VenoM Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Jag har samlat en massa honor, och kört Warsong Gulch ett par gånger, och vill köpa items för "mark of honor" Vart gör jag det? Är lvl 33, och det ska vara i ashenvale, men vart i ashenvale? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Jag har samlat en massa honor, och kört Warsong Gulch ett par gånger, och vill köpa items för "mark of honor" Vart gör jag det? Är lvl 33, och det ska vara i ashenvale, men vart i ashenvale? Horde, alliance? Horde - http://www.wowhead.com/?npc=14754 Alliance - http://www.wowhead.com/?npc=14753 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Horde, alliance? Horde - http://www.wowhead.com/?npc=14754 Alliance - http://www.wowhead.com/?npc=14753 Ally, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Liten fråga om hur Scroll of Ressurection fungerar. Jag har försökt att "återuppliva" accountet, men det står att det fortfarande att accountet är aktivt, men senaste gången jag spelade var för ungefär 3 månaders sen. Hur får jag det att fungera? Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Liten fråga om hur Scroll of Ressurection fungerar. Jag har försökt att "återuppliva" accountet, men det står att det fortfarande att accountet är aktivt, men senaste gången jag spelade var för ungefär 3 månaders sen. Hur får jag det att fungera? Tacksam för svar. Du kan bara göra det på någon annans account, vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Liten fråga om hur Scroll of Ressurection fungerar. Jag har försökt att "återuppliva" accountet, men det står att det fortfarande att accountet är aktivt, men senaste gången jag spelade var för ungefär 3 månaders sen. Hur får jag det att fungera? Tacksam för svar. Tror det är som stoffe sa, sen så måste väl acc:et har varit fryst i minst 90dagar (eller om det är mer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 (redigerad) Du kan bara göra det på någon annans account, vad jag vet. Jag har två accounts, men jo, tydligen var accountet tvunget att ha varit fryst i 90 dagar innan det går att använda, typiskt. Redigerad 23 februari, 2008 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 (redigerad) Jag har två accounts, men jo, tydligen var accountet tvunget att ha varit fryst i 90 dagar innan det går att använda, typiskt. hokaj. framgick inte i din post =) Men det borde väl ha gått 90 dagar snart då? Redigerad 23 februari, 2008 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Fick prova på atta tanka ZA idag! Det var skoj. Vi lyckades få 2 av kistorna! Det var andra gången jag tankade. Första gången var igår. Då tankade jag hela AC heroic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 hokaj. framgick inte i din post =) Men det borde väl ha gått 90 dagar snart då? Flåt, glömde skriva det. Jo, det har det väll gjort men jag åker nog ner på stan imorgon och sätter in pengar på kortet och köper en månad istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 "Försöker" sluta med WoW nu, efter att ha en 70-full epic hunter och en 62 priest Men seriöst, det är fan nästan svårare att sluta med WoW än att sluta snusa ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 "Försöker" sluta med WoW nu, efter att ha en 70-full epic hunter och en 62 priest Men seriöst, det är fan nästan svårare att sluta med WoW än att sluta snusa ^^. Jo, svinsvårt. Frys accet och delete på wow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Vi hade en liten raid mot Tyrande och Velen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Jo, svinsvårt. Frys accet och delete på wow. Deleta alla chars, ge bort accet och skivorna. Det är enda rätta om man verkligen ska sluta. Alla andra sätt så är det lika lätt at börja igen. Ett fruset att är bara att fylla på igen. Avinstallera WoW är bara att installera igen. Har du ingen acc, och inte chars så måste du isf köpa nya skivor, skapa ett nytt acc och lvla upp nya chars. Vilket inte många skulle göra om dom vill börja om. Speciellt inte om man försöker sluta. Har man lvl 70's redan så är det som en hållhake på en att dom faktist finns där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Dingen Kom!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Dingen Kom!! gz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Nån som typ vet om man kan skaffa en fishing bot gratis? Jag hade på Glider över natten så sa jag till min GM att jag hade gjort botten själv, för att han inte skulle kicka mig. Sen frågade han om jag kunde visa han hur man gjorde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Tank nu! http://img339.imageshack.us/img339/6707/semaadjo0.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 [youtube-old]90KLMvH12kc[/youtube-old] Creds till Mordos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Någon som vet om det fortfarande är "säkert" att köpa guld, inga överdrivna mängder utan typ 1000g? Kom i en liten kris nu när accet blev hackat och jag kan inte få tillbaka min gear. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts