Ante_freeman Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Mja, beror på battlegroup. På Emeriss var det överläge horde där vi vann typ 70%. På Emeriss blir vi ju krossade i Wsg om man inte lirar premade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 På Emeriss blir vi ju krossade i Wsg om man inte lirar premade Du blir. Lirade alltid med guilden, så ja. semi-premade kan man väl säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Du blir. Lirade alltid med guilden, så ja. semi-premade kan man väl säga. Blah, Är man 2 eller fler så är det ju mkt lättare än att försöka styra upp allting själv genom att be nån heala FC / mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Meh, bara för man har tråkigt och bestämmer sig för att döda hordes i några minuter på en pvpserver.. ^______^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Meh, bara för man har tråkigt och bestämmer sig för att döda hordes i några minuter på en pvpserver.. ^______^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Meh, bara för man har tråkigt och bestämmer sig för att döda hordes i några minuter på en pvpserver.. ^______^ ROFLROFLROFL! - Gav upp WoW nu. Orkar inte, satsar på en PS3. Pallar inte grinden som kommer med Wotlk och Season 4. Sålde accet, 2500kr, lagom pris. Gonatt ; ); ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Meh, bara för man har tråkigt och bestämmer sig för att döda hordes i några minuter på en pvpserver.. ^______^ Har ni inte öppnat badge vendor är ni bara cp som förstör för hela servern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Har ni inte öppnat badge vendor är ni bara cp som förstör för hela servern. Kek? Folk gankar varandra 24/7 HELA tiden på min server i Sunwell. Okej, jag ser till att folk får stora problem med att komma på flight dailyn i 45 minuter men annars är det bara ressa precis vid flightmastern och flyga eller logga in senare? Folk envisas med springa tillbaka när dom dött för att sedan försöka rusa dit med mount, dismounta och acceptera flygningen när man så enkelt ser dom på långa vägar. Så den skadan jag gör är ingenting emot det ständiga krig precis utanför vakternas range, där det råder organiserad raidgank ifrån båda parter. Och ja, jag vill ha den där healing macen för 150 BoJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Finns det nått plugin som gör så man kan vad fiendens reach eller vad man ska säga. Så man vet hur långt man kan gå till fienden innan han attackerar en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Trevlig dag, fick boost i Blackrock spire lower eller nått. Dingade där 55, efter det så gjorde jag mitt första besök i shattrath FPSDROP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 (redigerad) WTF? Hur fan kan ett lvl 75 item hamna på AH? och det här är ingen priv. server. Kanske ett item som blizz skulle ha med i WoTLK, men råkat slänga in i nån av patcherna. Edit: Verkar som att blizz gjort om lvl 60-setet Nightslayer (Tier 1). Redigerad 18 april, 2008 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 WTF? Hur fan kan ett lvl 75 item hamna på AH? och det här är ingen priv. server. Kanske ett item som blizz skulle ha med i WoTLK, men råkat slänga in i nån av patcherna. Edit: Verkar som att blizz gjort om lvl 60-setet Nightslayer (Tier 1). bugg bara? ;s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 WTF? Hur fan kan ett lvl 75 item hamna på AH? och det här är ingen priv. server. Kanske ett item som blizz skulle ha med i WoTLK, men råkat slänga in i nån av patcherna. Edit: Verkar som att blizz gjort om lvl 60-setet Nightslayer (Tier 1). Ofta man skulle sälja bältet för 200g ifall det fanns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 (redigerad) Kanske någon n00b som inte förstår prisen? WTF lvl 75 gear Redigerad 19 april, 2008 av ViolentLag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 DEATH KNIGHT LEAK PATCH 2.4 VAR DOLDA, NO MOAR Måste testa på en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 DEATH KNIGHT LEAK PATCH 2.4 VAR DOLDA, NO MOAR Måste testa på en gång. Sång vid grodan?!?!?!111 --------- Titta vad som hände igår!? Hejdå Azeroth! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Fick joina en av dom bättre guildarna på servern igår. Fick va med i BT idag. Bloodboil nere. Guilds first! Find meh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Sång vid grodan?!?!?!111 Ugress - Kosmonaut CREEDS TILL P-C PÅ DET Hejdå Azeroth! Bah, jag har varit i outlands i veckor med min lvl 60 dwarfs female warr men hon vill bara verkligen inte lvla upp till 61. >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Fick joina en av dom bättre guildarna på servern igår. Fick va med i BT idag. Bloodboil nere. Guilds first! Find meh! Rymdgeten mellan Paladinen och Druiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Fick joina en av dom bättre guildarna på servern igår. Fick va med i BT idag. Bloodboil nere. Guilds first! Find meh! Hur då? Var det inte du som ninjade en guildbank värd typ 5k? =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts