Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Ser så jävla dumt ut att se folk med orginal unitframes nu på screens. Sitter själv och väntar på att ag_unitframes ska uppdateras till 2.4 så jag slipper dö för jag inte ser hur mycket hp jag har kvar på blizzards.

Gå in på Interface -> Status Text och klicka på Player. Borde funka då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser så jävla dumt ut att se folk med orginal unitframes nu på screens. Sitter själv och väntar på att ag_unitframes ska uppdateras till 2.4 så jag slipper dö för jag inte ser hur mycket hp jag har kvar på blizzards.

Säg till ifall du needar help på ragnaros, har tråkigt atm :<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

pallar inte med fanmade unitframes, ser så jävla dumt ut efter att ha kört med blizzard's så länge.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du menar att detta:

p4zmvf01cbzl.jpg

Är snyggare än detta:

ofiunl7mdyw7.jpg

Nej, men tro mig när jag säger att jag har försökt med andra UI, men jag klarar inte av att allting ser så annorlunda ut. känns som jag spelar ett annat spel.

Ifs klickar jag på mina skills(eller gjorde, slutade för ett tag sen). Så jag är kanske bara skum.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, men tro mig när jag säger att jag har försökt med andra UI, men jag klarar inte av att allting ser så annorlunda ut. känns som jag spelar ett annat spel.

Ifs klickar jag på mina skills(eller gjorde, slutade för ett tag sen). Så jag är kanske bara skum.

Känns alltid så i början, men efter ett par timmar när man spelat med ag_unitframes det är det 100 ggr skönare tBh ;>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känns alltid så i början, men efter ett par timmar när man spelat med ag_unitframes det är det 100 ggr skönare tBh ;>

ag_unitframes eller pitbull är ju faktiskt ett måste,

man skulle ju fan bli dum i huvudet om man var tvungen att titta upp i vänster hörn hela tiden för att se hur mycket hp man har osv. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor