Guldmyntet Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Jag vill ha ett 10-dagars pass av någon. Skicka det till enbom@musiker.nu (Ni får lite guld när ni värvar någon va? ) Congratulations! You've successfully referred a friend! You can track the status of this 10-Day Guest Pass key here. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Ehm, tror ni att det här gearet går bra till kara? Just curious. Vet att handskarna och shoulderna är från healing S1-setet, men var holy då, har jag inte pallat fixa nya shoulders och handskar pga att det inte skiljer mkt på B dmg från S1 dps-setet. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...e&n=Drezkin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Jag vill ha ett 10-dagars pass av någon. Skicka det till enbom@musiker.nu (Ni får lite guld när ni värvar någon va? ) varför det? du kan göra hur många trial accounts som helst på wow-europe.com. har själv gjort fem, varav två på US servers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 varför det? du kan göra hur många trial accounts som helst på wow-europe.com. har själv gjort fem, varav två på US servers. För att jag har för mig att han som bjuder in får lite guld, så jag tänkte vara snäll. :3 Fick ett av Venom btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Ehm, tror ni att det här gearet går bra till kara? Just curious. Vet att handskarna och shoulderna är från healing S1-setet, men var holy då, har jag inte pallat fixa nya shoulders och handskar pga att det inte skiljer mkt på B dmg från S1 dps-setet. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...e&n=Drezkin Ja du kan fara inga problem, om du är healer. Är du shadow nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Ja du kan fara inga problem, om du är healer. Är du shadow nu eller? Ja, jag är shadow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 (redigerad) Ehm, tror ni att det här gearet går bra till kara? Just curious. Vet att handskarna och shoulderna är från healing S1-setet, men var holy då, har jag inte pallat fixa nya shoulders och handskar pga att det inte skiljer mkt på B dmg från S1 dps-setet. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...e&n=Drezkin Det kommer nog allt att gå. Jag hade cirka 600 shadow damage i mina första runs. Har du bara en bra resterande raid så funkar det, men om alla har jämnbra gear till dig så kan ni nog inte räkna med att downa allt. Redigerad 18 juni, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Jag laddar nu ner tralier version av WoW, och det ska bli roligt att spela. Men när jag registrerade kontot (vilket vara för 7-8 månader sedan) så skulle man ange sitt kreditkort nummer, och nu undrar jag- Jag vill bara spel i 10 dagar,men måste jag gör något så att Blizzard inte tror att jag vill fortsätta spela och tar pengar från min pappas kreditkort? Behöver man avregistrera sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Dödade precis Onyxia med mina kamrater Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 (redigerad) Ehe.. Det verkar inte fungera, jag får registrera mig igen. Nu fick jag det att funka, men det stog att gratis tid gått ut. Jag får göra ett nytt. Redigerad 18 juni, 2008 av gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guldmyntet Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 (redigerad) Dödade precis Onyxia med mina kamrater Varför döda Onyxia? Waste på tid, möjligen för att få lite kul t2 items men annars ser jag inget som skulle vara kul med den fighten. Inte ens tactics i fighten. Redigerad 18 juni, 2008 av Guldmyntet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Varför döda Onyxia? Waste på tid, möjligen för att få lite kul t2 items men annars ser jag inget som skulle vara kul med den fighten. Inte ens tactics i fighten. Vad nickaru på wow? ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guldmyntet Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 (redigerad) Vad nickaru på wow? ; ) Woozaah. Human Priest. Borde inte vara allt för svårt. Och kom inte att säg att "OMZG du har ju inte ens rep med nån pre-bc alls1!11!" för denna charen var en alt tills jag tröttande på roguen. Redigerad 18 juni, 2008 av Guldmyntet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 (redigerad) Vad nickaru på wow? ; ) Läste fel, sorry! Redigerad 18 juni, 2008 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 (redigerad) Varför döda Onyxia? Waste på tid, möjligen för att få lite kul t2 items men annars ser jag inget som skulle vara kul med den fighten. Inte ens tactics i fighten. Varför inte döda Onyxia? Det är kul. Pre-TBC's instances och raids var så mycket roligare... Körde precis MC också... Vi tog ner Lucifron, Magmadar och Gehennas, och vi hade bara en healer hela tiden. Edit: Efter att vi dödat Onyxia försökte vi stå där stolpen med hennes huvud kommer fram, och jag fastnade i den. Det var Naroos, Táiles, jag och Tazzadar som tog henne. Redigerad 18 juni, 2008 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guldmyntet Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 (redigerad) Varför inte döda Onyxia? Det är kul. Pre-TBC's instances och raids var så mycket roligare... Har du varit i någon high-end raid? Edit: Efter att vi dödat Onyxia försökte vi stå där stolpen med hennes huvud kommer fram, och jag fastnade i den. *bild* Det var Naroos, Táiles, jag och Tazzadar som tog henne. Haha, awesome. Vad nickar du? Redigerad 18 juni, 2008 av Guldmyntet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 (redigerad) Har du varit i någon high-end raid? Raiderna har jag inte kört, men instancerna har jag, och pre-TBC instances är mycket roligare. Nickar Danzig. Redigerad 18 juni, 2008 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Varför döda Onyxia? Waste på tid, möjligen för att få lite kul t2 items men annars ser jag inget som skulle vara kul med den fighten. Inte ens tactics i fighten. Tar tio minuter med vettig DPS, och man får mycket cash + onyxia bags. http://img237.imageshack.us/img237/472/wowscrnshot061608130648ag6.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guldmyntet Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 (redigerad) Tar tio minuter med vettig DPS, och man får mycket cash + onyxia bags. *bild* Vet inte riktigt hur du definerar mycket cash, men herregud? 169 guld / 3? Du får ju mer om du grindar en mob i bc. Onyxia bags, grattis 18 slot? Sen när har någon vettig person inte 4 20-slottare? Förstår att du tycker 500 guld för en primal mooncloth bag är mycket eftersom du tycker 45 guld eller vad nu 169 på 3 blir är mycket, mmmm. Xstreem: läste fel, my bad hehe. Redigerad 18 juni, 2008 av Guldmyntet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Nice upskirt på trollet. @ Guldmyntet, sluta med whinet och sluta köpa guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts