Martin-123 Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Fy fan vad enformigt WoW är.. Ja, men ändå så beroendeframkallande! Tog nyss Lurker 24 man. Var enda palan så jag fick en Libram(Holy Light mana cost reduced by 27) yay. Fick ett par mail boots med ca samma stats som mina plate från moroes fast dom hade 16mp5 istället för spell crit rating. Bild på mina shoulders. http://img338.imageshack.us/img338/7130/wowscrnshot021108001147kj7.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Var enda palan så jag fick en Libram(Holy Light mana cost reduced by 27) yay. Vad hade du för Libram innan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Ja, men ändå så beroendeframkallande! Tog nyss Lurker 24 man. Var enda palan så jag fick en Libram(Holy Light mana cost reduced by 27) yay. Fick ett par mail boots med ca samma stats som mina plate från moroes fast dom hade 16mp5 istället för spell crit rating. Bild på mina shoulders. http://img338.imageshack.us/img338/7130/wowscrnshot021108001147kj7.th.jpg Bara så du inte sitter och skryter i önödan är det inte speciellt att ta bossar i ssc med 1 man mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Vad hade du för Libram innan? Shared drop på Opera, behåller den istället. Bara så du inte sitter och skryter i önödan är det inte speciellt att ta bossar i ssc med 1 man mindre. Jag är stolt över det. Tycker det räcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 PvP / PvE PvP: Lev i battlegrounds tills du har 5/5 vindic[X] och 5/5 S1[X]. Joina ett Arena team och fixa ALLT S3[/] som du kan få tag på. Fixa 310% mount. Kommer ta ett jävla tag. Checkcheckcheck. Nu när man har allt, så mja. 20 games~/week i arena teams så är det inget mer att göra. WoW är tråkigt, WoW är tråkigt om man har PvP som inriktning, som jag har. Funderar på att frysa accet tills WoTlK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 PvP: Lev i battlegrounds tills du har 5/5 vindic[X] och 5/5 S1[X]. Joina ett Arena team och fixa ALLT S3[/] som du kan få tag på. Fixa 310% mount. Kommer ta ett jävla tag. Checkcheckcheck. Nu när man har allt, så mja. 20 games~/week i arena teams så är det inget mer att göra. WoW är tråkigt, WoW är tråkigt om man har PvP som inriktning, som jag har. Funderar på att frysa accet tills WoTlK Funderar också på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Detta är det enda du kommer göra fram tills WotlK.. Visst låter det lockande? Fy fan vad enformigt WoW är.. Har du fastnat för PW? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Har du fastnat för PW? Kan inte WoW'a pga. jobb. Finner absolut ingen anledning att logga in vid 00.30-01.00 och sedan alt1. Göra dailys för att skaffa cash eller alt2. Köra BG och daily PvP för honor. Kan varken raida eller Arena. PW har det så bra att om jag loggar in så kan jag grinda/questa ett par timmar och sen logga ut. Gör också daily questen för en fet exp-boost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Kan inte WoW'a pga. jobb. Finner absolut ingen anledning att logga in vid 00.30-01.00 och sedan alt1. Göra dailys för att skaffa cash eller alt2. Köra BG och daily PvP för honor. Kan varken raida eller Arena. PW har det så bra att om jag loggar in så kan jag grinda/questa ett par timmar och sen logga ut. Gör också daily questen för en fet exp-boost. Om du hade tid, och fick välja mellan WOW och PW... Vilket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 (redigerad) Vashj på 9%. MTn blir disconnected. 11 andra blir disconnected. Alla dör. Vi skyller på Blizzard, gg http://img171.imageshack.us/img171/5742/wowscrnshot021208221130jx2.jpg Redigerad 12 februari, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Jag är noob! GZGZGZGZGGZGZGZGZGZGZGZGZGZGZGZGGZGZG!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 GZGZGZGZGGZGZGZGZGZGZGZGZGZGZGZGGZGZG!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :lol: ÅH JÄVLAR NU VAR DU RIKTIGT ROLIG ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 ÅH JÄVLAR NU VAR DU RIKTIGT ROLIG ! DE MED! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Om du hade tid, och fick välja mellan WOW och PW... Vilket? PW just nu. Guilden i WoW är fan fortfarande på i princip samma bossar. Vill helst slippa Vashj/Keal skiten dom kommer hålla på med i månader. Kommer tillbaka när dom är farm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 ÅH JÄVLAR NU VAR DU RIKTIGT ROLIG ! Vad vill du med det där? Jag sa grattis till Marky, gtfo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Vad vill du med det där? Jag sa grattis till Marky, gtfo! Jag tyckte bara du var väldigt rolig. Väldigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Jag tyckte bara du var väldigt rolig. Väldigt För att han skriver grattis? Jag tror att min herre Desmar är dum nog att förstå sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 (redigerad) För att han skriver grattis? Jag tror att min herre Desmar är dum nog att förstå sånt. Nja, han skriver grattis ca. 17 ggr med X antal utropstecken och onödigt många smileysar. Spam? En del kan tycka det - I dont give a shit. För att vara lite ontopic. Grattis Marky! Redigerad 13 februari, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Jag tyckte bara du var väldigt rolig. Väldigt Rolig? Jag skämtade ju inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Fan blir desperat.. vill ha tillbaka mitt warrior nu blev bannad för ett tag sen, vet inte riktigt varför, men har skrivit och lämnat cd-key och skit.. man får hoppas på det bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts