Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Har för mig att privat server är olagligt? <_<

Inte olagligt, men emot blizzards regler, eller?

Det står i användaravtalet du godkänner när du startar spelet första gången, så det är typ som att bryta ett kontrakt :cry:

Santa: Som SAvenom sa så måste man appcectera Blizzards avtal där det står att blabla "olagligt att lägga upp egen server" blabla, men om man inte godkänner det så kan dom väl inte klaga <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hai2u all!

Jag kopierade över min gubbe på test server, och tog lite screenshots på ett bomb-daily quest bland annat.

Daily questet.

58mvd2qtycbd.jpg

Där flyger även runt elaka blood elves på dragonhawkar, som vakterna på Quel'Danas skjuter mot.

w3jp9d5wtd7r.jpg

Kartan över Quel'Danas.

p5sfmpj9e5ds.jpg

En liten överblick på en liten del av området.

9wnk80kmz8sn.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe.. 56 minuter WSG, vi walljumpade lite varstans. Helt plötsligt dyker en GM upp. Vi lamar oss som fan, tillslut blir Bubblebath suspended, och Sharax var nära på också. Alliance vann med 3-0 efter det.. :D

Jag hittade ett ställe när jag walljumpade med flaggan så jag flög ner i blue hell, vart på ett lan så mina polare fick turas om att skriva till varandra så jag inte skulle få afk tag, varade i 1h30m typ innan jag fick dc : <

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äntligen hittat ett sätt att kunna få ihop guld snabbt och enkelt genom att bara slacka i Orgrimmar.

Hur?

Köp många stacks med [Adamantite Ore] för att sedan prospecta skiten och få blåa gems för att sedan skapa rare gems med Jewelcrafting, tjänade ihop 500g efter att ha köpt [Adamantite Ore] för 200g.

Så en vinst på 500g på att göra något som tar 15 minuter är inte så pjåkigt. :)

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äntligen hittat ett sätt att kunna få ihop guld snabbt och enkelt genom att bara slacka i Orgrimmar.

Hur?

Köp många stacks med [Adamantite Ore] för att sedan prospecta skiten och få blåa gems för att sedan skapa rare gems med Jewelcrafting, tjänade ihop 500g efter att ha köpt [Adamantite Ore] för 200g.

Så en vinst på 500g på att göra något som tar 15 minuter är inte så pjåkigt. :confused:

Sen måste man ju ha tur med prospects också så det blir lite gambling i slutändan ;O

Länk till kommentar
Dela på andra sidor