Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Nice, hur många behövs?

25 förstås. Brutallus är egentligen väldigt enkel om man har gearen, och allt handlar om att producera hög DPS. Raidens DPS måste vara ca 29k. Med en vanlig raidsetup betyder det att varje DPSer måste producera ca 1.7k DPS. :confused:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

spriest är väl capade till 1.4-1.5k dps, oavsätt gear?

- DPS as hard as you can - this means chugging destruction potions and buffing yourself to the teeth. You're not expected to put out 2k dps, since the pure dps classes will be able to compensate for you, but the consensus seems to be that you're expected to put out 1.5-1.6k dps for this fight. -

Bytt namn på hurfen btw, nickar rectumripper numera :confused:

In och levla 70 på stellhell!

Redigerad av Troxie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

spriest är väl capade till 1.4-1.5k dps, oavsätt gear?

Stämmer det som Troxie säger. Tyvärr scalar shadowpriests dåligt i SWP eftersom man crittar så jävla högt med SW:D nu så att healerserna inte kan hålla en uppe under alla AoE-fighter. Därför maxar jag ca 1550DPS, men lyckligtvis så har vi warlocks och mages som gör 2,3-2,4k DPS.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

- DPS as hard as you can - this means chugging destruction potions and buffing yourself to the teeth. You're not expected to put out 2k dps, since the pure dps classes will be able to compensate for you, but the consensus seems to be that you're expected to put out 1.5-1.6k dps for this fight. -

Bytt namn på hurfen btw, nickar rectumripper numera :confused:

In och levla 70 på stellhell!

GTA IV MOTHER FUCKAH!

Aja, ska levla snart. Har typ fullt rested, 50% till lvl 54 så har rested upp till lvl 55, och nu har jag även fixat klart mining/bs också, vilket har tagit upp all min WoWtid.

375 mining, 330 BS så jag kan göra min lvl 65 Mace direkt när jag lvlar. Kommer ju dock skaffa http://www.wowhead.com/?item=25762 ganska snart efter det, men macen har simpla mats så jag kan dra upp BS till 350 och fixa THUNDAH!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA IV MOTHER FUCKAH!

Aja, ska levla snart. Har typ fullt rested, 50% till lvl 54 så har rested upp till lvl 55, och nu har jag även fixat klart mining/bs också, vilket har tagit upp all min WoWtid.

375 mining, 330 BS så jag kan göra min lvl 65 Mace direkt när jag lvlar. Kommer ju dock skaffa http://www.wowhead.com/?item=25762 ganska snart efter det, men macen har simpla mats så jag kan dra upp BS till 350 och fixa THUNDAH!

Ta svääääärd!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha, Illustrerad Vetenskap: Läkare forskar om hur riktiga sjukdomar kan spridas från data om "corrupted blood" i World of Warcraft.

Läs om "sjukdommen" här

körde wow förrut runt 2005, blev aldrig smittad :)

Corrupted blood tar ett par hundra livspoäng varannan sekund eller så och var ämnad för spelare med bättre karaktärer. Sjukdomen upphörde dock när man kom utanför området där bossen Hakkar fanns, men spelare som hade djur med sig riskerade att få djuren infekterade. Dessa förde då med sig sjukdomen, vars timer stannade, och när spelaren kallade till sig djuret igen i en annan stad bröt sjukdomen ut.

Spelare teleporterade sig också ifrån området med Hakkar direkt till andra ställen i spelet innan sjukdomen hann döda deras karaktärer och de blev på så sätt smittkällor själva.

Redigerad av Skotten_31
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån som vill köpa Paladin? :)Länk! :D!! Kan gå med på 1300:- bara jag blir av med den! :D

lol.. "Dock lite dåligt rykte".

Efter att ha snott en hel Gbank så blev du uthängd, du bytte namn (Från ett Z till ett X.. snälla, folk fattar ganska snart att det var du) så du kan omöjligt göra något på servern, eftersom du inte kan byta namn så skulle en realmtranser inte göra någon nytta då folk skulle söka upp dig och förstöra ryktet på den nya servern också, så du försöker nu sälja den för att slippa ha en lvl 70 som har ett värdelöst rykte.

Stackars sate som köper den.

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

lol.. "Dock lite dåligt rykte".

Efter att ha snott en hel Gbank så blev du uthängd, du bytte namn (Från ett Z till ett X.. snälla, folk fattar ganska snart att det var du) så du kan omöjligt göra något på servern, eftersom du inte kan byta namn så skulle en realmtranser inte göra någon nytta då folk skulle söka upp dig och förstöra ryktet på den nya servern också, så du försöker nu sälja den för att slippa ha en lvl 70 som har ett värdelöst rykte.

Stackars sate som köper den.

:)

Mina kompisar skaffade sig hordes. Jag ville också hänga på. Därför säljer jag min gubbe...Ehh, btw. Jag bytte från Xemaa till Tween.....Hmmm...Efter ha läst det ännu en gång...

Jag kom in i en av de bästa guilderna på servern. De brydde sig inte. Leavade dock pga att jag har börjat med Horde. Ingen bryr sig längre snälla du.

Redigerad av Martin-123
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mina kompisar skaffade sig hordes. Jag ville också hänga på. Därför säljer jag min gubbe...Ehh, btw. Jag bytte från Xemaa till Tween.....Hmmm...Efter ha läst det ännu en gång...

Jag kom in i en av de bästa guilderna på servern. De brydde sig inte. Leavade dock pga att jag har börjat med Horde. Ingen bryr sig längre snälla du.

Varför sälja accet bara för du ska börja som Horde?

Bara att skapa en char om det är på en annan server, och eftersom du kör på PvE kan du ju skapa en Horde på samma server också om det är på den servern dom börjat?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor