Hew Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Hinterlands, Tanaris, Stranglethorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Nådde lvl 40 igår med min Mage, dock har man ju bara 45g, så jag får nog vänta ett tag innan jag kan skaffa mount Skapade en alt, en Gnome Rogue (nu på lvl 18), för att försörja Mage:n, skiining och mining inbringar en del pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Var kan man questa i lvl 40 på alliance? Badlands är mycket bra Kan komma med dig senare när jag är lvl 40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Hinterlands, Tanaris, Stranglethorn. Hinterlands är 45 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Hinterlands, Tanaris, Stranglethorn. Har varit i Stranglethorn och gjort dom questarna, Tanaris är för 42+ och till Hinterlands ska jag i 43-45. Får väl grinda lite.... *suck* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Hinterlands är 45 tror jag. Konstigt att jag kunde questa där med min paladin när jag var typ lvl 40-42 då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Någon som har ngt tips på hur jag kan grinda för att tjäna så mycket pengar som möjligt? Fattas fortfarande 50g till mount =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Någon som har ngt tips på hur jag kan grinda för att tjäna så mycket pengar som möjligt? Fattas fortfarande 50g till mount =( Scarlet Monastery, Rock Elementals i Badlands, Gorillor i STV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Äh wtf, jag droppar Tailoring, tjänar ändå inget på det, byter ut det mot skinning så jag får lite inkomster iaf Känns lite synd bara, 188 i Tailoring, och det har tagit sin tid, men det verkar ju ändå aldrig bringa in pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Äh wtf, jag droppar Tailoring, tjänar ändå inget på det, byter ut det mot skinning så jag får lite inkomster iaf Känns lite synd bara, 188 i Tailoring, och det har tagit sin tid, men det verkar ju ändå aldrig bringa in pengar... Mining är bättre. Sen kan du ta enginnering också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Mining är bättre. Sen kan du ta enginnering också. Bättre av vilken anledning? och Engineering är ju itne alls bra om han vill spara pengar Mining/Skinning är bra för pengar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pip Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Vilket yrke tjänar då mest pengar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Vilket yrke tjänar då mest pengar ? Mining/Skinning som Mikolan sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Doh Kan inte spela på min dator utan lagg så jag får hoppa över WoW när brorsan ska ha sin dator. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 .lvl 17 igår kom med i nån whoopie-doo guild. är jätte-klad över min stav som jag fick på AH gör lätt 80 dmg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Mikolan spelar du i FLY? kollade igenom sidorna här o får see att du är med där.. det betyder att du spelar på Deathwing? och att du är med i världens mest störande guild?? Redigerad 1 juli, 2005 av Blaucrozz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Test serverna är uppe igen Bara att välja 2 lvl 60 karaktär och spela Hunter/Rouge blev det för mig hade kört Rouge till lvl 40 sen tröttna jag men det är förjävla kul på lvl 60 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Mikolan spelar du i FLY? kollade igenom sidorna här o får see att du är med där.. det betyder att du spelar på Deathwing? och att du är med i världens mest störande guild?? Ja jag är med i FLY, varför är dem störande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Ganking guildet nr1.. Ni är ökända i Horde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Aasså sen jag blev över level 45 har jag inte sett FLY mer än när jag har varit påväg genom stranglethorn å andra lowbie areas och mitt alt blir gankad 5 ggr i minuten av er..... men har aldrig sett er med min main på ett jävla tag... df suger fett att ni bara går omkring ¨å gankar fattar inbte hur ni orkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts