Umberto Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 (redigerad) OT: Hultenius har nästan garanterat en backup av er gamla tråd - det har ju hänt förut att trådar har raderats av misstag och då har det inte varit något problem att återställa. edit: Sorry, såg nu att ni hade talat om det här i forum-delen. My bad. Redigerad 16 januari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Samma här med min pally. Flyingmount klar, Kara attunement har jag klarat första keyfragment av. Är protection och har lvlat som det, men nu samlar jag healing gear. Kommer dock inte respecca innan första kara runnen. Dels för att jag inte behöver vara full holy för att klara av att heala en instance (körde som sagt SL för keyfrag, inga wipes, hade aldrig under 50% mana..) Sitter ändå bara på 700~ healing. Och dels för att jag kan ställa upp som både healer eller tank, utan att behöva specca. Förhoppningsvis kommer jag snylta åt mig ett par healing items i SV, Arca, BM innan jag kommer till Kara. Känner igen det där Men jag gick och köpte grönt gear på AH, sen började jag köra normal, sen heroics Blev gkickad i lördags direkt efter guild first prince kill JAG NINJADE ALLT! Nej, inte direkt Det var något missförstånd med officers och GM i guilden och skit så dom kickade mig. Tror att Ena officern blev lite sur för att han alltid förlorade rolls mot mig då han också var en pala. Men fick joina ny guild på söndag som clearade kara på 6 timmar. Skulle gå SSC igår men förlorade rollen om pala(Vi är så många i guilden att dom fick rolla om platser). Men jag fick va med till ZA idag klockan 12 på natten Det tog oss 14 minuter från första pullen tills Nalorakk var död. Men droppade inget till mig. Droppade "Fury" - Off hand fist wep. Och en ett par moonkin legs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Känner igen det där Men jag gick och köpte grönt gear på AH, sen började jag köra normal, sen heroics Blev gkickad i lördags direkt efter guild first prince kill JAG NINJADE ALLT! Nej, inte direkt Det var något missförstånd med officers och GM i guilden och skit så dom kickade mig. Tror att Ena officern blev lite sur för att han alltid förlorade rolls mot mig då han också var en pala. Men fick joina ny guild på söndag som clearade kara på 6 timmar. Skulle gå SSC igår men förlorade rollen om pala(Vi är så många i guilden att dom fick rolla om platser). Men jag fick va med till ZA idag klockan 12 på natten Det tog oss 14 minuter från första pullen tills Nalorakk var död. Men droppade inget till mig. Droppade "Fury" - Off hand fist wep. Och en ett par moonkin legs. Överanvändning av " " kan leda till sterilitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Överanvändning av " " kan leda till sterilitet. Vet inte helt varför jag använder så mycket smileysar, måste försöka dra ner lite på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Vet inte helt varför jag använder så mycket smileysar, måste försöka dra ner lite på dom. Om du kollar så ser du att du faktist använder som en punkt för en mening och börjar sedan med en ny mening. MSN människa månne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 (redigerad) Om du kollar så ser du att du faktist använder som en punkt för en mening och börjar sedan med en ny mening. MSN människa månne? Mjo, jag chattar GASNKA mycket i msn! Men nu ska jag skärpa mig! Inge fler smileysar. Det ska vara mitt nyårslöfte! Var ett tag sedan nu då men. Aja, Ontopic: Någon som vet hur man lär sig Flask of Mighty Restoration? Har lärt Flask of Fortification och Flask of Pure Death men inte den. Redigerad 16 januari, 2008 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Mjo, jag chattar GASNKA mycket i msn! Men nu ska jag skärpa mig! Inge fler smileysar. Det ska vara mitt nyårslöfte! Var ett tag sedan nu då men. Aja, Ontopic: Någon som vet hur man lär sig Flask of Mighty Restoration? Har lärt Flask of Fortification och Flask of Pure Death men inte den. Med hjälp av tur och en jävla massa mats för pots. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Med hjälp av tur och en jävla massa mats för pots. Okej, farmade blommor på brorsans druid förut. Skaffade runt 80 blommor av varje sort. Härligt att farma blommor med Epic Flying. Synd bara att jag aldrig hann att göra pots eftersom Blizzard stängde serverna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Dingade 67 med min Druid igår. Snart flying form. Ska specca healing i 70, och köra pvp som satan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Stell, du säger att du levelade som Prot? Hur var det, gick det inte väldigt segt? Jag testade Prot 62-63, och det gick förbannat segt så jag speccade tillbaka till Holy och sen dess är det Holy jag har varit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Stell, du säger att du levelade som Prot? Hur var det, gick det inte väldigt segt? Jag testade Prot 62-63, och det gick förbannat segt så jag speccade tillbaka till Holy och sen dess är det Holy jag har varit. Prot är snabbaste levlingen för en paladin pga. att du plockar upp en hel grupp med mobs och bara står och slår lite, får reckoning med mycket stamina/block gear så de praktiskt taget dödar dem själva. Och du har nästan jämt full health/mana så det är bara att plocka på sig hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Slash crai, teh thread are deaded. Lite bilds på min heta hunter http://img221.imageshack.us/img221/4199/wowscrnshot010208194937iz8.jpg http://img230.imageshack.us/img230/4223/wowscrnshot010208195431da5.jpg http://img222.imageshack.us/img222/1882/wowscrnshot010208202334pg1.jpg Längtar till wotlk så jag kan ändra hans hår, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Stell, du säger att du levelade som Prot? Hur var det, gick det inte väldigt segt? Jag testade Prot 62-63, och det gick förbannat segt så jag speccade tillbaka till Holy och sen dess är det Holy jag har varit. Well, lvlade som retrib upp till lvl 61. Funkade sådär, men ingen vill ha retrinoobs i instancer, så speccade prot för att kunna tanka. Detta gjorde att jag var tvungen att börja AoE grinda (eller köra 2H om dom var för långt isär) och det funkade kanon. Jag kunde också soloa elites som jag antagligen inte hade kunnat som holy eller retrib. Tror dessutom att det går snabbast att lvla som prot (iaf 60-70) för jag lvlade om min polare som var retrib. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Slash crai, teh thread are deaded. Lite bilds på min heta hunter Längtar till wotlk så jag kan ändra hans hår, lol. NE maaale<3 Find mäh http://www.notorious.se/e107_images/newspost_images/kaelthas.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 NE maaale<3 Find mäh Gay att klä av sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Äntligen ny mace. Fick Dark Blessing från Zul'Jin, och det var även våran första kill. Hade Essence Focuser innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Lmao, fick följa till SSC ikväll med mitt nästan helgröna gear, Lurker fick smisk, men det syntes ju att jag var den enda som körda han för första gången ;D Nu gäller det att geara upp somsagt så att man kan få en "riktig" plats i raidteamet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Hade Essence Focuser innan Den har jag med! Droppar aldrig någon ny! Har kört maiden 8 gånger utan att den droppat! En gång var jag försenad till invitesen, så jag fick inte hänga med. Då droppade den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Guidet försökte knulla Lady Vashj på tisdagen, försökte bara någon gång och fick henne till 50%. Igår var jag med igen, dödade Lurker, Tidewalker och Leo. Tanken med ressgear var sjuk så vi försökte inte ens Hydross. Idag blir det väl 3 bossar i TK, Maggy eller progress i SSC. Och vi har börjat med DKP nu. Innan hade vi wishlist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 (redigerad) nvm Redigerad 17 januari, 2008 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts