Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Vad ska du ha en one-hander till? skaffa en two-hander istället I say! Kör DM så du får Taskmaster Axe från andra bossen.

:alien: Paladins kan tanka. Men paladins kan bara tanka med en one-hander och en shield. Och för att gå till DM måste man ha 5man inkl en tank. Och det är han som vill tanka? :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:alien: Paladins kan tanka. Men paladins kan bara tanka med en one-hander och en shield. Och för att gå till DM måste man ha 5man inkl en tank. Och det är han som vill tanka? :mf_doof:

Ska man ha en paladin tank under lvl 30 behöver de väl knappt ha ens en shield, och annars räcker det med nån grön quest-reward eller "of the eagle" från AH.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch att behöva börja om från början igen :innocent:

-

Har blivit mer och mer raidsugen nu, och raidar nu mer än någonsin. Är med i en guild som heter Perseverance, och ligger jäkligt bra till hos Guildmastern och resten av officerarna. Känns kul!

Rätt ny guild, så vi har inte riktigt börjat med några 25-mans än, men de kommer :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Buhuu, ge mig gamla tråden! :)

Level 70 med min Mage nu iallafall! :innocent:

Ska fixa flyingmount, kara-attune, spellfiresettet, övriga karaepics och förhoppningsvis få följa guilden till 25manna ASAP (w00t)

Samma här med min pally.

Flyingmount klar, Kara attunement har jag klarat första keyfragment av.

Är protection och har lvlat som det, men nu samlar jag healing gear.

Kommer dock inte respecca innan första kara runnen.

Dels för att jag inte behöver vara full holy för att klara av att heala en instance (körde som sagt SL för keyfrag, inga wipes, hade aldrig under 50% mana..) Sitter ändå bara på 700~ healing. Och dels för att jag kan ställa upp som både healer eller tank, utan att behöva specca.

Förhoppningsvis kommer jag snylta åt mig ett par healing items i SV, Arca, BM innan jag kommer till Kara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor