Martin-123 Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Maggy down Fick ett DPS/Tank head. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Jag och andra människor drog igenom hela SV heroic med 4 personer varav en person var pretty much mentalt handikappad och italiensk. Och jag körde på en polares warrior, så att han hade inte precis 'min' gear så att säga. Eller mina knappar. Så hälften av tiden så försökte jag placera mina knappar. D; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Maggy down Fick ett DPS/Tank head. Jag och andra människor drog igenom hela SV heroic med 4 personer varav en person var pretty much mentalt handikappad och italiensk. Och jag körde på en polares warrior, så att han hade inte precis 'min' gear så att säga. Eller mina knappar. Så hälften av tiden så försökte jag placera mina knappar. D; Okaj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Jag och andra människor drog igenom hela SV heroic med 4 personer varav en person var pretty much mentalt handikappad och italiensk. Och jag körde på en polares warrior, så att han hade inte precis 'min' gear så att säga. Eller mina knappar. Så hälften av tiden så försökte jag placera mina knappar. D; PH's acc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 PH's acc? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 http://img527.imageshack.us/img527/7152/orospucocugumakomakoon9xm2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 http://img527.imageshack.us/img527/7152/orospucocugumakomakoon9xm2.jpg Vad höll den ena av locksen på med? Knappt någon damage på 4 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Vad höll den ena av locksen på med? Knappt någon damage på 4 timmar Han dog nog ganska tidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Han dog nog ganska tidigt. Känns lite konstigt att inte en druid och en hunter tillsammans kan ta ner en lock snabbt, utan att det tar 4 timmar : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Min kompis ska sluta. Han vill sälja sina konton. 1 med 2 lvl 70 en druid med full epic och epic flying mount, Och en 70 rogue med hyfsat bra gear (alt typ) 1 med 1 lvl 70 priest (full epic ochså) druid= Rp server Rogue= pvp priest= pvp eller pve. pm för info. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 (redigerad) Unclear (either Saturday 9th or Sunday 10th) In-gameRealm: KazzakOrganized by: SianaLink: More Information Making a movie to re-create a popular television commercial. Siana is looking for gnomes of any level to star as extras in what looks to be a very cool idea. (-: http://www.wow-europe.com/en/community/events.html Redigerad 7 februari, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 (redigerad) Posta här senare vilken dag, orkar inte scrolla WoW forums varje dag ;// Edit : Blev lite fel Redigerad 7 februari, 2008 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Unclear (either Saturday 9th or Sunday 10th) In-gameRealm: KazzakOrganized by: SianaLink: More Information Making a movie to re-create a popular television commercial. Siana is looking for gnomes of any level to star as extras in what looks to be a very cool idea. (-: <a href="http://www.wow-europe.com/en/community/events.html" target="_blank">http://www.wow-europe.com/en/community/events.html</a> Stort lol på det att du är reportad. x_X Men grym idé, hoppas du hittar många gnomes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Unclear (either Saturday 9th or Sunday 10th) In-game Realm: Kazzak Organized by: Siana Link: More Information Making a movie to re-create a popular television commercial. Siana is looking for gnomes of any level to star as extras in what looks to be a very cool idea. (-: <a href="http://www.wow-europe.com/en/community/events.html" target="_blank">http://www.wow-europe.com/en/community/events.html</a> I might just turn up... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Efter att vi droppade 100 i rating i veckan (9 Warrior/druid teams som total pwnade oss) så drog vi upp den idag igen, står på 1813 nu. Nöjd för idag, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Känns lite konstigt att inte en druid och en hunter tillsammans kan ta ner en lock snabbt, utan att det tar 4 timmar : P Tänk lite till så förstår du nog... Warlock dör > Hunter dör > 4 timmar värdelöst ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Vad höll den ena av locksen på med? Knappt någon damage på 4 timmar Han dog nog ganska tidigt. Tänk lite till så förstår du nog... Warlock dör > Hunter dör > 4 timmar värdelöst ingenting. Som DrStupid säger. Om man kollar på statsen så ser man att först måste warlocken ha dött. ganska snart därefter så dog huntern. Efter det så hade druiden och warlocken kul i fyra timmar. Inget konstigt faktist. Druidens HoTs tar bort warlockens DoTs. warlockens DD tas bort av DH. Jag skulle tippa på att warlocken lämnade snarare än att dog av druiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Jag skulle tippa på att warlocken lämnade snarare än att dog av druiden. Japp, kolla killingblows Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kallelito Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 vad har hänt med Kungen och Nihilum egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 vad har hänt med Kungen och Nihilum egentligen? Döda ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts