Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Ehm, tror ni att det här gearet går bra till kara? Just curious. Vet att handskarna och shoulderna är från healing S1-setet, men var holy då, har jag inte pallat fixa nya shoulders och handskar pga att det inte skiljer mkt på B dmg från S1 dps-setet.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...e&n=Drezkin

Ja du kan fara inga problem, om du är healer. Är du shadow nu eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehm, tror ni att det här gearet går bra till kara? Just curious. Vet att handskarna och shoulderna är från healing S1-setet, men var holy då, har jag inte pallat fixa nya shoulders och handskar pga att det inte skiljer mkt på B dmg från S1 dps-setet.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...e&n=Drezkin

Det kommer nog allt att gå. Jag hade cirka 600 shadow damage i mina första runs. Har du bara en bra resterande raid så funkar det, men om alla har jämnbra gear till dig så kan ni nog inte räkna med att downa allt.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag laddar nu ner tralier version av WoW, och det ska bli roligt att spela. Men när jag registrerade kontot (vilket vara för 7-8 månader sedan) så skulle man ange sitt kreditkort nummer, och nu undrar jag- Jag vill bara spel i 10 dagar,men måste jag gör något så att Blizzard inte tror att jag vill fortsätta spela och tar pengar från min pappas kreditkort?

Behöver man avregistrera sig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför döda Onyxia? Waste på tid, möjligen för att få lite kul t2 items men annars ser jag inget som skulle vara kul med den fighten. Inte ens tactics i fighten.

Varför inte döda Onyxia? Det är kul. Pre-TBC's instances och raids var så mycket roligare...

Körde precis MC också... Vi tog ner Lucifron, Magmadar och Gehennas, och vi hade bara en healer hela tiden.

Edit:

Efter att vi dödat Onyxia försökte vi stå där stolpen med hennes huvud kommer fram, och jag fastnade i den. >_<

q9t7j5hdutoc.jpg

Det var Naroos, Táiles, jag och Tazzadar som tog henne.

Redigerad av xstreem
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför inte döda Onyxia? Det är kul. Pre-TBC's instances och raids var så mycket roligare...

Har du varit i någon high-end raid?

Edit:

Efter att vi dödat Onyxia försökte vi stå där stolpen med hennes huvud kommer fram, och jag fastnade i den. >_<

*bild*

Det var Naroos, Táiles, jag och Tazzadar som tog henne.

Haha, awesome.

Vad nickar du?

Redigerad av Guldmyntet
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tar tio minuter med vettig DPS, och man får mycket cash + onyxia bags.

*bild*

Vet inte riktigt hur du definerar mycket cash, men herregud? 169 guld / 3? Du får ju mer om du grindar en mob i bc. Onyxia bags, grattis 18 slot? Sen när har någon vettig person inte 4 20-slottare? Förstår att du tycker 500 guld för en primal mooncloth bag är mycket eftersom du tycker 45 guld eller vad nu 169 på 3 blir är mycket, mmmm.

Xstreem: läste fel, my bad hehe. >_<

Redigerad av Guldmyntet
Länk till kommentar
Dela på andra sidor