Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Liten fråga om hur Scroll of Ressurection fungerar.

Jag har försökt att "återuppliva" accountet, men det står att det fortfarande att accountet är aktivt, men senaste gången jag spelade var för ungefär 3 månaders sen. :naughty:

Hur får jag det att fungera?

Tacksam för svar.

Du kan bara göra det på någon annans account, vad jag vet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Liten fråga om hur Scroll of Ressurection fungerar.

Jag har försökt att "återuppliva" accountet, men det står att det fortfarande att accountet är aktivt, men senaste gången jag spelade var för ungefär 3 månaders sen. :naughty:

Hur får jag det att fungera?

Tacksam för svar.

Tror det är som stoffe sa, sen så måste väl acc:et har varit fryst i minst 90dagar (eller om det är mer)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, svinsvårt. Frys accet och delete på wow.

Deleta alla chars, ge bort accet och skivorna. Det är enda rätta om man verkligen ska sluta. Alla andra sätt så är det lika lätt at börja igen. Ett fruset att är bara att fylla på igen. Avinstallera WoW är bara att installera igen. Har du ingen acc, och inte chars så måste du isf köpa nya skivor, skapa ett nytt acc och lvla upp nya chars. Vilket inte många skulle göra om dom vill börja om. Speciellt inte om man försöker sluta.

Har man lvl 70's redan så är det som en hållhake på en att dom faktist finns där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor