ZcruweN Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Måste fråga en sak Finns det egentligen fusk till WoW? Inte för att jag kommer använda men jag bara undrar EDET: Usch och blä för ny sida Redigerad 27 juni, 2005 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Finns säkert addons som ger för stora fördelar och som Blizzard inte skulle tillåta om de fick reda på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Det finns väll nån Rogue grej so att det automatiskt byts till Svärd när man presis gör Ambus och liknande? Har hört att en hel del blev banade för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) De fanns.. Inte nu längre.. Tror jag.. En jag känner fick "hjälp" av en annan så att han fick 3000g.. på lvl1.. Då snackar vi inte om att skriva nått fusk, utan lite mer avancerat Redigerad 27 juni, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Det finns väll nån Rogue grej so att det automatiskt byts till Svärd när man presis gör Ambus och liknande? Har hört att en hel del blev banade för det. Är väl inte så svårt att göra en macro till sånt där? Var en rogue som hade en sån när jag körde SM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Det finns väll nån Rogue grej so att det automatiskt byts till Svärd när man presis gör Ambus och liknande? Har hört att en hel del blev banade för det. Aldrig i helvete att dom har blivigt bannade för det. Allt som man kan göra med macros är tillåtet eftersom det är blizzard sjävla som har gjort alla kommandon till alla macros. Och jag har själv gjort sånna macros och vet att dom är lika lagliga som att spela över huvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 jag har hört........................... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 jag har hört........................... Yeye, Ta inte illa upp. Folk får ursäkta min hårda ton. Jag menar inget illa. puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Det är som StellHell säger. Skulle Blizzard inte tycka om nåt så skulle dom bara lite i koden så det inte funkar. Som förut t ex, så fanns det addons så man kunde se leveln på alla. Men det funkar inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Nu är man lvl 40 då, köpte mount tidigare idag. Har en Red Mechanostrider . Älska mount. Edit Jag grindade mest i Shimmering Flats, det ligger i Thousand Needles söder om The Barrens. Redigerad 28 juni, 2005 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag håller på att sparar, ska grinda där stell skrev när jag kommit upp i lvl 38 ( är i lvl 35) Tack för tipset btw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Lvl 15 idag XD kunde äntligen använda mina shoulderpads sålde också flera saker för 12 S som jag hittade i Rackjaws Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Lvl 15 idag XD kunde äntligen använda mina shoulderpads sålde också flera saker för 12 S som jag hittade i Rackjaws *applåder * Själv så köpte jag en fågel till så visste jag ej att jag bara kunde ha 1 i taget så fick jag reda på det 1 timme efter.Men jag gav bud på en katt igår OM WOW KAN FUNKA NU DÅ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Nu går man upp tidigt för att man ska hinna spela länge ..så sätter man på wow och loggar in... och så kommer det upp en skylt att det uppdateras ...ja hatar när det är så här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Nu går man upp tidigt för att man ska hinna spela länge ..så sätter man på wow och loggar in... och så kommer det upp en skylt att det uppdateras ...ja hatar när det är så här Kan du spela det eller vadå? Ingen kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Ingen kan Jag kan.. På piratserver Edit: Nu är servrarna uppe igen!! In o spela! Redigerad 29 juni, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag kan.. På piratserver Edit: Nu är servrarna uppe igen!! In o spela! Yäääsh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Muhaha.. Fastnade i vagnen söder om TM.. kunde inte använda heartstone (cooldown) och auto-unstuck funkade inte.. efter ha suttit där i några minuter (hade frågat om hjälp i chatten) så flög min gubbe ut Liksom åkte upp i luften och flög åt sidan.. En GM kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Test serverna är uppe igen Bara att välja 2 lvl 60 karaktär och spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Var kan man questa i lvl 40 på alliance? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts