Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Borjade lira idag igen, migratade till Markys server och ska geara upp ratt mycket so ska jag kanske lira med honom. :huh: Jag aer i en temporar kara-raiding guild nu, so lika bra att ta vad jag kan och dra dar ifron. :rolleyes:

(Ifall ni inte fattade, mitt windows aer kuk och har amerikanskt tangentbort och alt + shift fungerar inte.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Borjade lira idag igen, migratade till Markys server och ska geara upp ratt mycket so ska jag kanske lira med honom. :P Jag aer i en temporar kara-raiding guild nu, so lika bra att ta vad jag kan och dra dar ifron. :)

(Ifall ni inte fattade, mitt windows aer kuk och har amerikanskt tangentbort och alt + shift fungerar inte.)

Vafan, när joinade du en guild? lol.

@Stell: Japp :rolleyes:, shoulderserna måste verkligen bytas ut. Tog oss dock 5 attempts innan vi fick ner han, men nu börjar vi göra rätt bra progress för att vara rätt ny guild :huh:. Vi tog oss en titt på Karathress också, men folk var tvungen att dra osv. Förhoppningsvis åker han ner så småningom, annars är väl nästa mål Void Reaver eller Solarian :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hakkar 98% 2 mannad!

SNART ÅKER HAN NER.

Ikväll har jag och Mordos upplevt lite pre-TBC instancer. Nämligen AQ20, AQ40 och Zul'Gurub. Helt i brist på annat.

Clearade trash i AQ20, råkade pulla lite för mycket mobs så vi fick springa ut. Då drog vi till AQ40 och försökte ta ner den första moben som patrullerar. Gick bra ända tills han sköt iväg oss (jag flög ut genom instancen), vi gick in igen och sprang till första bossen. Vi dog.

Senare drog vi till Zul'Gurub, där vi DIREKT stack till Hakkar. Lyckades haxxa oss förbi all trash, så det var jag och Mordos mot Hakkar. Som sagt, 98%. IMPRESSIVE.

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hakkar 98% 2 mannad!

SNART ÅKER HAN NER.

Ikväll har jag och Mordos upplevt lite pre-TBC instancer. Nämligen AQ20, AQ40 och Zul'Gurub. Helt i brist på annat.

Clearade trash i AQ20, råkade pulla lite för mycket mobs så vi fick springa ut. Då drog vi till AQ40 och försökte ta ner den första moben som patrullerar. Gick bra ända tills han sköt iväg oss (jag flög ut genom instancen), vi gick in igen och sprang till första bossen. Vi dog.

Senare drog vi till Zul'Gurub, där vi DIREKT stack till Hakkar. Lyckades haxxa oss förbi all trash, så det var jag och Mordos mot Hakkar. Som sagt, 98%. IMPRESSIVE.

Noobs, >_>

Bannad igen <33333 :naughty:

fittas som reportar en.

Fräsigt, vad gör du för att bli bannad? Vill också testa. (w00t):)
Länk till kommentar
Dela på andra sidor