Grötmannen Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 :innocent: http://img151.imageshack.us/img151/3938/pwnlb8.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Hur mycket har en raiding paladin att byta till sig mot då? Eftersom det är mina besparingar till epic flying mount som ryker, så är det en del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 (redigerad) Var i Shattered halls den här morgonen, var lite svårt när man var 68 att sappa 71elites utan att få aggro. Men vi kom till Kargath och dödade honom. Ganska lätt ställe(normal inte heroic). Redigerad 31 maj, 2008 av ViolentLag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Ganska lätt ställe(normal inte heroic).Kan bero på att du är ungefär 14 månader sen. Men visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Alla började inte spela TBC direkt när det kom ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 IIIIHH! Quad-projekt i guildet! Han är lvl 8 med dom nu. Mer bilder sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 IIIIHH! Quad-projekt i guildet! Han är lvl 8 med dom nu. Mer bilder sen. Elitgruppen :3 Peta på Swampen/Covox när du ser nån av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Elitgruppen :3 Peta på Swampen/Covox när du ser nån av dom. Är vi så kända även på horde också? :3 Vilken lvl är dom på, klass, var hänger du, etc .. ? Har några alts jag spelar på nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 IIIIHH! Quad-projekt i guildet! Han är lvl 8 med dom nu. Mer bilder sen. Oh gött med 4 warlocks i 5vs5. Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 (redigerad) Är vi så kända även på horde också? :3 Vilken lvl är dom på, klass, var hänger du, etc .. ? Har några alts jag spelar på nu. Swampen 70 Undead Warrior, oftast under A'dal när han inte har nåt för sig. Covox 29 Undead Warlock, lite överallt nuförtiden. Redigerad 1 juni, 2008 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Nu är jag verkligen trött på att levla min rogue, vet inte om jag orkar spela mer. Kanske blir det roligare i Nagrand... äh jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Nu är jag verkligen trött på att levla min rogue, vet inte om jag orkar spela mer. Kanske blir det roligare i Nagrand... äh jag vet inte. Nu jävlar lvlar du till Nagrand ! Nagrand var mitt favorit ställe i tbc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Nu jävlar lvlar du till Nagrand ! Nagrand var mitt favorit ställe i tbc Nagrand suger. Härligt ställe, men questerna där tar verkligen kål på en. Masteryquesterna är något man bara vill göra en gång, men det blir att man gör på alla chars och dom är så jävla tråkiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Jag har precis kommit förbi Nagrand Stället va väl helt, ok, men aldrig nått man skulle vilja göra om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Njae questen i nagrand är inte så värst kul, men stället ser bäst ut i hela spelet enligt mig, än så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 (redigerad) Nagrand suger. Härligt ställe, men questerna där tar verkligen kål på en. Masteryquesterna är något man bara vill göra en gång, men det blir att man gör på alla chars och dom är så jävla tråkiga. True, men jag har bara lvlat en char i Outland och jag gillade Nagrand mest. Sen gjorde jag aldrig alla mastery quest xD. gjorde bara "Elefant" mastery questen Redigerad 1 juni, 2008 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 True, men jag har bara lvlat en char i Outland och jag gillade Nagrand mest. Sen gjorde jag aldrig alla mastery quest xD. gjorde bara "Elefant" mastery questen Huh? Finns väl bara Windroc, Clefthoof och Talbuk? Sen dödar man den stora Elekken som sista quest? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 IIIIHH! Quad-projekt i guildet! Han är lvl 8 med dom nu. Mer bilder sen. Kul projekt, men ditt UI... Räck mig pistolen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Har respeccat Boomkin för att testa och det var roligare än jag trodde! Har dock inte gått inför att geara upp boomkin när jag lirat, så jag har värdelös eq jämfört med resto/feral. 650~ spelldmg och ändå toppade jag dmgmeter när vi körde igenom en MGT normal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 (redigerad) Har respeccat Boomkin för att testa och det var roligare än jag trodde! Har dock inte gått inför att geara upp boomkin när jag lirat, så jag har värdelös eq jämfört med resto/feral. 650~ spelldmg och ändå toppade jag dmgmeter när vi körde igenom en MGT normal. Var moonkin när alla irl polare var nydingade 70 då vi progessade kara/gruul ; ) Låg alltid etta eller under en warlock Levlar förövrigt en mookin/restokin på ragnaros atm. Johnlennon snart level 10! Redigerad 2 juni, 2008 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts