Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Kan inte göra...vad? Tar en timma, max. Och om du inte kan göra dem kan du inte hlr farma primals ;Z

Egentligen inte. Därför frågade jag efter ett "hemligt ställe" där dropraten är hög så jag slipper stå så länge i streck.

Edit: Har farmat lite Fire Primals i Shadowmoon. Snart ska jag åka och jobba. Tack för alla svar. Det var mycket trevligt av er.

Redigerad av Zack
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Huh? Varför skulle du inte kunna göra dailys för du jobbar skift. Jag jobbar kvällsskift och gör dailys på natten.

Det orkar jag inte, när jag kommer hem så sover jag. Det är så olika tider hela tiden att jag aldrig hinner ställa om dygnet ordentligt. Det känns som att ha kronisk jetlag ungefär.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Körde 30-39 WSG idag och det är något som irriterar mig. Det är alltid någon jävla druid som lyckas slänga mig en wrath efter jag har vanishat. Och nej det är inte dots som bryter stealthen i dem lägena.

Liksom... wtf?

Japp och blizz ger rogues nya fräcka animationer istället för att fixa vanishbuggen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor