Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Nejdå :unsure:

Edit: Vafalls? Klockan är mer än 11:00 och min server är inte uppe än!

Edit2: Lol, kom precis på att servern kommer upp kl. 11.00 GMT 0, och här i kära Schweden ligger vi en timme före... Lolololz

Nej. "server time" är vår tid. Storbritannien får däremot servrarna tillbaka en timme senare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det NÅGON som kan komma in på sitt Account Managment? Har varit väldigt rastlös dom senaste månaderna och har nu blivit sugen på att börja spela WoW igen. Fast nu när jag sitter här med mitt nyinköpa Game Card i min hand så kommer jag inte ens in på hemsidan.. >_<

Sidan har varit nere till och från idag

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom är ju fortfarande bra och folk måste kämpa för sina vapen, typ.

Precis.

Det är så det skulle ha blivit från början när arenan introducerades, även om själva konceptet med en arena som största pvp-attraktion i ett MMO av wows skala enligt mig är ett steg i helt fel riktning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis.

Det är så det skulle ha blivit från början när arenan introducerades, även om själva konceptet med en arena som största pvp-attraktion i ett MMO av wows skala enligt mig är ett steg i helt fel riktning.

Vi får väl hoppas att dom gör någon rolig siege-weapon-död-åt-alla-40vs40 battleground i wotlk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Körde lite wow idag på en privat server. Kommer lira på privat server tills ja köper riktiga och ett gamecard. Btw några screens när jag och en från Bulgarien questade tillsammans:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tävla försten till 70?

Dingade 63 nyss :P

Dingade 68 nyss. ;)

För övrigt så glidar jag en mage på ett separat konto. Har inget sommarjobb så jag tänkte att jag skulle tjäna lite stålar på att sälja ett glidat konto. Har läst upp mig tillräckligt mycket för att vara rätt säker på att inte bli bannad; och skulle jag bli det så är mitt main-konto fortfarande säkert. Pengarpengarpengarpengar. >_<

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dingade 68 nyss. ;)

För övrigt så glidar jag en mage på ett separat konto. Har inget sommarjobb så jag tänkte att jag skulle tjäna lite stålar på att sälja ett glidat konto. Har läst upp mig tillräckligt mycket för att vara rätt säker på att inte bli bannad; och skulle jag bli det så är mitt main-konto fortfarande säkert. Pengarpengarpengarpengar. >_<

Haha, ganska lungt. Har bottat massa chars på mitt main konto. En rogue 19-60, min pala bottade jag endel, en shammy 1-52 :P Bottar locken förövrigt xD

Redigerad av Martin-123
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ca hur lång tid tar det att skaffa 75k honor? xD Ska börja lira arena lite seriösare med en polare, och tänkte skaffa full Mercilles. :unsure:

Beror på köer, battlegroup och hur insatt du är i det. 10k/dag är inget problem. Resten får du räkna själv D; !

edit; Om du kör AV. Leachade själv till mig hela S1 med trinkets, ringar osv. AV suger.

Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ca hur lång tid tar det att skaffa 75k honor? xD Ska börja lira arena lite seriösare med en polare, och tänkte skaffa full Mercilles. ^_^

S1 Hands

10500

S1 Shoulders

11250

S1 Legs

14500

S1 Helm

14500

S1 Chest

14500

Vindicator's Ring

15300

Vindicator's Belt

17850

Vindicator's Wrists

11794

Vindicator's Feet

17850

Vindicator's Neck

15300

Battlemaster's Trinket

30000

PvP Medallion (Trinket)

16983

Blue Ring

9547

Sergeant's Cape/Cloak

7548

Total (Without Weapons)

207,422

Gammal lista, men det är väl ungefär vad det kostar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor