Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Gud vad jag hatar palas,, dom suger så hårt

Dom kommer ,, man skrattar,, och precis när dom är nära en> stealth

Fula, äckliga as! suger så jävla hårt, dealar ingen dmg, typ mer än hälften än alla palas ÄR newbies och dom är "uppkäftiga" oxå

Bara hatar dom, inte ens kul att döda dom små asen

Fuck u säger jag bara till palas

Den klassen jag respekterar mest (är rogue) är druids

visst enkla att döda, (särskilt för rogue) men dom kan vara äckligt bra asså :P Druids ftw

och rogues :D

yup ,, blev lvl 54 då :) så nedrans glad är jag, tog en lvl 56 rogue (horde) i duell,, han sa att jag var bra ;)

Jag och min kompis (lvl 60 hunter, jag lvl 54 UD rogue) brukar sola Zul'Farrak :D både har enchanting så vi brukar rolla på blåa och dela på alla gröna items både tjänar ca 10 guld för varje runa i ZF :) disenhtar blåa, får Large Radiant Shard > AH> "U got mail" :)

Och jag har kommit på en djävlusk plan med Enachanting som dubblar din vinst med 2 guld minst för varje enchant >D mwhahaahhahaha

Hur? Tja kan berätta hur jag kom på det

Alla i Dunemaul spammar ju ctrl c+v med sina WTS enchant blah blah blah 2 gold for that, 5 gold for that blah blah blah

SÅ stod jag ovanför banken strippa lite granna :)

KOm jag på,, varför säga priserna? alla kommenterar ju sina priser jämmt

så jag skrev "WTS Enchanting alla mina enchant då /// w me" så viskar ju folk och man säljer skit dyrt, INGEN kan priserna, te.x igår sålde jag 50 + armor på back för 4 guld :) har 40 guld nu, borde ha 20 eller nåt fall jag inte hade lurat folk ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säger bara till er som spelar alliance och på Daggerspine ser ni Synergy spring SPRING eller mounta eller sprinta men fly iaf :D EDIT: Det är en horde guild då da :)

Haha, finns en guild som heter Synergy på servern jag lirar på med, Bladefist. Dom är dock alliance och bland de mäktigaste guilderna tillsammans med Infamous och Union.

Synergy på våran server har också plockat Ragnaros ;)

Redigerad av thotim
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, finns en guild som heter Synergy på servern jag lirar på med, Bladefist. Dom är dock alliance och bland de mäktigaste guilderna tillsammans med Infamous och Union.

Synergy på våran server har också plockat Ragnaros :)

Haha Synergy är mäktigaste Horde guildet på min server och har plockat ragnaros 2 gngr ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Synergy på våran server har också plockat Ragnaros :rolleyes:

Vad är du för lvl nu, thotim? ^_^

på Lydia.

vilken patch, BTW?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är du för lvl nu, thotim?  :D

på Lydia.

vilken patch, BTW?

Förslagsvis den nyaste för att du äns ska kunna spela. Om man inte är en bögjävel som sitter och spelar crackade servrar.

Aja, iaf. Har mer eller mindre slutat. Inget kul längre och jag jobbar så jag hinner inte spela något.

R.I.P Felicia lvl 60 NE Druid | Sunstrider <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får se nu...lvl 60 yao! (Bladefist) :D Fast har inte hela devout settet ännu <_<

Såg att du gjorde tråd om att man fick lvl 60 char...Jodå, det stämmer. Har man ett aktivt account får man 2 lvl 60 chars...Vilken klass man vill. Dessa chars kan du använda för att spela på de nya testservrarna med den nya patchen. Mest för en ny instance som heter Blackwind Lair. Läs mer på http://www.wow-europe.com

NiKe-eKiN, vad menar du med vilken path jag är? ^_^

Redigerad av thotim
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får se nu...lvl 60 yao! (Bladefist) :D Fast har inte hela devout settet ännu <_<

Såg att du gjorde tråd om att man fick lvl 60 char...Jodå, det stämmer. Har man ett aktivt account får man 2 lvl 60 chars...Vilken klass man vill. Dessa chars kan du använda för att spela på de nya testservrarna med den nya patchen. Mest för en ny instance som heter Blackwind Lair. Läs mer på http://www.wow-europe.com

NiKe-eKiN, vad menar du med vilken path jag är? ^_^

Vilken MOD menar både han och jag ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor