Martin-123 Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 (redigerad) T5 Shoulders idag!!!!!! Blev äntligen av med hunters T2 liknande shoulders! http://img254.imageshack.us/img254/8415/wowscrnshot021408001027ce6.th.jpg Redigerad 14 februari, 2008 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Account Name: ********** Date of Violation: 16-2-2008 Character Name Involved: Seldoon Type of violation: Racial harassment during chat Consequences for Account: Account suspended for 48 hours Andra gången detta händer. Båda gångerna oskyldigt dömd. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Glowing Breastplate of Truth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Account Name: ********** Date of Violation: 16-2-2008 Character Name Involved: Seldoon Type of violation: Racial harassment during chat Consequences for Account: Account suspended for 48 hours Andra gången detta händer. Båda gångerna oskyldigt dömd. =( [Raid][seldoon]: Black nigger cock wolf! Källa : Ngn mage som heter AHDH eller något. Verkligen så oskyldig? Redigerad 17 februari, 2008 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 [Raid][seldoon]: Black nigger cock wolf! Källa : Ngn mage som heter AHDH eller något. Verkligen så oskyldig? Haha, just fan. Skrev det när jag mountade upp inne i Ironforge. Fan vad pissigt surt. Btw så var väl inte det ett racistiskt uttalande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Bästa levlings specc för hunter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Bästa levlings specc för hunter? Antar Marksman till.....70? Survival är uteslutet och BM funkar från 50. Jag skulle kört på marksman till 55~ och respeckat sen, då lite variation är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Haha, just fan. Skrev det när jag mountade upp inne i Ironforge. Fan vad pissigt surt. Btw så var väl inte det ett racistiskt uttalande? Med det uttalandet blev jag 100% säker att du gjorde något din första ban aswell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Med det uttalandet blev jag 100% säker att du gjorde något din första ban aswell. Haha, första gången jag blev bannad var det för jag kallade någon homosexuell. Det har jag med 99% säkerhet inte gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Account Name: ********** Date of Violation: 16-2-2008 Character Name Involved: Seldoon Type of violation: Racial harassment during chat Consequences for Account: Account suspended for 48 hours Andra gången detta händer. Båda gångerna oskyldigt dömd. =( Så jävla ägd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Så jävla ägd. ÅH JÄVLAR NU VAR DU RIKTIGT ROLIG ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Tack ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 (redigerad) Tack ! Varsågod! Jag tyckte bara du var väldigt rolig. Väldigt. Redigerad 20 februari, 2008 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Dags för mig att sälja mitt wowacc nu, har helt enkelt inte tid längre. :/ Så, är det nån som är intresserad av en 70 Tauren Druid och en 70 Undead Warlock? http://armory.wow-europe.com/character-she...d&n=Druddis - Druiden http://armory.wow-europe.com/character-she...and&n=Comfy - Warlocken Druiden har också full epic feral gear b.la. T6 gloves, 2/5 Merciless resto och 3/5 Vengeful resto pvp gear, och massa annat smått och gott, en hel bank full med herbs o.sv. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Dags för mig att sälja mitt wowacc nu, har helt enkelt inte tid längre. :/ Så, är det nån som är intresserad av en 70 Tauren Druid och en 70 Undead Warlock? http://armory.wow-europe.com/character-she...d&n=Druddis - Druiden http://armory.wow-europe.com/character-she...and&n=Comfy - Warlocken Druiden har också full epic feral gear b.la. T6 gloves, 2/5 Merciless resto och 3/5 Vengeful resto pvp gear, och massa annat smått och gott, en hel bank full med herbs o.sv. ^^ Ge miig druiiideeeeen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Dags för mig att sälja mitt wowacc nu, har helt enkelt inte tid längre. :/ Så, är det nån som är intresserad av en 70 Tauren Druid och en 70 Undead Warlock? http://armory.wow-europe.com/character-she...d&n=Druddis - Druiden http://armory.wow-europe.com/character-she...and&n=Comfy - Warlocken Druiden har också full epic feral gear b.la. T6 gloves, 2/5 Merciless resto och 3/5 Vengeful resto pvp gear, och massa annat smått och gott, en hel bank full med herbs o.sv. ^^ Vilken prisklass pratar vi om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Vilken prisklass pratar vi om? Jadu, kanske runt 2k+ eller nåt sånt. ^^ Vill få de sålt. Annars kan du adda mig på min msn dennis@ihaveabigass.com så kan vi snacka mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Heeello. Jag har för mig att nån i den här tråden posta en sida där man kunde regga 10dagars acc utan att ha en trial kod. Nån som vet vad jag menar? Tack på förhand pöjkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Heeello. Jag har för mig att nån i den här tråden posta en sida där man kunde regga 10dagars acc utan att ha en trial kod. Nån som vet vad jag menar? Tack på förhand pöjkar. Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Våran GM slutade med WoW inatt. Sen drog alla corespelarna. ..Kanske dags att söka ny guild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts