Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Grat-tis. Marky sa det ett par sidor bak och jag erkände, men jag förstår att du är en total idiot och måste leta upp själv. Uppblåste jävel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min lock är 38 nu, men jag har lite svårt att bestämma specc! :whistling:

Atm har jag, Imp Corruption, Imp Life Tap, Imp Drain Life. Och resten på Demon. Men undrar om jag ska respecca på 50 och skaffa Felguard eller vänta med Felguard tills Outland. Vad tycker ni? :P

Håll dig borta från Destruction innan 70, om du inte måste ha shadowburn (vilket du inte borde).

Kör afflic eller sac.spec tills du kan använda Felguard. När du kan det speccar du Felguard eller kör full afflic med UA.

Helt upp till dig hur du vill köra. Dotta och kita (aoe kita funkar med), eller dotta och låta FG göra jobbet. Han är väldigt effektiv, och jag lvlade som Demo på min lock.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håll dig borta från Destruction innan 70, om du inte måste ha shadowburn (vilket du inte borde).

Kör afflic eller sac.spec tills du kan använda Felguard. När du kan det speccar du Felguard eller kör full afflic med UA.

Helt upp till dig hur du vill köra. Dotta och kita (aoe kita funkar med), eller dotta och låta FG göra jobbet. Han är väldigt effektiv, och jag lvlade som Demo på min lock.

Okej, tack så mycket! :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon här som har / vet någon bra lvling specc för Shadow priest? :whistling:

Har lagt 3st i Spirit tap och 3 i blackout...är lvl 15 för den som undrar

Spirit tap 5/5

Imp. SW:P 2/2

Shadow focus 3/5

Mind Flay 1/1

Imp. MB 2/5

Imp. Psychic Scream 2/2

Shadow Weaving 1/5

Shadow Reach 2/2

Shadow Weaving 5/5

Vampiric Embrace 1/1

Focused Mind 3/3

Imp. Vampiric Embrace 2/2

Darkness 2/5

Shadowform 1/1

Darkness 5/5

Shadow Power 5/5

Misery 1/5

Vampiric Touch 1/1

Misery 5/5

Wand Specialization 5/5

Imp. PW:S 3/3

Imp. PW:F 2/2

Inner Focus 1/1

De sista tre levlarna kan du sätta i vad du tycker känns bäst.

Det finns emellertid en hel del alternativ. Känner du att du går oom snabbt kan det vara lönt att specca wand specialization tidigt. Känner du att du ofta blir gankad eller att du vill PvPa, kan du offra poängen i Shadow Focus och disc-trädet till Blackout och silence. Det är ditt val. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

41 med locken nu, men jag funderade på att botta den i Tanaris, vid sköldpaddorna, men verkar som GM's kollar stället ofta? Nån som vet om det stämmer? Bottat 4 andra där, och aldrig blivit bannad. :(

Hur kan det verka som dom kollar stället ofta ifall du bottat fyra andra där?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån som är intresserad av att köpa en 70 hunter och en 70 priest för 1000kr?

PCT är redo, båda är horde och har flying mount.

Hunter - http://armory.wow-europe.com/character-she...Hand&n=Unic

Priest - http://armory.wow-europe.com/character-she...p;n=L%C3%A4karn

Ifall inte prästens armory funkar så heter den Läkarn och är på Shattered Hand, så ni kan söka manuellt. :(

Prästen har kara shadowgear också, 900-1000 shadowdmg.

Redigerad av comfy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor