Troxie Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Gizmo, den draken är en riktig hora. :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Vi drog till stormwind nyss Sen bar det av mot Exodar Lite sjösjuka också Alltihop slutade med en wipe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Vi drog till stormwind nyss Haha! Ni dog. Jag dog inte. Jag är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Ser så jävla dumt ut att se folk med orginal unitframes nu på screens. Sitter själv och väntar på att ag_unitframes ska uppdateras till 2.4 så jag slipper dö för jag inte ser hur mycket hp jag har kvar på blizzards. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Ser så jävla dumt ut att se folk med orginal unitframes nu på screens. Sitter själv och väntar på att ag_unitframes ska uppdateras till 2.4 så jag slipper dö för jag inte ser hur mycket hp jag har kvar på blizzards. Gå in på Interface -> Status Text och klicka på Player. Borde funka då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Ser så jävla dumt ut att se folk med orginal unitframes nu på screens. Sitter själv och väntar på att ag_unitframes ska uppdateras till 2.4 så jag slipper dö för jag inte ser hur mycket hp jag har kvar på blizzards. Säg till ifall du needar help på ragnaros, har tråkigt atm :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Säg till ifall du needar help på ragnaros, har tråkigt atm :< Har du tråkigt kan du farma charms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Ser så jävla dumt ut att se folk med orginal unitframes nu på screens. Sitter själv och väntar på att ag_unitframes ska uppdateras till 2.4 så jag slipper dö för jag inte ser hur mycket hp jag har kvar på blizzards. pallar inte med fanmade unitframes, ser så jävla dumt ut efter att ha kört med blizzard's så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 pallar inte med fanmade unitframes, ser så jävla dumt ut efter att ha kört med blizzard's så länge. Så du menar att detta: Är snyggare än detta: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Så du menar att detta: Är snyggare än detta: Nej, men tro mig när jag säger att jag har försökt med andra UI, men jag klarar inte av att allting ser så annorlunda ut. känns som jag spelar ett annat spel. Ifs klickar jag på mina skills(eller gjorde, slutade för ett tag sen). Så jag är kanske bara skum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Nej, men tro mig när jag säger att jag har försökt med andra UI, men jag klarar inte av att allting ser så annorlunda ut. känns som jag spelar ett annat spel. Ifs klickar jag på mina skills(eller gjorde, slutade för ett tag sen). Så jag är kanske bara skum. Känns alltid så i början, men efter ett par timmar när man spelat med ag_unitframes det är det 100 ggr skönare tBh ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Känns alltid så i början, men efter ett par timmar när man spelat med ag_unitframes det är det 100 ggr skönare tBh ;> Tror dig, men nu har man ju hållit sig borta i två månader... =P Kommer säkert tillbaks i tid till Wotlk om inte WAR visar sig vara riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Känns alltid så i början, men efter ett par timmar när man spelat med ag_unitframes det är det 100 ggr skönare tBh ;> ag_unitframes eller pitbull är ju faktiskt ett måste, man skulle ju fan bli dum i huvudet om man var tvungen att titta upp i vänster hörn hela tiden för att se hur mycket hp man har osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 ag_unitframes eller pitbull är ju faktiskt ett måste, man skulle ju fan bli dum i huvudet om man var tvungen att titta upp i vänster hörn hela tiden för att se hur mycket hp man har osv. :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 http://img509.imageshack.us/img509/9827/wowscrnshot033108004954ss1.jpg Första gången för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Vad finns det för bra sidor att köpa guld på? ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Vad finns det för bra sidor att köpa guld på? ._. www.itemgarden.com tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Gizmo, den draken är en riktig hora. :< Minns inte att jag har sagt nånting om nån drake... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Minns inte att jag har sagt nånting om nån drake... gizmo91, lolololol!!1111 (Notera litet Z) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 gizmo91, lolololol!!1111 (Notera litet Z) fast stort G och inga siffror!.. grr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts