SilentViper Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Måste ha CD KEY! Så du måste köpa spelet (: Ah thank you anyway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Kostar ju ca en hundring och det är ju inte så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Kostar ju ca en hundring och det är ju inte så mycket. 149 senast jag kollade, riktigt billigt faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 (redigerad) 149 senast jag kollade, riktigt billigt faktiskt 129, kollade nu. Pwnt. Redigerad 10 april, 2008 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 129, kollade nu. Pwnt. Men det är ju på internet, jag menade Game affären i stan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Men det är ju på internet, jag menade Game affären i stan Fan, du vann. Gz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Fan, du vann. Gz! Vi vann kk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 UBRS, eh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Usch och fy fan! Dingade 51 med warriorn igår och försökte få plats i en AV vilket var döfött. Inte så många som lirar avlängre 51-60 bracket. Försökte idag igen lite och det är alltid 1 BG som öppnar när den första slutar hela tiden, men horde har typ 20-30 MAX och alliance har alla 40 med 95% twink 60's. Har suttit igenom 5 AV med helförluster hela tiden. Tar dock längre och längre tid för en BG att startas, och den senaste nu var det 19vs19 så vi kanske kunde haft en chans men icke. Horde i denna battlegroupen måste vara den sämsta i sitt slag. Hela kartan blå, alla våra torn förstörda och en totalkrossning. Summan av kardemumman; Jag kommer ALDRIG få mina händer på IBS i denna battlegroup sålänge horde är så in i helvetes dåliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Usch och fy fan! Dingade 51 med warriorn igår och försökte få plats i en AV vilket var döfött. Inte så många som lirar avlängre 51-60 bracket. Försökte idag igen lite och det är alltid 1 BG som öppnar när den första slutar hela tiden, men horde har typ 20-30 MAX och alliance har alla 40 med 95% twink 60's. Har suttit igenom 5 AV med helförluster hela tiden. Tar dock längre och längre tid för en BG att startas, och den senaste nu var det 19vs19 så vi kanske kunde haft en chans men icke. Horde i denna battlegroupen måste vara den sämsta i sitt slag. Hela kartan blå, alla våra torn förstörda och en totalkrossning. Summan av kardemumman; Jag kommer ALDRIG få mina händer på IBS i denna battlegroup sålänge horde är så in i helvetes dåliga. ÄGD av Ally Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Usch och fy fan! Dingade 51 med warriorn igår och försökte få plats i en AV vilket var döfött. Inte så många som lirar avlängre 51-60 bracket. Försökte idag igen lite och det är alltid 1 BG som öppnar när den första slutar hela tiden, men horde har typ 20-30 MAX och alliance har alla 40 med 95% twink 60's. Har suttit igenom 5 AV med helförluster hela tiden. Tar dock längre och längre tid för en BG att startas, och den senaste nu var det 19vs19 så vi kanske kunde haft en chans men icke. Horde i denna battlegroupen måste vara den sämsta i sitt slag. Hela kartan blå, alla våra torn förstörda och en totalkrossning. Summan av kardemumman; Jag kommer ALDRIG få mina händer på IBS i denna battlegroup sålänge horde är så in i helvetes dåliga. På 70 är det typ 50/50 att man vinner/förlorar i AV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 På 70 är det typ 50/50 att man vinner/förlorar i AV Mja, beror på battlegroup. På Emeriss var det överläge horde där vi vann typ 70%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Geez, ska ladda ned 10 days free men kommer inte på något username, ideér? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Geez, ska ladda ned 10 days free men kommer inte på något username, ideér? det kvittar, det syns ändå inte när du spelar. Du väljer ett namn när du skapar en gubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Mja, beror på battlegroup. På Emeriss var det överläge horde där vi vann typ 70%. Redan glömt att jag, Hurfen spelar på samma server? : < Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Redan glömt att jag, Hurfen spelar på samma server? : < Klart jag inte har. Trodde dock du menade överlag. Men jo, det kan säkert stämma. Den battlegroupen är kass för horde. Hur ser det ut i EotS, WSG, AB? Underläge horde också eller? Blir förbannad, då min warrior enbart ska PvP'a fram till WotLK så jag vill ha många marks snabbt till PvP gear. Var det loj eller serri ang. Arena team vid 70? Skulle sitta fint att skaffa S4 när det väl kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Klart jag inte har. Trodde dock du menade överlag. Men jo, det kan säkert stämma. Den battlegroupen är kass för horde. Hur ser det ut i EotS, WSG, AB? Underläge horde också eller? Blir förbannad, då min warrior enbart ska PvP'a fram till WotLK så jag vill ha många marks snabbt till PvP gear. Var det loj eller serri ang. Arena team vid 70? Skulle sitta fint att skaffa S4 när det väl kommer. Underläge i det flesta faktiskt : P Fast finns ett par guilder som bara kör premades som är ganska lätt att komma med i. Och det med arena är jag seriös med, skynda till 70! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Underläge i det flesta faktiskt : P Fast finns ett par guilder som bara kör premades som är ganska lätt att komma med i. Och det med arena är jag seriös med, skynda till 70! Fixar vi 2000 i rating då? vad blir det f.ö? 2v2, 3v3 eller 5vs5? Har vi någon bra setup? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Fixar vi 2000 i rating då? vad blir det f.ö? 2v2, 3v3 eller 5vs5? Har vi någon bra setup? Resto shaman Warrior. 2v2. Började skaffa pvp healing gear idag så det är inte precis det bästa än. Men ifall du är snabb på 70 att skaffa vindicator och sånt ska inte 1850 vara så svårt att få ialafall : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Mitt account har blivit avstängt i 48 timmar för rasism Höll en konversation med någon gnällig moralkärring, och han gillade visst inte det jag sade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts