Stoffe Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Om jag gjorde det så ligger jag stablit på ~ 25 fps Bara av med addons ~ 30-40 fps Men jag borde väl kunna få upp mot 60?! Vart är det du är med din character när du testar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Vart är det du är med din character när du testar? Honor Hold i Hellfire. Oftast helt tomt på folk, ligger på 5-10 fps i Shattrath ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Honor Hold i Hellfire. Oftast helt tomt på folk, ligger på 5-10 fps i Shattrath ^^ okej, riktigt skumt isf. Har du senaste drivrutinerna till kortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 (redigerad) okej, riktigt skumt isf. Har du senaste drivrutinerna till kortet? Japp. Såvidare inte det har kommit några nya den senaste veckan, ska kolla iaf. "Your PC currently has the latest driver installed for your GPU. No driver update is necessary at this time." Redigerad 26 april, 2008 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Japp. Såvidare inte det har kommit några nya den senaste veckan, ska kolla iaf. Meh, borde inte göra nån skillnad med senaste veckan. Vet faktiskt inte vad det kan bero på, prova http://forums.wow-europe.com/board.html?si...p;forumId=11079 (om du har vista, så hoppas jag du har sp1 btw) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Meh, borde inte göra nån skillnad med senaste veckan. Vet faktiskt inte vad det kan bero på, prova http://forums.wow-europe.com/board.html?si...p;forumId=11079 (om du har vista, så hoppas jag du har sp1 btw) ZOMG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 ZOMG! >>>>>>>>________<<<<<<<<<< Aja, enjoy ett jävligt mycket bättre vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 >>>>>>>>________<<<<<<<<<< Aja, enjoy ett jävligt mycket bättre vista. Har ubuntu på denna datorn åxå, men får inte wow att funka där :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Gaah vad det går slött att lvl:a från 60 till 61 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 >>>>>>>>________<<<<<<<<<< Aja, enjoy ett jävligt mycket bättre vista. Men jag har endå låg fps =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Men jag har endå låg fps =( Testa ändra i aktivitetshanteraren så att WoW bara körs med en kärna. Löste problemet för några av mina kompisar som också hade lika låg, om inte lägre fps än dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Testa ändra i aktivitetshanteraren så att WoW bara körs med en kärna. Löste problemet för några av mina kompisar som också hade lika låg, om inte lägre fps än dig. Nu känner jag mig liten med min gamla single core :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Testa ändra i aktivitetshanteraren så att WoW bara körs med en kärna. Löste problemet för några av mina kompisar som också hade lika låg, om inte lägre fps än dig. okaj, blir runt 20-30 fps då med... Men såg att WoW bara fick 2 av 4 kärnor, om jag ger den alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 okaj, blir runt 20-30 fps då med... Men såg att WoW bara fick 2 av 4 kärnor, om jag ger den alla? Wow har bara stöd för 2 kärnor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Wow har bara stöd för 2 kärnor? Okej ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Wtf. http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/2y1vp1w19v9q.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Lol, skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Un grande pollo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Un grande pollo Hah, gratz till infernal. Blev lite WTF när kycklingen poppa upp efter complete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 (redigerad) Vi har tremannat också. Vi kör Onyxia varje vecka, for the lulz, och för pengarna. Tar 10 minuter. Redigerad 7 maj, 2008 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts