Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Meh, bara för man har tråkigt och bestämmer sig för att döda hordes i några minuter på en pvpserver.. ^______^

j0f949su9da7.jpg

ROFLROFLROFL!

- Gav upp WoW nu. Orkar inte, satsar på en PS3. Pallar inte grinden som kommer med Wotlk och Season 4. Sålde accet, 2500kr, lagom pris. Gonatt ; ); )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ni inte öppnat badge vendor är ni bara cp som förstör för hela servern.

Kek? Folk gankar varandra 24/7 HELA tiden på min server i Sunwell. Okej, jag ser till att folk får stora problem med att komma på flight dailyn i 45 minuter men annars är det bara ressa precis vid flightmastern och flyga eller logga in senare? Folk envisas med springa tillbaka när dom dött för att sedan försöka rusa dit med mount, dismounta och acceptera flygningen när man så enkelt ser dom på långa vägar. Så den skadan jag gör är ingenting emot det ständiga krig precis utanför vakternas range, där det råder organiserad raidgank ifrån båda parter.

Och ja, jag vill ha den där healing macen för 150 BoJ.

:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WTF? Hur fan kan ett lvl 75 item hamna på AH? och det här är ingen priv. server. Kanske ett item som blizz skulle ha med i WoTLK, men råkat slänga in i nån av patcherna.

Edit: Verkar som att blizz gjort om lvl 60-setet Nightslayer (Tier 1).

post-12459-1208495108_thumb.jpg

Ofta man skulle sälja bältet för 200g ifall det fanns.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor