Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

OCH JAG HAR ETT TROLL HUNTER PÅ BOULDERFIST >:F

Tar ett paus i raidandet över sommaren, och då levlade jag en alt istället vilket inte är lika tidskrävande. Testade Joana's guide, som är helt fantastisk. På bara 3d 16h så nådde jag 60, nu är jag level 64. Tänker inte säga vad jag heter för då går ni alla in på armory och skrattar åt min spec eller något. B)

Någon annan som spelar på Boulderfist?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OCH JAG HAR ETT TROLL HUNTER PÅ BOULDERFIST >:F

Tar ett paus i raidandet över sommaren, och då levlade jag en alt istället vilket inte är lika tidskrävande. Testade Joana's guide, som är helt fantastisk. På bara 3d 16h så nådde jag 60, nu är jag level 64. Tänker inte säga vad jag heter för då går ni alla in på armory och skrattar åt min spec eller något.B)

Någon annan som spelar på Boulderfist?

Nä, men jag levlar en BE hunter på ragnaros, utan guide och det tog mig 4 dagar till 60 ; )

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Khalilah

Feel free at skratta åt spec eller vadsom ^^

Redigerad av Troxie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nä, men jag levlar en BE hunter på ragnaros, utan guide och det tog mig 4 dagar till 60 ; )

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Khalilah

Feel free at skratta åt spec eller vadsom ^^

Var det din första horde då? Detta var ju min första så jag har ju spenderat halva tiden åt att undra varfan vendors är eller sprungit in i alliance städer utan att minnas min faction. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska snart börja med retail kör på privat server atm. Så ja går snart över till retail fort ja har fått mina sommarjobbs pengar.

Har tänkt mig köra på följande realm Vek'nilash där min kompis spelar atm. Vilka andra realms rekommenderar ni också? Alla förslag är välkomna. Tänkt mig att göra en Tauren Druid också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att vara på den seriösa sidan, jag fick som jag ville. WoW-topicen höll på att dö och ingen har nog skrivit så här mycket det senaste året, precis vad denna topicen behöver.

Hellre 3-4 post om dagen än 3 sidor utav en utvecklingstörds meningslösa gibberish

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

So, har ni fixat vad ni vill ha från Midsummer än?

Försöker själv att få tag i alla mina blossoms till sakerna jag vill ha, och det hjälper inte precis att jag redan missat 4 dagar av daily farming för jag har festat. Behöver dock bara 650 då jag gjort questerna förra året för saker som numera kostar blossoms. Sen ska jag försöka lägga vantarna på lite Ahune lewt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

So, har ni fixat vad ni vill ha från Midsummer än?

Försöker själv att få tag i alla mina blossoms till sakerna jag vill ha, och det hjälper inte precis att jag redan missat 4 dagar av daily farming för jag har festat. Behöver dock bara 650 då jag gjort questerna förra året för saker som numera kostar blossoms. Sen ska jag försöka lägga vantarna på lite Ahune lewt.

Inte varit inne än, vad får man? ; >

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sprang runt över hela Azeroth med prästen på 60% mount och fixade alla blossoms för heta draeneikvinnan.

Tappade lusten för det hela sen, får se om jag orkar göra om det på nån annan char för att fixa nåt annat.

Har heller inte haft tid/orkat/haft möjligheten att döda Ahune än.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor