Xennah Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 vad har hänt med Kungen och Nihilum egentligen? Vad kan ha hänt? Dom cleara ju hela spelet för många månader sedan. Alla i guildet har nog bästa gear aviable, nu chillar dom nog bara och väntar på sunwell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Jag och mina polare kommer inte in på Vashj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Jag och mina polare kommer inte in på Vashj OKI THANKS FOR INFORMATION =DDDDDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 (Snow)Cone Gratulations! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Jag och mina polare kommer inte in på Vashj Nu har dom släckt ner servern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Nu har dom släckt ner servern OKI THANKS FOR INFORMATION =DDDDDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 OKI THANKS FOR INFORMATION =DDDDDD NP M8 =PPPPP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 VA ? spelar nån har på vashj ? varför har ni inte sagt nåt ? vafan ally eller horde ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 (redigerad) 24 mannade nyss Hydross. Brighthelm of Justice droppade men en retard palla som raidar en gång i månaden hade 20 mer i dkp och vann. Fick dps shoulders dock. Pauldrons of the Wardancer. Redigerad 10 februari, 2008 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Gratz..Men inte hajjat och fixat Aquatic form? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 VA ? spelar nån har på vashj ? varför har ni inte sagt nåt ? vafan ally eller horde ? Venomswe(Sämsta namnet i världshistorien) Level 27 Human warlock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Nu är jag 70, vad gör jag nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Nu är jag 70, vad gör jag nu? Börjar spela, vad annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Börjar spela, vad annars? Åh tack för tipset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Åh tack för tipset! Nöt 5 man instanser kirra revered med alla faction så du kan köra heroics, skaffa craft items och joina en guild som raidar. Eller battlegrounds all the wai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Nu är jag 70, vad gör jag nu? Sluta spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Nöt 5 man instanser kirra revered med alla faction så du kan köra heroics, skaffa craft items och joina en guild som raidar. Eller battlegrounds all the wai Räcker med honored nu grabben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Räcker med honored nu grabben. Jahaja. Vart revered med alla 2 veckor efter jag dingade 70 så inte behövt den vetskapen : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Nu är jag 70, vad gör jag nu? PvP / PvE Dina två vägar att gå. PvE: Fixa karaattunement, skaffa tank/healing gear som passar för karazhan. Joina sen en Kara guild och raida med den tills ni är bra nog för att börja ge er på Gruul. Vidare till TK/SSC/ZA > MH/BT.. Kommer ta ett jävla tag. PvP: Lev i battlegrounds tills du har 5/5 vindic och 5/5 S1. Joina ett Arena team och fixa ALLT S3 som du kan få tag på. Fixa 310% mount. Kommer ta ett jävla tag. Detta är det enda du kommer göra fram tills WotlK.. Visst låter det lockande? Fy fan vad enformigt WoW är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts