Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Midsummerdailysarna fungerar också. På level 69 på min hunter fick jag 12,5k exp styck, eller liknande.

Och... Ding 70! :)

Slackade sönder i Outland, så min totala /played blev inte så imponerande, 6d 3h eller något. LevelSnap tog ett SS för varje ding, så jag smällde ihop det hela i följande bildspel (OBS, förmodligen ganska tråkigt att titta på :P ):

Borde rullat bilderna i lite snabbare takt! :doh:

Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Midsummerdailysarna fungerar också. På level 69 på min hunter fick jag 12,5k exp styck, eller liknande.

Och... Ding 70! :P

Slackade sönder i Outland, så min totala /played blev inte så imponerande, 6d 3h eller något. LevelSnap tog ett SS för varje ding, så jag smällde ihop det hela i följande bildspel (OBS, förmodligen ganska tråkigt att titta på :doh: ):

[youtube-old]rVxjRku0mok[/youtube-old]

:)

Min /played var 5 dagar och x timmar när jag var lvl 41 :>

Fast jag gjorde massa instanser hela tiden :wub:

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det värt att följa denna guide för att bli lvl 70 på 6 dagar typ? Missar ja en massa saker och undertiden om ja följer guiden missar ja en del roliga saker då eller? Ska ja följa den eller lvla själv?

Om det är din första char så ska du inte äns tänka på en guide. Du missar hela spelet och du blir värdelös vid 70, och det finns redan för många värdelösa 70's. Tror alla här kan hålla med om att dom någon gång mött eller spelat med någon som man tänkt "Hur fan har han lyckats ta sig till 70?".

Låt det ta den tid det tar, fråga inte äns folk om vart du ska utan gör det du själv vill och var inte rädd för att bara lojja som fan. 30d till 70 är inget att skämmas över om det är ens första char. Det visar bara på att man tagit åt sig lite och att man sett allt man velat se.

Min första char hade runt 20d played när jag dingade 60 i vanillaWoW. Jag la iofs "av" med att lvla vid lvl 58 och körde helt enkelt "end-game" vid 58, vilket sakta tog mig till 59. Sen bestämde jag mig för när jag var 4 bars inne på 59 att jag skulle dra 60. Det var lan hemma hos en polare och jag farmade mats till Hide of the Wild samtidigt som jag lvlade i EPL. Fullt WH och HotW vad Tier6 för druider det. Mums!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker mina kompisar som levlat ~4 70s var kan lägga den där Joana's Guide åt sidan. Bör dom inte veta var fan man ska vara efter att ha gjort samma sak fyra gånger?

Tycker inte jag. Under all tid man spelar så kommer man missa och glömma vissa quester/föremål man ska ta med för att levla extra snabbt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor