Troxie Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 (redigerad) Exakt! Men blir nog att skaffa brutal handskarna först, sen prova skaffa rating för att skaffa resten. Just nu är 1700 rating ungefär lika svårt som 2100 på S3 ; ) Redigerad 27 juni, 2008 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Kul som FAN att jag inte kan logga in >___< Fastnar på Authenticating O_o Kan ni logga in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Loginservern är nere. Så om ni är online, logga för helvete inte ut! sitter i en kara med 4 offline nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Loginservern är nere. Så om ni är online, logga för helvete inte ut! sitter i en kara med 4 offline nu.. Jag va inloggad, men så gick säkringen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Nu ja! Inloggad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Haha, ganska lungt. Har bottat massa chars på mitt main konto. En rogue 19-60, min pala bottade jag endel, en shammy 1-52 Bottar locken förövrigt xD Kan man botta i wow! (Wow-mimic?) Utan att bli bannad också! Trodde alla GM's sprang runt coh checkade sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Kan man botta i wow! (Wow-mimic?) Utan att bli bannad också! Trodde alla GM's sprang runt coh checkade sånt. Efter en hel del lusläsning så verkar det som om US-GMsarna har väldigt hård koll, många US-spelare blir bannade... I EU är det däremot inte lika hård koll, men jag skulle aldrig utsätta mitt eget konto för risken. Verkligen inte värt det, plus att jag betalar för att faktiskt få spela spelet. Bot-kontot har jag bara för stålar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Gah, så jävla segt att levla >__< Springer bara runt och letar bonfires atm, samt kör BG's. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Efter en hel del lusläsning så verkar det som om US-GMsarna har väldigt hård koll, många US-spelare blir bannade... I EU är det däremot inte lika hård koll, men jag skulle aldrig utsätta mitt eget konto för risken. Verkligen inte värt det, plus att jag betalar för att faktiskt få spela spelet. Bot-kontot har jag bara för stålar. Risken i EU måste vara minimal, har blivit reportad flera gånger. Jag fish bottade till mig 50 stacks fishsticks osv.. Har aldrig blivit varnad eller bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Låter intressant... Man kan ju göra som Siana och tjäna lite extrapengar US-Wow låter mycket bättre än EU... iaf när det kommer till hur aktiva GM'sarna är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Risken i EU måste vara minimal, har blivit reportad flera gånger. Jag fish bottade till mig 50 stacks fishsticks osv.. Har aldrig blivit varnad eller bannad. Hur vet du att du blivit reportad, och hur fanken kan du inte bli bannad efter en report?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Hur vet du att du blivit reportad, och hur fanken kan du inte bli bannad efter en report?! För att flera folk sagt det, vet inte om dom öppnade ticket. Men många har iaf sagt att dom ska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Låter intressant... Man kan ju göra som Siana och tjäna lite extrapengar US-Wow låter mycket bättre än EU... iaf när det kommer till hur aktiva GM'sarna är. Det har det alltid varit. Det är bland annat billigare(vad jag vet), och scamming var mot reglerna redan från början medan det tog nästan 4 år innan EU-servers fick den policyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 (L) Blizzard överbelaste jävla skit sidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Har en fråga nu. Ska snart börja med retail wow och hade en liten fråga om Dailys. Är dailys bara för lvl 70 eller kan ja göra Dailys i nån annan lvl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Har en fråga nu. Ska snart börja med retail wow och hade en liten fråga om Dailys. Är dailys bara för lvl 70 eller kan ja göra Dailys i nån annan lvl? Bara på level 70. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Har en fråga nu. Ska snart börja med retail wow och hade en liten fråga om Dailys. Är dailys bara för lvl 70 eller kan ja göra Dailys i nån annan lvl? Pvp dailyn kan du göra varje dag medans du siktar mot 70 :- ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Pvp dailyn kan du göra varje dag medans du siktar mot 70 :- ) Cooking och fishing dailys kan man göra med 1 i skill på lvl 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Midsummerdailysarna fungerar också. På level 69 på min hunter fick jag 12,5k exp styck, eller liknande. Och... Ding 70! Slackade sönder i Outland, så min totala /played blev inte så imponerande, 6d 3h eller något. LevelSnap tog ett SS för varje ding, så jag smällde ihop det hela i följande bildspel (OBS, förmodligen ganska tråkigt att titta på ): [youtube-old]rVxjRku0mok[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Någon som är sugen på 30 dagar gratis? Ska börja igen om ett par dagar, så tänkte att nån kanske ville göra Scroll of Resurrection på mitt acc. PM:a mig för infon ni behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts