iweX Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Rolla druid om du inte redan har en Paladin tank är inte jätte 'poppis' bland raidguilds. Druid kan Tanka (Hög armor, Hög dodge) Dpsa (dock sämre Dps än 'pure dps' klasserna, men du har innervate och battleress i raids~) och väldigt roliga och lvla Är inte isf Tauren Warrior en bra "Tankare"? -- Nej men, vad ska jag spela som med Pala? Healer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Är inte isf Tauren Warrior en bra "Tankare"? -- Nej men, vad ska jag spela som med Pala? Healer? Heala är en paladins enda ordentliga roll i en raid. Men har du tur kan du få plats som enda retri-paladin för imp JotC, sanctity aura och buffs etc. en prot paladin är ju inte helt fel men är en dålig maintank då man inte kan bli uncrushable afaik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Är inte isf Tauren Warrior en bra "Tankare"? -- Nej men, vad ska jag spela som med Pala? Healer? Om du väljer en druid. Kommer du ha skittråkigt till 20. Det är då du får catform. Efter 20 rullar det på, ända till 50 då du får mangle och det är då du verkligen börjar tycka om din druid. Om du kör en druid, behöver du inte "byta" class om du tycker det börjar bli tråkigt, du kan bara respecka från tex Feral till Resto om du vill köra lite healing ist för att tanka/dpsa. Eller från feral till balance om du gillar att 'casta' spells mer. Paladins är inte jätte populära som jag sa, som tanks/dps'ers. Mest som bara healers, vilket drar ner din 'grind' förmåga smått (Du kan inte döda allt lika snabbt = Segare och få pengar du behöver till raids) men med druid (feral/balance) grindar du snabbt. Speciellt med feral. Om du nu ska börja en druid, tycker jag att du kör feral på vägen till 70, och byter där om du är sugen.Feral leveling är nog det snabbaste som finns . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Heala är en paladins enda ordentliga roll i en raid. Men har du tur kan du få plats som enda retri-paladin för imp JotC, sanctity aura och buffs etc. en prot paladin är ju inte helt fel men är en dålig maintank då man inte kan bli uncrushable afaik. Paladins kan egentligen inte göra nåt speciellt som inte en warrior kan, ur tanking perspektiv. Medans en warrior har många fördelar, och paladiner inte alls kan tanka vissa bossar. Däremot så är uncrush inte så värst svårt att nå om man är seriös med pala tanking i endgame instancerna. Blessings har man ändå 3 av på ett eller annat sätt (retri pala + 2 holy/ 3 holy) så det är inget argument för att ta med en paladin tank ist för warrior, och i tex hyjal med bra warriors/druids så klarar man sig rätt enkelt ändå. Det argument som jag ser att ta en paladin som tank är mestadels det att man inte har tillgång till harcore/pålitliga/duktiga/bra gearade/attunade/svenska(svensk guild tex) warriors. Medans man vet en pala tank som är allt det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Om du väljer en druid. Kommer du ha skittråkigt till 20. Det är då du får catform. Efter 20 rullar det på, ända till 50 då du får mangle och det är då du verkligen börjar tycka om din druid. Om du kör en druid, behöver du inte "byta" class om du tycker det börjar bli tråkigt, du kan bara respecka från tex Feral till Resto om du vill köra lite healing ist för att tanka/dpsa. Eller från feral till balance om du gillar att 'casta' spells mer. Paladins är inte jätte populära som jag sa, som tanks/dps'ers. Mest som bara healers, vilket drar ner din 'grind' förmåga smått (Du kan inte döda allt lika snabbt = Segare och få pengar du behöver till raids) men med druid (feral/balance) grindar du snabbt. Speciellt med feral. Om du nu ska börja en druid, tycker jag att du kör feral på vägen till 70, och byter där om du är sugen.Feral leveling är nog det snabbaste som finns . Jag som har fått för mig att protpaladiner levlar/grindar/farmar lätt och snabbt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Jag som har fått för mig att protpaladiner levlar/grindar/farmar lätt och snabbt! Det gör dom också om dom AoE grindar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Det gör dom också om dom AoE grindar. Exakt! En Prot paladin kan pulla skitmånga och låta dom attackera sig själva. Har skaffat tank gear på min pala nu bara för att göra så när expansionen kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 (redigerad) Jag som har fått för mig att protpaladiner levlar/grindar/farmar lätt och snabbt! Ja men respeck cost från Holy till Prot är jobbig Edit - S_S Redigerad 23 januari, 2008 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Inte så viktig kill, men i alla fall våran första. Den som hittar mig får en kaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Inte så viktig kill, men i alla fall våran första. Den som hittar mig får en kaka med vingar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 med vingar Nu var du duktig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 (redigerad) Guildens first kill. Hitta mig! xD Solarian var det btw! http://img525.imageshack.us/img525/3483/wowscrnshot012208230932ir8.th.jpg Redigerad 23 januari, 2008 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 :) http://img147.imageshack.us/img147/2796/vashjro9.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 :D http://img147.imageshack.us/img147/2796/vashjro9.th.jpg Dwarf Female Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 http://img147.imageshack.us/img147/2796/vashjro9.th.jpg Server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Server? Haomarush borde det vara tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Läste på warrior forumet. I lol'd "Paladin DPS is like the female orgasm. Some claim it's a myth, many try to make it happen but have no idea how, and most movies of it are fake." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Hur skrapade ni ihop 5000 guld när ni skulle köpa epic flying? Farma Primals? Questa? Köpa guld? Blev lite sugen på att fixa nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Hur skrapade ni ihop 5000 guld när ni skulle köpa epic flying? Farma Primals? Questa? Köpa guld? Blev lite sugen på att fixa nu Tar ett tag, fixade den på 3-4 veckor på sommarlovet. Gjorde ALLA quests i outlands. Gjorde ALLTID mina dailys, varje dag (80g~dag) och farmade primals om nätterna med bra musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Eftersom min dator har gått och skaffat virus, och har blivit skitseg, så kan inte jag köra några BGs eller liknande. Därför ska jag spendera denna dagen med att utforsta och "exploita" WoW. Här är jag i Quel'Thalas. För er som inte visste, så är igentligen Quel'Thalas hela norra delen av Eastern Kingdoms (Ghostlands och så), men Blizzard har skapat en region som heter Quel'Thalas som man kan ta sig till genom att simma från Tirisfal Glades. I Quel'Thalas finns en brygga, ett torn och en liten ruin. Uppdaterar möjligtvis denna posten med fler bilder från andra spännande platser. (funderar på att dra till Dun Morogh Airport) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts