorn. Men jag har inte fått in pengar på kontot så jag kan spela, och igår kom jag in i en guild som har illidan på farm! Guilden jag var i förra gången tog in mig igen. Men dom vill att jag ska vara aktiv. Lätt att vara det när Blizzard är cp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 7 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2008 Yay! Fick ett pat card idag! Så nu blire att farma dkp och T6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 7 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2008 (redigerad) Fick bli med till MH idag, Så droppade T6 Handskar för pally, men såklart var den enda pallan som inte har T6 med idag så han fick dom. Men det gjorde dock att jag fick [Girdle of Hope]! Gick och hälsade på Kalecgos med! Fick han till 55% på bästa! Oj! Trippelpost! Redigerad 7 juli, 2008 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2008 Fick bli med till MH idag, Så droppade T6 Handskar för pally, men såklart var den enda pallan som inte har T6 med idag så han fick dom. Men det gjorde dock att jag fick [Girdle of Hope]! Gick och hälsade på Kalecgos med! Fick han till 55% på bästa! Oj! Trippelpost! Du är en äcklig leecher. Usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 7 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2008 Du är en äcklig leecher. Usch. Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 (redigerad) Va? Du har cruisat in i en guild och fått loot men inte hjälpt till med dess progress är vad han menar. Redigerad 8 juli, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 Du har cruisat in i en guild och fått loot men inte hjälpt till med dess progress är vad han menar. Precis. Du har dessutom tattat en gbank och sen sitter och skryter om hur du joinar guilder till höger och vänster som ger dig welfare epics för dom inte behöver dom. Du är precis som den äckliga smaken av juice efter man har borstat tänderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 Förstår han ändå lite eftersom WoTLK är påväg och man kanske vill se något annat än hydross och void medans man har chansen. Fast han är fortfarande en idiot som har ninjat en gbank och sen skryter om epics han inte behöver lyfta ett finger för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 Jag och min kompis har funderat på och göra varsin 29twink och jag har tänkt vara rogue. Funderar mellan Belf och Undead. Så jag undrar om det finns nån erfaren twinkare här som kan hjälpa mig vilka enchants & items jag ska ha som Rouge på lvl 29. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 Precis. Du har dessutom tattat en gbank och sen sitter och skryter om hur du joinar guilder till höger och vänster som ger dig welfare epics för dom inte behöver dom. Du är precis som den äckliga smaken av juice efter man har borstat tänderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 (redigerad) Nice Martin, bra att du hittade den så slapp jag leta efter en passande bild över hur mycket vi bryr oss om dina leechingfasoner. Redigerad 8 juli, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 Jag och min kompis har funderat på och göra varsin 29twink och jag har tänkt vara rogue. Funderar mellan Belf och Undead. Så jag undrar om det finns nån erfaren twinkare här som kan hjälpa mig vilka enchants & items jag ska ha som Rouge på lvl 29. http://www.casual-wow.com/wow-29-twink-rogue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 http://www.casual-wow.com/wow-29-twink-rogue Tack Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Nice Martin, bra att du hittade den så slapp jag leta efter en passande bild över hur mycket vi bryr oss om dina leechingfasoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Du failar som låter bilder prata åt dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 :D :doh: :doh: :doh: -- Martin. Du suger verkligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 :D :doh: :doh: :doh: -- Martin. Du suger verkligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Så mycket bryr vi oss verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts