Mark Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 (redigerad) Felmyst nere! Hitta mig och få en kaka. Twins verkar vara fett jobbiga :< Jag gissar på personen med namnet Siana överst Redigerad 27 maj, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 (redigerad) Jag gissar på personen med namnet Siana överst Omöjligt! ... Ja, okej då... Redigerad 27 maj, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Twins verkar vara fett jobbiga :< Verkade ganska lätta enligt UE. http://unavoidable.co.uk/movie/view/?id=68 för video. Ser ganska simpelt ut också, dock healer POW så inte fan vet jag vad dps måste göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Vi har försökt på M'uru i en vecka nu, riktigt svår boss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Verkade ganska lätta enligt UE. http://unavoidable.co.uk/movie/view/?id=68 för video. Ser ganska simpelt ut också, dock healer POW så inte fan vet jag vad dps måste göra. Mja, jo, från vad jag hört så är de tre första bossarna ezmode (vilket de är) och det är sedan utmaningen börjar. Det verkar emellertid vara M'uru som de flesta guilder fastnar på. Vi har sju guilder på M'uru på min realm, och bara en på Kil'jaeden. gizmo91 verkar även visa det med posten ovan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Någon som ska rerolla i expansionen, eller ska ni fortsätta spela på de karaktärer ni lirar med nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Någon som ska rerolla i expansionen, eller ska ni fortsätta spela på de karaktärer ni lirar med nu? Själv ska jag fortsätta på min druid, men jag ska självklart försöka mig på att levla en Death Knight. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Någon som ska rerolla i expansionen, eller ska ni fortsätta spela på de karaktärer ni lirar med nu? kanske reroll, men helt klart levla death knight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Ingen reroll, men ska försöka med en death knight och en priest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Vad ovanligt. Alla gör death knights. Där har du svaret på varför jag inte kommer lira expansionen Marky. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Är det inte så att vilken char som helst över level 55 kan bli en Death Knight? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Jo, men inte bli. Man typ låser upp möjligheten att göra en death knight på något sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 (redigerad) 30 levels to go Redigerad 28 maj, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Är det inte så att vilken char som helst över level 55 kan bli en Death Knight? :S För varje server du har en char över lvl 55 kommer du kunna skapa en DK på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Vad ovanligt. Alla gör death knights. Där har du svaret på varför jag inte kommer lira expansionen Marky. Alla kommer testa Death Knight, få kommer att fortsätta spela. Det är så det alltid är. När TBC kom var servrarna överfyllda med draenei shamans och blood elf paladins, men nu är det balanserat. Vi kommer säkert se en del 80-DKs men jag tvivlar på att det kommer bli en mer vanligt förekommande klass än någon annan. För varje server du har en char över lvl 55 kommer du kunna skapa en DK på. Nja, det räcker att du har en karaktär över level 55 på vilken server som helst, så kommer du kunna göra en DK. Det enda undantaget är servrar som är nystartade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 (redigerad) Nja, det räcker att du har en karaktär över level 55 på vilken server som helst, så kommer du kunna göra en DK. Det enda undantaget är servrar som är nystartade. Det är väl ändå så som Stell säger att man bara kan göra en DK på den servern man redan har en karaktär över 55? EDIT: Nevermind, då har jag missuppfattat hela grejen. Redigerad 28 maj, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Nja, det räcker att du har en karaktär över level 55 på vilken server som helst, så kommer du kunna göra en DK. Det enda undantaget är servrar som är nystartade. Så var det. Dock fortfarande bara en DK per server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 http://img233.imageshack.us/img233/737/wow...08205150wv7.jpg http://img294.imageshack.us/img294/935/wow...08205150wv7.jpg http://img261.imageshack.us/img261/5594/wo...08205150wv7.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Soft, de jag lirar med på Sunstrider har börjat gå över lite smått tillbaka till Hellfire, och nu har de kommit med förslaget att göra dailies på Sunstrider ÅT mig (dvs ge mig deras pengar de tjänar på dag) och jag ger dem Paladinens pengar på Hellfire till dom. Pengar kommer alltså inte vara ett problem för ett bra tag framöver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Soft, de jag lirar med på Sunstrider har börjat gå över lite smått tillbaka till Hellfire, och nu har de kommit med förslaget att göra dailies på Sunstrider ÅT mig (dvs ge mig deras pengar de tjänar på dag) och jag ger dem Paladinens pengar på Hellfire till dom. Pengar kommer alltså inte vara ett problem för ett bra tag framöver Hur mycket har en raiding paladin att byta till sig mot då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts