StellHell Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 LINKA HEMSIDAN PLXX! /shoo Han är min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 /shoo Han är min. Meh , btw Sikorka vilka chars finns på accountsen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Meh , btw Sikorka vilka chars finns på accountsen?? KUNGEN KUNGEN KUNGEN -- Ge mig filmen Sikorka, bara för att vi lirar på Haoma! ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 (redigerad) Loggade in på en norsk killes account. Han hade ~30 st lvl 40 utspridda på 5 olika servrar. Ingen highlvl, den högsta var lvl 50. Läskigt._. edit: guld.. read the white text if ur a bad and naughty boy OKEJ MATAR ER LITE MED DET HÄR! VARSÅGODA! ETT ACCOUNT SOM JAG SJÄLV INTE HAR NÅGON ANVÄNDNING FÖR! Veng09 vendetta10 Redigerad 8 januari, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Loggade in på en norsk killes account. Han hade ~30 st lvl 40 utspridda på 5 olika servrar. Ingen highlvl, den högsta var lvl 50. Läskigt._. edit: guld.. OKEJ MATAR ER LITE MED DET HÄR! VARSÅGODA! ETT ACCOUNT SOM JAG SJÄLV INTE HAR NÅGON ANVÄNDNING FÖR! Veng10 vendetta10 Fan funkade inte för mig. någon var snabbare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 (redigerad) Fan funkade inte för mig. någon var snabbare I din quote är det gamla, skrev fel med 10 och 09 på båda. Ta inte bort någon karaktär pls till er som loggar in. Och byt inte lösen, fan nu litar jag på er. Var snela pojkar. Edit: Till alla som spammar mig på msn 24/7. Till en början kommer jag kolla igenom filmen(erna) x antal gånger, som nu är sparat på datorn. Jag tänker inte säga var jag fått den ifrån och jag tänker inte ge er den. Nu är den min. Min min min. Jag ska sova och tänka över det här ett tag. Mycket man har på sitt samvete och att detta blir som en jävligt dåligt visklek på dagis vill jag inte veta av. Om jag ger den till en person, för då ger den filmen till sina kompisar osv. FÖRSÖK INTE! Nej. NEJ. Redigerad 8 januari, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 haha vafan =D veng09 var de bara lvl 1or på ju ;< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 haha vafan =D veng09 var de bara lvl 1or på ju ;< Och därmed anledningen till ni fick tillgång till den. ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 haha vafan =D veng09 var de bara lvl 1or på ju ;< Bättre än inget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Till folk som hittar account och sedan snor dom: Ät bajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 (redigerad) Jag är människan. Redigerad 9 januari, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Jag är människan. Bögen alltså? Det där är ju en manlig belf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Bögen alltså? Det där är ju en manlig belf. Jo, jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 (redigerad) Jag är människan. Daaaamn, vem målade? Redigerad 10 januari, 2008 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Daaaamn, vem målade? Blood Elfens tremening Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Precis fått mitt wow nu(fan på tiden) efter typ 1 veckas väntan på ginza.. Uppgraderaade trailen upp till WoW och sen till BC, och skulle logga in, men fick upp att mitt lösenord/användarnamn var fel .. Vilket det omöjligt kan vara eftersom jag just loggade in på accounten för att uppgradera.. Provade även att byta lösenord (mitt gammla funkade i "old password") , änu en gång kan jag logga in på sidan, men inte på spelet, Måste man vänta ett tag eller borde jag kontakta support? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Precis fått mitt wow nu(fan på tiden) efter typ 1 veckas väntan på ginza.. Uppgraderaade trailen upp till WoW och sen till BC, och skulle logga in, men fick upp att mitt lösenord/användarnamn var fel .. Vilket det omöjligt kan vara eftersom jag just loggade in på accounten för att uppgradera.. Provade även att byta lösenord (mitt gammla funkade i "old password") , änu en gång kan jag logga in på sidan, men inte på spelet, Måste man vänta ett tag eller borde jag kontakta support? Spelat privat innan? Isåfall står det fel i din realmlist textfil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Spelat privat innan? Isåfall står det fel i din realmlist textfil Mjo körde privat innan, men slutade när jag spelade på trailen, Så realmlisten är som den ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Precis fått mitt wow nu(fan på tiden) efter typ 1 veckas väntan på ginza.. Uppgraderaade trailen upp till WoW och sen till BC, och skulle logga in, men fick upp att mitt lösenord/användarnamn var fel .. Vilket det omöjligt kan vara eftersom jag just loggade in på accounten för att uppgradera.. Provade även att byta lösenord (mitt gammla funkade i "old password") , änu en gång kan jag logga in på sidan, men inte på spelet, Måste man vänta ett tag eller borde jag kontakta support? Stora/små bokstäver? Är du säker på att det är passet som är fel, så betalningen inte gått igenom? Gief screenshot på din loginruta du får upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Sådär nu är både magen och priesten på frostmane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts