Siana Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Någon som är sugen på 30 dagar gratis? Ska börja igen om ett par dagar, så tänkte att nån kanske ville göra Scroll of Resurrection på mitt acc. PM:a mig för infon ni behöver. Jag, jag, JAG! PMar inom kort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 (redigerad) Midsummerdailysarna fungerar också. På level 69 på min hunter fick jag 12,5k exp styck, eller liknande. Och... Ding 70! Slackade sönder i Outland, så min totala /played blev inte så imponerande, 6d 3h eller något. LevelSnap tog ett SS för varje ding, så jag smällde ihop det hela i följande bildspel (OBS, förmodligen ganska tråkigt att titta på ): Borde rullat bilderna i lite snabbare takt! Redigerad 29 juni, 2008 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 (redigerad) Midsummerdailysarna fungerar också. På level 69 på min hunter fick jag 12,5k exp styck, eller liknande. Och... Ding 70! Slackade sönder i Outland, så min totala /played blev inte så imponerande, 6d 3h eller något. LevelSnap tog ett SS för varje ding, så jag smällde ihop det hela i följande bildspel (OBS, förmodligen ganska tråkigt att titta på ): [youtube-old]rVxjRku0mok[/youtube-old] Min /played var 5 dagar och x timmar när jag var lvl 41 Fast jag gjorde massa instanser hela tiden Redigerad 29 juni, 2008 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Har 2d 12h i lvl 33 jag! Fast jag bottar ju då så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 15h lvl 20. Heja mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 4d 10h till 58 med min präst, tappat suget nu när jag kom till outlands. Jag som längtade så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Orkar inte lvla upp min warrior, nu när jag har värsta chansen med ribbondance med extra exp.. Fan.. >-< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 4d 10h till 58 med min präst, tappat suget nu när jag kom till outlands. Jag som längtade så För att peppa dig lite kan man ju tänka att det tar ungefär lika lång tid att dra 1-60 som 60-70 Oh.... wait : < Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 För att peppa dig lite kan man ju tänka att det tar ungefär lika lång tid att dra 1-60 som 60-70 Oh.... wait : < Haha! Jag brukar tänka på alla quest rewrds jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Hade över 16 dagar /played med min första 60. cirka 13 dagar med min andra. Man ska ju njuta av upplevelsen, fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 Hade över 16 dagar /played med min första 60. cirka 13 dagar med min andra. Man ska ju njuta av upplevelsen, fan! Hade 25d med min första 60! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 Är det värt att följa denna guide för att bli lvl 70 på 6 dagar typ? Missar ja en massa saker och undertiden om ja följer guiden missar ja en del roliga saker då eller? Ska ja följa den eller lvla själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 Är det värt att följa denna guide för att bli lvl 70 på 6 dagar typ? Missar ja en massa saker och undertiden om ja följer guiden missar ja en del roliga saker då eller? Ska ja följa den eller lvla själv? Om det är din första char så ska du inte äns tänka på en guide. Du missar hela spelet och du blir värdelös vid 70, och det finns redan för många värdelösa 70's. Tror alla här kan hålla med om att dom någon gång mött eller spelat med någon som man tänkt "Hur fan har han lyckats ta sig till 70?". Låt det ta den tid det tar, fråga inte äns folk om vart du ska utan gör det du själv vill och var inte rädd för att bara lojja som fan. 30d till 70 är inget att skämmas över om det är ens första char. Det visar bara på att man tagit åt sig lite och att man sett allt man velat se. Min första char hade runt 20d played när jag dingade 60 i vanillaWoW. Jag la iofs "av" med att lvla vid lvl 58 och körde helt enkelt "end-game" vid 58, vilket sakta tog mig till 59. Sen bestämde jag mig för när jag var 4 bars inne på 59 att jag skulle dra 60. Det var lan hemma hos en polare och jag farmade mats till Hide of the Wild samtidigt som jag lvlade i EPL. Fullt WH och HotW vad Tier6 för druider det. Mums! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 Tack stellhell, Då skippar ja den guiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 Tycker mina kompisar som levlat ~4 70s var kan lägga den där Joana's Guide åt sidan. Bör dom inte veta var fan man ska vara efter att ha gjort samma sak fyra gånger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 (redigerad) Fullt WH och HotW vad Tier6 för druider det. Mums! Det var fina tider det! Redigerad 30 juni, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 Tycker mina kompisar som levlat ~4 70s var kan lägga den där Joana's Guide åt sidan. Bör dom inte veta var fan man ska vara efter att ha gjort samma sak fyra gånger? Tycker inte jag. Under all tid man spelar så kommer man missa och glömma vissa quester/föremål man ska ta med för att levla extra snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 (redigerad) Har börjat lvla en priest på min kompis server inatt. Level 11 Redigerad 1 juli, 2008 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...&pid=832181 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...&pid=851509 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...amp;pid=1020509 Hejdå Guldmyntet. (Jag visste att jag kände igen hans beteende) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...&pid=832181 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...&pid=851509 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...amp;pid=1020509 Hejdå Guldmyntet. (Jag visste att jag kände igen hans beteende) Marky sa det ett par sidor bak ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts