Sikorka Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Kukensfitta. Min lvl 41 dwarf female warrior vill ha en tiger. Så, därför har jag farmat rep med Darna, har runt 6k kvar till Exalted. Har gjort 90% av alla quests i Teldrassil och Darkshore. Vart ska man gå nu!? SVARA DIRR ANNARS BLIRE STRAFFKNULL! (in-game) >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Kukensfitta. Min lvl 41 dwarf female warrior vill ha en tiger. Så, därför har jag farmat rep med Darna, har runt 6k kvar till Exalted. Har gjort 90% av alla quests i Teldrassil och Darkshore. Vart ska man gå nu!? SVARA DIRR ANNARS BLIRE STRAFFKNULL! (in-game) >_> Köp runecloth och lämna in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 En till BT raid, andra tryet http://pici.se/pictures/WHwkXKYGH.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Köp runecloth och lämna in? På lvl 50, ja. Hela Ashenvale ger väl rep med Darna..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Void nere. Vårat mål är att vara redo att börja med Hyjal i slutet av februari Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Void nere. Vårat mål är att vara redo att börja med Hyjal i slutet av februari Void är lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Void är lätt! Jo, men vi hade folk som inte förstod ett skit av vad man skulle göra, så vi nötte SSC istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Boom! Lurker nere! Inte guild first kills utan mina first kills. Juste ja, tog Kazzak före vi gick SSC med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 På lvl 50, ja. Hela Ashenvale ger väl rep med Darna..? Har varit där förut, gick dock dit för säkerhetens skull nu och gjorde de sista questen där. 4k rep kvar. Feralas kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xelorion Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 lirar nån på kazzak här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 lirar nån på kazzak här Jag gör det. Siana, 70 human Shadow Priest i BOON Control. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Har varit där förut, gick dock dit för säkerhetens skull nu och gjorde de sista questen där. 4k rep kvar. Feralas kanske? Feralas ger nog darna rep ja. Men annars finns det alltid spillover rep. Aldrig t.ex. gjort ett SW quest och plötsligt blivit honored med darnassus? Många SW quests, till exempel, ger en mindre mängd exodar/darna/IF/gnome reputation baserad på SW rep. så... Prova alla SW quests du har kvar, och gå till Exodar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Nån som spelar på Vashj? Vart kan man hitta spider's silk som lvl 23 ally lock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 (redigerad) Nån som spelar på Vashj? Vart kan man hitta spider's silk som lvl 23 ally lock? Spindlar i Loch modan? Antar att det droppar från dom, fast det är ganska low droprate. Ingen aning om vad dom heter dock Redigerad 4 februari, 2008 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Spindlar i Loch modan? Antar att det droppar från dom, fast det är ganska low droprate. Ingen aning om vad dom heter dock Hatar low droprate Aja, då har man nått att göra hela dan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Boom! Lurker nere! Inte guild first kills utan mina first kills. Juste ja, tog Kazzak före vi gick SSC med. Lurker är lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Nu har jag 24k honor, ska bara pvpa upp kanske 4 - 5k honor idag så får jag min Bonegrinder så ska jag sedan fixa mig Gladiator leggings. ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Lurker är lätt! Japp, det var han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Nu har jag 24k honor, ska bara pvpa upp kanske 4 - 5k honor idag så får jag min Bonegrinder så ska jag sedan fixa mig Gladiator leggings. ;o Fixa svärdet tbh, macespecc suger om du inte har 2st proccs som på deep thunder / stormherald. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Lurker är lätt! Hela SSC/TK/MH är lätt (kanske ett litet undantag archi) Men dock är det alltid minst ett stolpskott som gör hela guildens progess cpseg och officers vågar inte kicka. Levlar en hunter på Ragnaros atm, tröttnat som fan på alla inkompetenta alliance kids som suger dale. På ragnaros kan man ialafall skapa magtherdion/gruul/zulaman pugs utan att faila big time. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts