Mikolan Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Det är alla nya som dem invitat för att få ihop folk till MC, ska läman FLY endå, det är ingen bra guild längre, har gått från en instance-guild til en prat-guild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Nära på Lika störande som Râven Guard,Râven Guard Elit o allt vad dom heter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Nära på Lika störande som Râven Guard,Râven Guard Elit o allt vad dom heter.. Sacrilige, Pariah, The Burnign Blade, The Exhalted Champions, THE LIST GOES ON Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Råkade av misstag radera min dwarf warrior idag :'(..skulle radera en massa gamla gubbar och då slank han med..har börjat med en paladin nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Råkade av misstag radera min dwarf warrior idag :'(..skulle radera en massa gamla gubbar och då slank han med..har börjat med en paladin nu. Var inte det din lvl 24-25 eller? Isåfall R.I.P Jarok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Säger bara till er som spelar alliance och på Daggerspine ser ni Synergy spring SPRING eller mounta eller sprinta men fly iaf EDIT: Det är en horde guild då da Redigerad 1 juli, 2005 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Var inte det din lvl 24-25 eller? Isåfall R.I.P Jarok Jo, det var han. Tur att han inte hade hunnit upp på en hög lvl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Human Paladin är det fulaste som finns enligt mig Lite fuskigt att dom kan ha mail-armor PLUS att dom kan heala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Vad tycker du om Dwarf Paladins? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag tycker alla pallas suger i helhet. Shield / HS. Jag skjuter lite eldbollar på dom med min mage sen dör dom så sött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Tycker palas är ganska bra . Finns 2 ganska mäktiga (och ökända) paladiner på Doomhammer. Gillar palas mount väldigt mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Gud vad jag hatar palas,, dom suger så hårt Dom kommer ,, man skrattar,, och precis när dom är nära en> stealth Fula, äckliga as! suger så jävla hårt, dealar ingen dmg, typ mer än hälften än alla palas ÄR newbies och dom är "uppkäftiga" oxå Bara hatar dom, inte ens kul att döda dom små asen Fuck u säger jag bara till palas Den klassen jag respekterar mest (är rogue) är druids visst enkla att döda, (särskilt för rogue) men dom kan vara äckligt bra asså Druids ftw och rogues yup ,, blev lvl 54 då så nedrans glad är jag, tog en lvl 56 rogue (horde) i duell,, han sa att jag var bra Jag och min kompis (lvl 60 hunter, jag lvl 54 UD rogue) brukar sola Zul'Farrak både har enchanting så vi brukar rolla på blåa och dela på alla gröna items både tjänar ca 10 guld för varje runa i ZF disenhtar blåa, får Large Radiant Shard > AH> "U got mail" Och jag har kommit på en djävlusk plan med Enachanting som dubblar din vinst med 2 guld minst för varje enchant >D mwhahaahhahaha Hur? Tja kan berätta hur jag kom på det Alla i Dunemaul spammar ju ctrl c+v med sina WTS enchant blah blah blah 2 gold for that, 5 gold for that blah blah blah SÅ stod jag ovanför banken strippa lite granna KOm jag på,, varför säga priserna? alla kommenterar ju sina priser jämmt så jag skrev "WTS Enchanting alla mina enchant då /// w me" så viskar ju folk och man säljer skit dyrt, INGEN kan priserna, te.x igår sålde jag 50 + armor på back för 4 guld har 40 guld nu, borde ha 20 eller nåt fall jag inte hade lurat folk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Paladin Classen är skit bra, men de flesta som spelar Paladin är typ 12 år gamla.. så classen har fått extremt dåligt rykte nu.. stör mig på det. Btw: Lånade en kompis acc igår. lvl 60 Hunter. tog en 60 Paladin som attackerade mig bakifrån ett bra exempel på en 12 åring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Säger bara till er som spelar alliance och på Daggerspine ser ni Synergy spring SPRING eller mounta eller sprinta men fly iaf EDIT: Det är en horde guild då da Haha, finns en guild som heter Synergy på servern jag lirar på med, Bladefist. Dom är dock alliance och bland de mäktigaste guilderna tillsammans med Infamous och Union. Synergy på våran server har också plockat Ragnaros http://excineris.kicks-ass.net/files/ragnaros_296.jpg Redigerad 2 juli, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Vilken path har du thotim? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Haha, finns en guild som heter Synergy på servern jag lirar på med, Bladefist. Dom är dock alliance och bland de mäktigaste guilderna tillsammans med Infamous och Union. Synergy på våran server har också plockat Ragnaros http://excineris.kicks-ass.net/files/ragnaros_296.jpg Haha Synergy är mäktigaste Horde guildet på min server och har plockat ragnaros 2 gngr ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Haha, finns en guild som heter Synergy på servern jag lirar på med, Bladefist. Dom är dock alliance och bland de mäktigaste guilderna tillsammans med Infamous och Union. Synergy på våran server har också plockat Ragnaros Vad är du för lvl nu, thotim? på Lydia. vilken patch, BTW? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Vad är du för lvl nu, thotim? på Lydia. vilken patch, BTW? Förslagsvis den nyaste för att du äns ska kunna spela. Om man inte är en bögjävel som sitter och spelar crackade servrar. Aja, iaf. Har mer eller mindre slutat. Inget kul längre och jag jobbar så jag hinner inte spela något. R.I.P Felicia lvl 60 NE Druid | Sunstrider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Får se nu...lvl 60 yao! (Bladefist) Fast har inte hela devout settet ännu Såg att du gjorde tråd om att man fick lvl 60 char...Jodå, det stämmer. Har man ett aktivt account får man 2 lvl 60 chars...Vilken klass man vill. Dessa chars kan du använda för att spela på de nya testservrarna med den nya patchen. Mest för en ny instance som heter Blackwind Lair. Läs mer på http://www.wow-europe.com NiKe-eKiN, vad menar du med vilken path jag är? Redigerad 2 juli, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Får se nu...lvl 60 yao! (Bladefist) Fast har inte hela devout settet ännu Såg att du gjorde tråd om att man fick lvl 60 char...Jodå, det stämmer. Har man ett aktivt account får man 2 lvl 60 chars...Vilken klass man vill. Dessa chars kan du använda för att spela på de nya testservrarna med den nya patchen. Mest för en ny instance som heter Blackwind Lair. Läs mer på http://www.wow-europe.com NiKe-eKiN, vad menar du med vilken path jag är? Vilken MOD menar både han och jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts