Martin-123 Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Funderar fan på att följa med ett par guildes på huntern bara för att få Frostscythe of Lord Ahune Fifan vilken look den har <3 http://www.wowhead.com/?item=35514#screenshots:id=84745 Den är ganska cool ja! ----- Bästa speccen för att levla en lock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 (redigerad) Den är ganska cool ja! ----- Bästa speccen för att levla en lock? Eller drar in tråden istället så får du mer info och så slipper vi en wall of text här ; ) http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...26431&sid=1 Redigerad 23 juni, 2008 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Eller drar in tråden istället så får du mer info och så slipper vi en wall of text här ; ) http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...26431&sid=1 Tacktack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Såja, nu har man allt man vill ha. Brazier of Dancing Flames (350 blossoms) (Köpt) Captured Flame (350 blossoms) (Fixad förra året när man gjorde en quest för den) Mantle of the Fire Festival (100 blossoms) (Fixad förra året när man gjorde en quest för den) Sandals of Summer (200 blossoms) (köpt) Vestment of Summer (100 blossoms) (köpt) 2 x Crown of the Fire Festival (Fixad förra året när man gjorde en quest för den) (Kunde göra samma quest i år igen) Tabard of Summer Flames (Döda Ahune) ------------ *edit* btw, ang. bagslots så kan ni alla andas ut. 22-slots kommer 2.4.3. Så nu kan Guldmyntet känna sig ännu mer efterbliven när han köpt sina 20-slots för 500g styck för att han ska vara så jävla kewl. http://www.wowhead.com/?item=38082 - 22slots http://www.wowhead.com/?item=38225 - 28slot herbbag (Äntligen!) Ska införskaffa mig 4 22-slots när 2.4.3 kommer och byta ut min 24 herb mot en 28. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Såja, nu har man allt man vill ha. Brazier of Dancing Flames (350 blossoms) (Köpt) Captured Flame (350 blossoms) (Fixad förra året när man gjorde en quest för den) Mantle of the Fire Festival (100 blossoms) (Fixad förra året när man gjorde en quest för den) Sandals of Summer (200 blossoms) (köpt) Vestment of Summer (100 blossoms) (köpt) 2 x Crown of the Fire Festival (Fixad förra året när man gjorde en quest för den) (Kunde göra samma quest i år igen) Tabard of Summer Flames (Döda Ahune) Du ligger verkligen i under festivalerna! Funderar själv om det är värt att skaffa Captured Flame eller inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Du ligger verkligen i under festivalerna! Funderar själv om det är värt att skaffa Captured Flame eller inte... Imo är den rätt ful, men den är ju annorlunda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 (redigerad) Men vad ghey, idag ar det mondak, aight.(?) Anyway, atm sitter jag pa ett vid en internet access pa burgerking med en kladdig steakhouse burger i handen >New York, sag att jag kommer hem pa onsdag kvall.. Hur manga dagar har jag pa mig (eller missar jag midsummer festival totalt?(((( plixinooes ) att fixa alla questen? Foljdfraga/klirrar jag alla questen pa 24h om jag nordar hela natten? ..och den som tycker att jag skriver roligt fortjanar en kaftsmall.. ,_. ^____ ^ eh. Redigerad 23 juni, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Vad roligt du skriver. Festen slutar 4 Juli. Vet inte riktigt vilka quests som finns, men de där man ska springa till varje outpost och ninja eld fixar du lätt på en kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Jag håller på att länsa hela Azeroth på eld just nu på min hunter. Helt sjukt najs exp man får, 5,5k för en egen eld och 11k för motsatta factions eld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Jag håller på att länsa hela Azeroth på eld just nu på min hunter. Helt sjukt najs exp man får, 5,5k för en egen eld och 11k för motsatta factions eld. Tävla försten till 70? Dingade 63 nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Nu saknas bara bootsen till detdära Midsommar-gearet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guldmyntet Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 (redigerad) btw, ang. bagslots så kan ni alla andas ut. 22-slots kommer 2.4.3. Så nu kan Guldmyntet känna sig ännu mer efterbliven när han köpt sina 20-slots för 500g styck för att han ska vara så jävla kewl. Oj vilka pengar jag lag ut för mina 20 slots, troligtvis har jag nog inte ens råd med en sån bag nu!!11111 Jävligt nice herbbag dock. Redigerad 24 juni, 2008 av Guldmyntet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Oj vilka pengar jag lag ut för mina 20 slots, troligtvis har jag nog inte ens råd med en sån bag nu!!11111 Jävligt nice herbbag dock. Varför inte? Du drar ju in 5k om dagen "hur lätt som helst" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Season4 imorgon. Gladiator drakarna för s3 ser galna ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 (redigerad) Ny bild plx Redigerad 24 juni, 2008 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Jag håller på att länsa hela Azeroth på eld just nu på min hunter. Helt sjukt najs exp man får, 5,5k för en egen eld och 11k för motsatta factions eld. Vänta, VA? Hur snor man eld? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Vänta, VA? Hur snor man eld? Gå med din karaktär till en by (Tarren Mill/Southshore/Hammerfall/Sepulcher/Razor Hill/Goldshire etc) och snacka med en gubbe där/loota elden om den tillhör den motsatta faktionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Bara jag som sitter och väntar in Seasson 4:a? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 (redigerad) Bara jag som sitter och väntar in Seasson 4:a? Nejdå Edit: Vafalls? Klockan är mer än 11:00 och min server är inte uppe än! Edit2: Lol, kom precis på att servern kommer upp kl. 11.00 GMT 0, och här i kära Schweden ligger vi en timme före... Lolololz Redigerad 25 juni, 2008 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 (redigerad) Nejdå Edit: Vafalls? Klockan är mer än 11:00 och min server är inte uppe än! Edit2: Lol, kom precis på att servern kommer upp kl. 11.00 GMT 0, och här i kära Schweden ligger vi en timme före... Lolololz Hmm, tyckte det stod att alla servrar underhålls nu ända till kl 13.00. Fan, jag som trodde att servrarna var uppe nu. Edit: Jo det var så. Offline till kl 13. Redigerad 25 juni, 2008 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts