StellHell Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Guild first kill, Lurker tog vi igår och idag Morogrim . Hitta mig! Fulingen 3:e från vänster. Med T2 Hunter Shoulders.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Borjade lira idag igen, migratade till Markys server och ska geara upp ratt mycket so ska jag kanske lira med honom. Jag aer i en temporar kara-raiding guild nu, so lika bra att ta vad jag kan och dra dar ifron. (Ifall ni inte fattade, mitt windows aer kuk och har amerikanskt tangentbort och alt + shift fungerar inte.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Borjade lira idag igen, migratade till Markys server och ska geara upp ratt mycket so ska jag kanske lira med honom. Jag aer i en temporar kara-raiding guild nu, so lika bra att ta vad jag kan och dra dar ifron. (Ifall ni inte fattade, mitt windows aer kuk och har amerikanskt tangentbort och alt + shift fungerar inte.) Vafan, när joinade du en guild? lol. @Stell: Japp , shoulderserna måste verkligen bytas ut. Tog oss dock 5 attempts innan vi fick ner han, men nu börjar vi göra rätt bra progress för att vara rätt ny guild . Vi tog oss en titt på Karathress också, men folk var tvungen att dra osv. Förhoppningsvis åker han ner så småningom, annars är väl nästa mål Void Reaver eller Solarian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Både jag och Mordos gick och sket, jag kom tillbaka före han och passade på att ta en bild. http://img171.imageshack.us/img171/4569/wowscrnshot013008151209yd6.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Kan någon förklara för Marky varför han ska lira arena med mig? Han vägrar lyssna på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Både jag och Mordos gick och sket, jag kom tillbaka före han och passade på att ta en bild. http://img171.imageshack.us/img171/4569/wo...08151209yd6.jpg Haha, snyggt ansikte Mordos har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Haha, snyggt ansikte Mordos har. Det är en limited-edition hjälm, ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Det är en limited-edition hjälm, ju! Limited my ass. Folk farmar HH som tokar, och kommer göra detta varje år. Varenda jävla platewearer kommer tillslut ha skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Limited my ass. Folk farmar HH som tokar, och kommer göra detta varje år. Varenda jävla platewearer kommer tillslut ha skiten. Shhh, det visste ju inte han om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Yes! Jag och två kompisar hade tråkigt och körde lite Stratholme, men tog tyvärr inga screens. Vi drog igenom instancen relativt snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 (redigerad) Leotheras nere, first kill 3rd attempt Karathress one shottad, first kill. Hydross nu, sen bara Vashj kvar:) Redigerad 1 februari, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 (redigerad) Argh! Förlorade nyss T4 Shoulders på Maulgar. Sen tog vi Gruul och då färlorade jag rollen på Eye Of Gruul med 3. Redigerad 1 februari, 2008 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 (redigerad) Hakkar 98% 2 mannad! SNART ÅKER HAN NER. Ikväll har jag och Mordos upplevt lite pre-TBC instancer. Nämligen AQ20, AQ40 och Zul'Gurub. Helt i brist på annat. Clearade trash i AQ20, råkade pulla lite för mycket mobs så vi fick springa ut. Då drog vi till AQ40 och försökte ta ner den första moben som patrullerar. Gick bra ända tills han sköt iväg oss (jag flög ut genom instancen), vi gick in igen och sprang till första bossen. Vi dog. Senare drog vi till Zul'Gurub, där vi DIREKT stack till Hakkar. Lyckades haxxa oss förbi all trash, så det var jag och Mordos mot Hakkar. Som sagt, 98%. IMPRESSIVE. Redigerad 3 februari, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Bannad igen <33333 fittas som reportar en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Hakkar 98% 2 mannad! SNART ÅKER HAN NER. Ikväll har jag och Mordos upplevt lite pre-TBC instancer. Nämligen AQ20, AQ40 och Zul'Gurub. Helt i brist på annat. Clearade trash i AQ20, råkade pulla lite för mycket mobs så vi fick springa ut. Då drog vi till AQ40 och försökte ta ner den första moben som patrullerar. Gick bra ända tills han sköt iväg oss (jag flög ut genom instancen), vi gick in igen och sprang till första bossen. Vi dog. Senare drog vi till Zul'Gurub, där vi DIREKT stack till Hakkar. Lyckades haxxa oss förbi all trash, så det var jag och Mordos mot Hakkar. Som sagt, 98%. IMPRESSIVE. Noobs, >_> Bannad igen <33333 fittas som reportar en. Fräsigt, vad gör du för att bli bannad? Vill också testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Noobs, >_> Fräsigt, vad gör du för att bli bannad? Vill också testa. Type of violation: World war two reference in chat Skumma är att jag har inte nämnt något om ww2, eller om judar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Type of violation: World war two reference in chat Skumma är att jag har inte nämnt något om ww2, eller om judar. Hahaha, som om nån verkligen hade brytt sig om man skriver någonting om wwii i /2 Blizztard fails yet again. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Type of violation: World war two reference in chat Skumma är att jag har inte nämnt något om ww2, eller om judar. Hur lång ban blev det då? 24h? 72h? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Hur lång ban blev det då? 24h? 72h? 2 dygn =((( 2 dygn utan wow, usch, hjälp mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Find meh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts