Mark Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 April april. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 (redigerad) ILLIDAN STORMRAGE DDDDOOOOWWWWWNNNN!!!! <33333 ÄNTLIGEN FÖR GUILDET! YAY! Redigerad 1 april, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Men ni fick säkert en kass loot som stjärnan i granen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 ILLIDAN STORMRAGE DDDDOOOOWWWWWNNNN!!!! <33333 ÄNTLIGEN FÖR GUILDET! YAY! Screenshot, or it never happened! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Flask i AV är kul : > http://www.youtube.com/watch?v=8ERtrPtllpk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Screenshot, or it never happened! http://elitgruppen.hobbe.org/viewtopic.php?f=18&t=171 .> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 http://elitgruppen.hobbe.org/viewtopic.php?f=18&t=171 .> "Black Tempel" xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 http://elitgruppen.hobbe.org/viewtopic.php?f=18&t=171 .> So it did happen! Gratz0rs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 En Greks apply till min guild: Few words about myself 1. My name is Paul 2. I am 16 years old 3. I am from Greece Roll Eyes 4. Greek! i speak very good English and a little Germans 5. I go to school. I am studing(LITTLE BECAUSE I PLAY WOW) 6. I playfrom 5 to 9-10-11. Every day i can say . Ingame info 1. Gelador 2. Druid 3. Feral 4. Leatherworking 360 and skinning 375 5. I have a promplem with wowarmory but i can link them ingame! I have not so goods items but i am updating every day . 6. I can use Ventrillo 7. Not many keys but i cantake them. 8. I had a 70 lvl feral druid with tier 4 . Farming kara and gruul. But someone hack me last summer . After i start this one on new account 9. With this char i was i small pve guilds for smalls instance . I quit because i have big DREAMS!!!!! Svar: Hello Gelador. "At that moment as i could see on armory you wear lvl 61-69 items..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Såja. lvl 40, mount och WWAxe. Leker med mobsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Såja. lvl 40, mount och WWAxe. Leker med mobsen. Grattis! - Igår fick jag Brighthelm of Justice från Hydross (bygger upp ett kraftigt mp5-gear atm) och Crystalforge Gloves (min första t5). Idag ska jag för första gången in i Hyjal, ska bli spännande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Såja. lvl 40, mount och WWAxe. Leker med mobsen. Spelar du bara på natten eller? : > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Spelar du bara på natten eller? : > Japp. Jobbar fram till midnatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 4/5 nere i MH. Archimonde åker ner senare i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 Yay, level 50 Längsta jag orkat spela på en char. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Tog 51 för en kvart sedan, 7 lvlar till outlands Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Tog 51 för en kvart sedan, 7 lvlar till outlands Questa färdigt i Azeroth och bli ca 60 och en halv in i 61 innan du går till Outland. Då får du många fler quests att göra i 70, vilket kan ge dig upp till 1k extra guld. Det är värt det, tro mig. Välkommen till forumet förresten =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 http://img441.imageshack.us/img441/747/70wowtp9.png Ska fixa lite pvp-saker och fixa upp min fishing till 375, sen får vi se om jag skapar nån ny eller börjar raida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 (redigerad) Questa färdigt i Azeroth och bli ca 60 och en halv in i 61 innan du går till Outland. Då får du många fler quests att göra i 70, vilket kan ge dig upp till 1k extra guld. Det är värt det, tro mig. Välkommen till forumet förresten =P Silithus är väl det bästa valet för 55-60+ Spelar på thunderhorn om någon är intresserad, namn: Ulmar Tackar, skönt forum btw. Redigerad 6 april, 2008 av ViolentLag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Silithus är väl det bästa valet för 55-60+ Spelar på thunderhorn om någon är intresserad, namn: Ulmar Tackar, skönt forum btw. http://www.wow-pro.com/leveling_guides/jam...veling_guide_iv Prova denna guiden, det gjorde jag. Känns lättare att questa när man har en guide att följa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts