SiXxe Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Vet ej om den är gammal men bra är den! http://youtube.com/watch?v=ov07yLusCKs&feature=related Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Vet ej om den är gammal men bra är den! http://youtube.com/watch?v=ov07yLusCKs&feature=related Näe, bara 6 månader : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Någon som vet om det fortfarande är "säkert" att köpa guld, inga överdrivna mängder utan typ 1000g? Kom i en liten kris nu när accet blev hackat och jag kan inte få tillbaka min gear. Jepp, gjort det många gånger. Brorsan beställde 5k en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Vet ej om den är gammal men bra är den! http://youtube.com/watch?v=ov07yLusCKs&feature=related Som Troxie sa så är den gammal, men fortfarande bra Hans nyaste låt är väl "Hard Like Heroics" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Näe, bara 6 månader : ) Haha okej Som Troxie sa så är den gammal, men fortfarande bra Hans nyaste låt är väl "Hard Like Heroics" ? Nice, måste jag kolla in (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wahlis Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 Hans nyaste låt är väl "Hard Like Heroics" ? Han gjorde nyligen en ny låt, kommer dock inte ihåg vad den heter. kolla hans profil på youtube! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 Tycker Lockstar var bäst, eller roligast iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 [youtube-old]4oLodvKCNuU[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 (redigerad) Han gjorde nyligen en ny låt, kommer dock inte ihåg vad den heter. kolla hans profil på youtube! Nu när det säger det som kommer jag ihåg att han gjorde en ny låt som hette typ "Looting", ska kolla om jag kan hitta den hitta låten, den hette "Just loot it *EDIT* Har Gjort en Alliance (Ne Rogue, orginellt eeh?) och satt lvl 30 för ett tag sen. Nu är det så att jag vet inget bra ställe för en alliance och lvla efter 30? Har gjort alla quest i STV som är gula. Så jag undrar, Finns det nåt quest ställe för Alliance i 1k ? Sen också om det finns nåt bra vapen i nån instance /quest då jag fortfarande springer runt med Wsg daggern från lvl 18... Redigerad 1 mars, 2008 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 nån som har lust o komma in på min privatserver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 FÅR JAK VARA GM PLZ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 FÅR JAK VARA GM PLZ? OKEJJJ :DD:D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 EH MEN LANGA INFO I PM DÅRÅ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 nån som har lust o komma in på min privatserver? Langa info, måste ju testa iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Langa info, måste ju testa iallafall. logga in på msn <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 nån som har lust o komma in på min privatserver? Ohoj, gief info =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Xennah, gief priv serv info Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Har för mig att privat server är olagligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Har för mig att privat server är olagligt? Rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Har för mig att privat server är olagligt? Eeeh, och med det vill du ha sagt? Jag har en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts