Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Huh?

Finns väl bara Windroc, Clefthoof och Talbuk? Sen dödar man den stora Elekken som sista quest?

Menade Clefthoof. <_<

Men du kan döda Elkken fast du inte gjort dom andra tror jag, för jag vet min kompis gjorde dom andra questen åt mig. frågan är bara om det vara före eller efter jag döda Elekken... :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Menade Clefthoof. <_<

Men du kan döda Elkken fast du inte gjort dom andra tror jag, för jag vet min kompis gjorde dom andra questen åt mig. frågan är bara om det vara före eller efter jag döda Elekken... :ermm:

Nej, man får questen med elekken först efter att man har klarat de nio andra Mastery-questen.

Jag tyckte att de visserligen var ganska tråkiga till en början, men man kan ju döda lite här och där medans man gör andra, mindre enformiga questlines. Det behöver inte bli så tråkigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

fyfan vilken dmg man gjorde i 3v3 :D brukar aldrig få till så här mkt dmg.

post-12459-1212522723_thumb.jpg

Hände också nåt roligt idag. Min polare (shammyn på bilden från 3v3n) lirade mot en rogue, också en av mina polare, och roguen vann. Ändå så skyller på att jag och shammyn var i grupp och att jag såg roguen när han var i stealth, när shammyn använde flame shock innan roguen vanishade. Ändå så stod jag på typ 50m avstånd minst.

post-12459-1212522859_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska köpa WoW imorgon. Nu undrar jag bara en sak, kan jag ha både en karaktär som är Horde, samt en som är Ally på samma account?

Ja. Men det får inte vara en PVP server. Funkar enbart på No-Pvp (/pvp för att pvpa. lolol)

Siana owned :P

Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska satsa på att få merciless, det kommer väl snart att man får köpa det med honor points och marks.

Ska ha pve blandat med pvp.

Men nej, för fan. Bara för att din guild är efterbliven och du kommer undan med sånt behöver du inte göra det. Bryr du dig om din guild och hur långt ni progressar så gör du instances och group quests så du åtminståne får fullt blått gear.

pvp-gear är inte längre till för pve, eftersom massor av stat-budgeten går åt till resilience och onödig stamina. Okej om du har pvp-vapen, men lura inte dig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men nej, för fan. Bara för att din guild är efterbliven och du kommer undan med sånt behöver du inte göra det. Bryr du dig om din guild och hur långt ni progressar så gör du instances och group quests så du åtminståne får fullt blått gear.

pvp-gear är inte längre till för pve, eftersom massor av stat-budgeten går åt till resilience och onödig stamina. Okej om du har pvp-vapen, men lura inte dig själv.

Säg det åt halva raid-guildarna atm så skulle alla members få en instant kick.

Violent: I helt seriösa ord så skulle jag inte ens ta in dig i en heroic-only-guild.

Redigerad av Guldmyntet
Länk till kommentar
Dela på andra sidor