DimpZ Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Har för mig att privat server är olagligt? Inte olagligt, men emot blizzards regler, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Har för mig att privat server är olagligt? Tur att ingen tvingar dig spela på en då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Inte olagligt, men emot blizzards regler, eller? Det står i användaravtalet du godkänner när du startar spelet första gången, så det är typ som att bryta ett kontrakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Har för mig att privat server är olagligt? Inte olagligt, men emot blizzards regler, eller? Det står i användaravtalet du godkänner när du startar spelet första gången, så det är typ som att bryta ett kontrakt Santa: Som SAvenom sa så måste man appcectera Blizzards avtal där det står att blabla "olagligt att lägga upp egen server" blabla, men om man inte godkänner det så kan dom väl inte klaga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 ...men om man inte godkänner det så kan dom väl inte klaga Då har du iofs ingen rätt att spela... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Då har du iofs ingen rätt att spela... Du tillochmed KAN inte spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Att ni ens bryr er, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Att ni ens bryr er, lol. Tjaa, +1! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Tjaa, +1! Ditt inlägg var ju jävligt mycket bättre indeed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Ditt inlägg var ju jävligt mycket bättre indeed Oh ja, tillförde mycket till konversationen =DD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 hai2u all! Jag kopierade över min gubbe på test server, och tog lite screenshots på ett bomb-daily quest bland annat. Daily questet. Där flyger även runt elaka blood elves på dragonhawkar, som vakterna på Quel'Danas skjuter mot. Kartan över Quel'Danas. En liten överblick på en liten del av området. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Jag har varken kopierat min char eller kollat på många bilder. Man blir ju nog deprimerad a patchnotes, hoppas sunwell blir sjuktsvår nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Hehe.. 56 minuter WSG, vi walljumpade lite varstans. Helt plötsligt dyker en GM upp. Vi lamar oss som fan, tillslut blir Bubblebath suspended, och Sharax var nära på också. Alliance vann med 3-0 efter det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Hehe.. 56 minuter WSG, vi walljumpade lite varstans. Helt plötsligt dyker en GM upp. Vi lamar oss som fan, tillslut blir Bubblebath suspended, och Sharax var nära på också. Alliance vann med 3-0 efter det.. Jag hittade ett ställe när jag walljumpade med flaggan så jag flög ner i blue hell, vart på ett lan så mina polare fick turas om att skriva till varandra så jag inte skulle få afk tag, varade i 1h30m typ innan jag fick dc : < Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 (redigerad) Walljumping dör i 2.4 YouTube WoWForumet Redigerad 13 mars, 2008 av Xennah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Lirade med min hunter, som ska bli min 29 twink, i wsg nu när den var lvl 14 bara för att ha lite kul. gick bättre än vad jag trodde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 The Lurker Below och Hydross the Unstable downade ikväll. Tempest-Strider Boots till mig. Trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 (redigerad) Äntligen hittat ett sätt att kunna få ihop guld snabbt och enkelt genom att bara slacka i Orgrimmar. Hur? Köp många stacks med [Adamantite Ore] för att sedan prospecta skiten och få blåa gems för att sedan skapa rare gems med Jewelcrafting, tjänade ihop 500g efter att ha köpt [Adamantite Ore] för 200g. Så en vinst på 500g på att göra något som tar 15 minuter är inte så pjåkigt. Redigerad 17 mars, 2008 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Äntligen hittat ett sätt att kunna få ihop guld snabbt och enkelt genom att bara slacka i Orgrimmar. Hur? Köp många stacks med [Adamantite Ore] för att sedan prospecta skiten och få blåa gems för att sedan skapa rare gems med Jewelcrafting, tjänade ihop 500g efter att ha köpt [Adamantite Ore] för 200g. Så en vinst på 500g på att göra något som tar 15 minuter är inte så pjåkigt. Sen måste man ju ha tur med prospects också så det blir lite gambling i slutändan ;O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Sen måste man ju ha tur med prospects också så det blir lite gambling i slutändan ;O Men du tjänar alltid på det iallafall, du får 17-20g för varje Adamantite Dust(?) / stack också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts