YooSho Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Haha alla älskar druid .. va glad jag blir dom e så bra =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jaha.. Då är man lvl33 och har 300 i skinning.. Money!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Någon som har något tips för att få ihop pengar till en mount på lvl 40? Är lvl 38 Human Mage nu med endast 20g, alla pengar går ju till spells och grejer Är tailorer/enchanter (170 resp. 180), önskade djupt att jag hade valt någon gathering profession istället för någon av dem, men nu pallar jag inte börja om på nytt med någon ny profession Redigerad 26 juni, 2005 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Det är bara att grinda så får du massvis av saker du kan sälja och få mycket pengar för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Spelade på BG idag,svinkul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Någon som har något tips för att få ihop pengar till en mount på lvl 40? Är lvl 38 Human Mage nu med endast 20g, alla pengar går ju till spells och grejer Är tailorer/enchanter (170 resp. 180), önskade djupt att jag hade valt någon gathering profession istället för någon av dem, men nu pallar jag inte börja om på nytt med någon ny profession Stone Elementals i Bad Lands. Snabba pengar som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Stone Elementals i Bad Lands. Snabba pengar som fan. Du menar Rock Elementals? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Du menar Rock Elementals? Same shit. Det är iaf snabba pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Spelade på BG idag,svinkul. Jepp, och det var en hård strid ett tag . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 .skulle ni kunna posta bilder på era gubbar?? jag postar min senare.. skulle bli intressant.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jepp, och det var en hård strid ett tag . Jo,det har du rätt i och det var kul hahah när du skrek på hjälp Vart var du? såg inte dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Skaffade just WoW hos min syrra. PluOntS, alliance, human, paladin. Level 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Lvl 41 Druid på Burning Blade http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...ifrithmount.JPG När han sitter på sin Kodo mount http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/ifrit.JPG Bild stående med vapen i hand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) .skulle ni kunna posta bilder på era gubbar?? jag postar min senare.. skulle bli intressant.. Ska posta min snart. Lova att inte svimma av skräck när ni ser hans mycket elaka ansikte...moouahahaha !! EDIT: Här har ni han, snälla svimma inte: Redigerad 26 juni, 2005 av Skarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 En fråga: Är massa addons bra att använda? Alldrig fattat mig på det. Och finns det några bra man kan använda för en Hunter och andra saker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Finns det nån gratis trial på spelet? Hade en trial på SWG, men den var "Out of date". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 @Knarkuzz Addons tycker jag är bra, känns skönare och lättare när jag spelar med det, många fler funktioner. Kolla www.curse-gaming.com efter addons, där kan du sortera dem efter t.ex Hunter addons också. @Jacker Om du har en kompis osm har köpt WoW efter den 15:e eller Collector Edition så har han fått en key till ett konto som är aktivt i 10 dagar. Kolla med folk du känner om de har nån sån att ge ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Fyrtiosju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 @Knarkuzz Addons tycker jag är bra, känns skönare och lättare när jag spelar med det, många fler funktioner. Kolla www.curse-gaming.com efter addons, där kan du sortera dem efter t.ex Hunter addons också. @Jacker Om du har en kompis osm har köpt WoW efter den 15:e eller Collector Edition så har han fått en key till ett konto som är aktivt i 10 dagar. Kolla med folk du känner om de har nån sån att ge ut. Thank you Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jaja, då är man lvl 38 med 83g, grindar pengar, långtråkigt men det är det värt. Kommer sluta grinda när jag har 95-100g. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts