Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Kan man botta i wow! (Wow-mimic?) Utan att bli bannad också! :D

Trodde alla GM's sprang runt coh checkade sånt.

Efter en hel del lusläsning så verkar det som om US-GMsarna har väldigt hård koll, många US-spelare blir bannade... I EU är det däremot inte lika hård koll, men jag skulle aldrig utsätta mitt eget konto för risken. Verkligen inte värt det, plus att jag betalar för att faktiskt få spela spelet. Bot-kontot har jag bara för stålar. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter en hel del lusläsning så verkar det som om US-GMsarna har väldigt hård koll, många US-spelare blir bannade... I EU är det däremot inte lika hård koll, men jag skulle aldrig utsätta mitt eget konto för risken. Verkligen inte värt det, plus att jag betalar för att faktiskt få spela spelet. Bot-kontot har jag bara för stålar. ^_^

Risken i EU måste vara minimal, har blivit reportad flera gånger. Jag fish bottade till mig 50 stacks fishsticks osv.. Har aldrig blivit varnad eller bannad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter intressant...

Man kan ju göra som Siana och tjäna lite extrapengar :doh:

US-Wow låter mycket bättre än EU... iaf när det kommer till hur aktiva GM'sarna är.

Det har det alltid varit. Det är bland annat billigare(vad jag vet), och scamming var mot reglerna redan från början medan det tog nästan 4 år innan EU-servers fick den policyn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Midsummerdailysarna fungerar också. På level 69 på min hunter fick jag 12,5k exp styck, eller liknande.

Och... Ding 70! :P

Slackade sönder i Outland, så min totala /played blev inte så imponerande, 6d 3h eller något. LevelSnap tog ett SS för varje ding, så jag smällde ihop det hela i följande bildspel (OBS, förmodligen ganska tråkigt att titta på :doh: ):

[youtube-old]rVxjRku0mok[/youtube-old]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor