n00dles Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 (redigerad) Morogrim Tidewalker first kill. Nice. Synd att Ryssar inte har så bra internet och blir dc hela tiden. Skitloot btw. "Zeh bombs is cumin". Redigerad 17 mars, 2008 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Dödade Al'ar och Void Reaver för första gången ikväll, rätt lätta fighter imo. Synd att arcane är en manaslukande specc dock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 (redigerad) Morogrim Tidewalker first kill. Nice. Synd att Ryssar inte har så bra internet och blir dc hela tiden. Skitloot btw. "Zeh bombs is cumin". Firebreath fullt med ryssar? Förklarar varför en druid jag skulle plocka upp för arena använde online translator. ROFL. Btw, [Cloak of Subjugated Power] , plingade den sista badgen idag:) Ska passa på och fixa några på påsklovet så jag får ett par BT gems i 2.4 Redigerad 17 mars, 2008 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Tog mig in i en Hyjal/BT guild ikväll, ska dock gearas upp lite och fixa prequests och sånt, men det tackar jag inte nej till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Haha, en kompis fick syn på den här igår Riktig jävla bugg. Kunde fan inte sluta skratta åt den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Tog mig in i en Hyjal/BT guild ikväll, ska dock gearas upp lite och fixa prequests och sånt, men det tackar jag inte nej till Lite waste och fixa PreQ's nu när 2.4 är så nära ;O Palla Ssc/Tk "progres" när man ska köra upp till illdan asap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Lite waste och fixa PreQ's nu när 2.4 är så nära ;O Palla Ssc/Tk "progres" när man ska köra upp till illdan asap. Jag vill inte sitta varje kväll fram tills 2.4 och inte göra någonting, det är därför guilden attunar folk lite titt som tätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Jag vill inte sitta varje kväll fram tills 2.4 och inte göra någonting, det är därför guilden attunar folk lite titt som tätt. Patchen är nog om en vecka..Högst två Hellre preppa för Sunwell (Badges!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Patchen är nog om en vecka..Högst två Hellre preppa för Sunwell (Badges!) Nåväl, jag skulle inte säga nej till att gearas upp litegrann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 (redigerad) Tja rofl! Edit: Ni anar inte hur många whispers jag fått som sagt att dom förtjänade det och att dom tyckte det var kul! Redigerad 19 mars, 2008 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Tja rofl! Edit: Ni anar inte hur många whispers jag fått som sagt att dom förtjänade det och att dom tyckte det var kul! Pattern: Boots of Utter Darkness (200g) I lol'd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Så.. det var du som var zeema? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Så.. det var du som var zeema? Nääääääääääääää Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Någon som vet vad addonet så man ser 2 typ halvmånar på vadera sida om skärmen, typ fiendens liv, och ens eget. Svårt att förklara, men det finns på många YT videos, ska länka om jag hittar några Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Någon som vet vad addonet så man ser 2 typ halvmånar på vadera sida om skärmen, typ fiendens liv, och ens eget. Svårt att förklara, men det finns på många YT videos, ska länka om jag hittar några http://wow.curse.com/downloads/details/2258/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 (redigerad) Nåväl, jag skulle inte säga nej till att gearas upp litegrann. Ne såklart, vem säger nej? : p Edit ;- Pff, martin. Bevisat att du är smått retard nu iallafall, vem gör sånt till folk som man raidat med i några månader och lärt känna? Redigerad 20 mars, 2008 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 http://wow.curse.com/downloads/details/2258/ Tacktacktack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Känner mig lite efterbliven, men vad betyder scamma? Edit ;- Pff, martin. Bevisat att du är smått retard nu iallafall, vem gör sånt till folk som man raidat med i några månader och lärt känna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Inga quests kvar och jag behöver fortfarande 3k guld :/ Var kan man slipa ihop 3k g snabbast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Inga quests kvar och jag behöver fortfarande 3k guld :/ Var kan man slipa ihop 3k g snabbast? Tjaa, snabbast är väl att köpa guld, men dom flesta ser inte det som ett alternativ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts