Ante_freeman Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Jag vet att du har en orc warrior på Ragnaros. Men jag visste faktiskt inte att du spelade på sunstrider. Han har en druid på Sundstrider.. Warlock & Paladin på Emeriss. Orcen på ragnaros. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 OCH JAG HAR ETT TROLL HUNTER PÅ BOULDERFIST >:F Tar ett paus i raidandet över sommaren, och då levlade jag en alt istället vilket inte är lika tidskrävande. Testade Joana's guide, som är helt fantastisk. På bara 3d 16h så nådde jag 60, nu är jag level 64. Tänker inte säga vad jag heter för då går ni alla in på armory och skrattar åt min spec eller något. Någon annan som spelar på Boulderfist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 (redigerad) OCH JAG HAR ETT TROLL HUNTER PÅ BOULDERFIST >:F Tar ett paus i raidandet över sommaren, och då levlade jag en alt istället vilket inte är lika tidskrävande. Testade Joana's guide, som är helt fantastisk. På bara 3d 16h så nådde jag 60, nu är jag level 64. Tänker inte säga vad jag heter för då går ni alla in på armory och skrattar åt min spec eller något. Någon annan som spelar på Boulderfist? Nä, men jag levlar en BE hunter på ragnaros, utan guide och det tog mig 4 dagar till 60 ; ) http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Khalilah Feel free at skratta åt spec eller vadsom ^^ Redigerad 21 juni, 2008 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Nä, men jag levlar en BE hunter på ragnaros, utan guide och det tog mig 4 dagar till 60 ; ) http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Khalilah Feel free at skratta åt spec eller vadsom ^^ Var det din första horde då? Detta var ju min första så jag har ju spenderat halva tiden åt att undra varfan vendors är eller sprungit in i alliance städer utan att minnas min faction. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Var det din första horde då? Detta var ju min första så jag har ju spenderat halva tiden åt att undra varfan vendors är eller sprungit in i alliance städer utan att minnas min faction. Levlat en shaman shaman innan så det var min andra ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Levlat en shaman shaman innan så det var min andra ; ) Åhå, en shaman shaman --- Levlar också nytt, en Blood Elf Priest på Haomarush. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Arlandir Lvl 47 atm, blev en stor boost i XP med midsommarfestivalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Börjat lira igen på min alt, en 65 rogue på Burning Blade. Hade inte spelat på den på nån månad. Började lira igen för 3 dagar sen och har dingat 1,5 lvl. Feel free to laugh at it, jag bryr mig inte. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...de&n=Shadoo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Ska snart börja med retail kör på privat server atm. Så ja går snart över till retail fort ja har fått mina sommarjobbs pengar. Har tänkt mig köra på följande realm Vek'nilash där min kompis spelar atm. Vilka andra realms rekommenderar ni också? Alla förslag är välkomna. Tänkt mig att göra en Tauren Druid också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Han har en druid på Sundstrider.. Warlock & Paladin på Emeriss. Orcen på ragnaros. Vadfan. Anyway. Lvl 20 nu. Får väl springa runt och samla guld tills på måndag så jag kan köpa spelet och fortsätta levla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Men sen är jag ju bäst också. Ingen här kommer ens i närheten. Läste igenom gamla posts och jag hade så jävla rätt, ni hade så jävla fel, och jag är så jävla pro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Men sen är jag ju bäst också. Ingen här kommer ens i närheten. Läste igenom gamla posts och jag hade så jävla rätt, ni hade så jävla fel, och jag är så jävla pro. Jag har nog aldrig brytt mig mindre i hela mitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Jag har nog aldrig brytt mig mindre i hela mitt liv. Du matade trollet =((( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guldmyntet Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 För att vara på den seriösa sidan, jag fick som jag ville. WoW-topicen höll på att dö och ingen har nog skrivit så här mycket det senaste året, precis vad denna topicen behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 För att vara på den seriösa sidan, jag fick som jag ville. WoW-topicen höll på att dö och ingen har nog skrivit så här mycket det senaste året, precis vad denna topicen behöver. Hellre 3-4 post om dagen än 3 sidor utav en utvecklingstörds meningslösa gibberish Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 So, har ni fixat vad ni vill ha från Midsummer än? Försöker själv att få tag i alla mina blossoms till sakerna jag vill ha, och det hjälper inte precis att jag redan missat 4 dagar av daily farming för jag har festat. Behöver dock bara 650 då jag gjort questerna förra året för saker som numera kostar blossoms. Sen ska jag försöka lägga vantarna på lite Ahune lewt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Lirat lite på privat server.. Har inte tillräckligt mycket ork för att köpa gamecard eftersom jag ändå bara kommer lira nån dag innan jag har tröttnat totalt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 So, har ni fixat vad ni vill ha från Midsummer än? Försöker själv att få tag i alla mina blossoms till sakerna jag vill ha, och det hjälper inte precis att jag redan missat 4 dagar av daily farming för jag har festat. Behöver dock bara 650 då jag gjort questerna förra året för saker som numera kostar blossoms. Sen ska jag försöka lägga vantarna på lite Ahune lewt. Inte varit inne än, vad får man? ; > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Inte varit inne än, vad får man? ; > Well, finns NPC's i städerna som säljer grejer. Finns skor och en dress som har fireemotes och en dansade docka och lite andra grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Sprang runt över hela Azeroth med prästen på 60% mount och fixade alla blossoms för heta draeneikvinnan. Tappade lusten för det hela sen, får se om jag orkar göra om det på nån annan char för att fixa nåt annat. Har heller inte haft tid/orkat/haft möjligheten att döda Ahune än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Funderar fan på att följa med ett par guildes på huntern bara för att få Frostscythe of Lord Ahune Fifan vilken look den har <3 http://www.wowhead.com/?item=35514#screenshots:id=84745 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts