Martin-123 Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Hur då? Var det inte du som ninjade en guildbank värd typ 5k? =P Namnbyte funkar alltid! Och dom ville ge mig en chans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Faaan... WOW-suget är tillbaka med sommaren >_> Får se om GTA IV underhåller mig tillräckligt i sommar... annars så får jag skaffa något litet gamecard på något hörn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Namnbyte funkar alltid! Och dom ville ge mig en chans! Mkay, fair enough. Alltid kul med lite server-drama =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Namnbyte funkar alltid! Och dom ville ge mig en chans! Ifall jag bara hade haft wow på datorn hade jag loggat aggrammar och capsat i trade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Ifall jag bara hade haft wow på datorn hade jag loggat aggrammar och capsat i trade. Guilden vet. Alla vet. Tog 3 bossar i MH idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Någon som downat något i Sunwell än? Kalecgos är en jävla hora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Jag har dödat dom tre första, fick t6 bältet igår \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Jag har dödat dom tre första, fick t6 bältet igår \o/ Oh, gris! :3 Och grats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Någon som downat något i Sunwell än? Kalecgos är en jävla hora. Kalec är ez när folk fattat rotation på portalfan. Holy Warriors (Aka Holy Niggers) som jag spelar i är inte precis kända för att fatta tactict fort. Tog oss förövrigt 109 tries på illidan innan han gick ner! Spelar knappt på druiden mer, ifall jag inte börjar med AoC ska jag fortsätta på shamanen/levla en rogue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Kalec är ez när folk fattat rotation på portalfan. Holy Warriors (Aka Holy Niggers) som jag spelar i är inte precis kända för att fatta tactict fort. Tog oss förövrigt 109 tries på illidan innan han gick ner! Spelar knappt på druiden mer, ifall jag inte börjar med AoC ska jag fortsätta på shamanen/levla en rogue Du ska lira Hurfen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Du ska lira Hurfen! Då måste jag ju köra en maaaassa AV : ,< Eller det måste jag ju i villket fall, attans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Du ska lira Hurfen! Jag lirar hurfen ifall du fixar fram guiden hur man öppnar porten så patcherna inte blockeras utav min brandvägg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Jag lirar hurfen ifall du fixar fram guiden hur man öppnar porten så patcherna inte blockeras utav min brandvägg! http://eu.blizzard.com/support/article.xml?articleId=19442 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 http://eu.blizzard.com/support/article.xml?articleId=19442 ? Jo, den letade jag efter förut men när jag testade det och det inte funkade satte jag bror på att laddda alla patcher ; P Ska bara tanka BC nu sen kan jag spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 (redigerad) Nån som kan förklara varför jag har ca 10-20 fps i wow? Amd Phenom 9500 Quad-Core processor ~ 2.2Ghz 4 gig ram 8800GT 512mb Vill ha bort lagget Redigerad 26 april, 2008 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Nån addon som ligger och äter fps kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 (redigerad) Nån som kan förklara varför jag har ca 10-20 fps i wow? Amd Phenom 9500 Quad-Core processor ~ 2.2Ghz 4 gig ram 8800GT 512mb Vill ha bort lagget virus i burken? låg fps i andra spel också? mer info plx Redigerad 26 april, 2008 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 virus i burken? låg fps i andra spel också? mer info plx Nepp, inga virus. Nja, maxar nästan crysis utan lagg Så nej där med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Nepp, inga virus. Nja, maxar nästan crysis utan lagg Så nej där med. Testa dra av alla addons eller slå på/av Vertical sync i video options Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 (redigerad) Testa dra av alla addons eller slå på/av Vertical sync i video options Om jag gjorde det så ligger jag stablit på ~ 25 fps Bara av med addons ~ 30-40 fps Men jag borde väl kunna få upp mot 60?! Redigerad 26 april, 2008 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts