StellHell Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 http://www.wow-pro.com/leveling_guides/jam...veling_guide_iv Prova denna guiden, det gjorde jag. Känns lättare att questa när man har en guide att följa. Joana's är så mycket bättre än jame's. Har använt båda till 70 och Joana vet vad hon sysslar med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 http://www.wow-pro.com/leveling_guides/jam...veling_guide_iv Prova denna guiden, det gjorde jag. Känns lättare att questa när man har en guide att följa. Går iofs inte så bra att hoppa in i en guide som följer en röd tråd från level 30. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Går iofs inte så bra att hoppa in i en guide som följer en röd tråd från level 30. Jodå. Det går fint, en och annan quest saknas kanske men man hamnar något före guiden när det gäller xp ändå. har aldrig provat joana's så jag vet faktiskt inte hur det ligger till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Får knappt raida på warriorn, så jag gjorde en hunter. Grymt kul klass. http://img247.imageshack.us/img247/1373/wowscrnshot040708004242ee1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 Får knappt raida på warriorn, så jag gjorde en hunter. Grymt kul klass. http://img247.imageshack.us/img247/1373/wowscrnshot040708004242ee1.jpg Essingeleden Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 Får knappt raida på warriorn, så jag gjorde en hunter. Grymt kul klass. http://img247.imageshack.us/img247/1373/wo...08004242ee1.jpg Vad heter chat rut addonen!? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 Jahapp, så var man inne i Black Temple för första gången ikväll. Gorefiend nere, first kill. Bloodboil 38% som bästa försök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Japp, då har man typ precis nått 42 och jag spyr på STV. Jag har försökt hoppa in i joana's men jag får inte till det. Något tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Japp, då har man typ precis nått 42 och jag spyr på STV. Jag har försökt hoppa in i joana's men jag får inte till det. Något tips? Desolace finns det ganska många quests i, inte lika många som i stv, men alltid något. Kör man på pvp och bara vill levla eller nåt utan att bli gankad är desolace bra med eftersom deso inte är lika fullt med ganskare som stv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Desolace finns det ganska många quests i, inte lika många som i stv, men alltid något. Kör man på pvp och bara vill levla eller nåt utan att bli gankad är desolace bra med eftersom deso inte är lika fullt med ganskare som stv Vet inte om det finns många questar kvar där, röjde där innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Japp, då har man typ precis nått 42 och jag spyr på STV. Jag har försökt hoppa in i joana's men jag får inte till det. Något tips? Har du varit i Badlands? Annars finns det väl alltid något quest i Swamp of Sorrows som du kan göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Har du varit i Badlands? Annars finns det väl alltid något quest i Swamp of Sorrows som du kan göra. Nope, får väl testa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Fungerar inte "Kart-visar" Addonet med den senaste patchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Fungerar inte "Kart-visar" Addonet med den senaste patchen? "Kart-visar addon"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Ibland undrar man ju! Dom flesta addonsen fungerade inte, jag lirar på privat server så det är fortfarande så för mig men bocka i Load outdated addons så borde det funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Ibland undrar man ju! Dom flesta addonsen fungerade inte, jag lirar på privat server så det är fortfarande så för mig men bocka i Load outdated addons så borde det funka. Det är ju bara leta efter nya versioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Fungerar inte "Kart-visar" Addonet med den senaste patchen? Atlas? Annars vet jag inte vilken du menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Atlas? Annars vet jag inte vilken du menar Jo, det var det. Fungerar nu behövde bara uppdatera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Har en fråga nu ang att göra acc. Ja har ett 10 dagars gratis account om ja ska uppgradera själva spelet så ja får mina två månader måste ja ha en CD KEY eller räcker det bara med att köpa Gamecard? För att uppgradera mitt 10 dagars gratis account. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Har en fråga nu ang att göra acc. Ja har ett 10 dagars gratis account om ja ska uppgradera själva spelet så ja får mina två månader måste ja ha en CD KEY eller räcker det bara med att köpa Gamecard? För att uppgradera mitt 10 dagars gratis account. Måste ha CD KEY! Så du måste köpa spelet (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts