Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Loggade in på en norsk killes account. Han hade ~30 st lvl 40 utspridda på 5 olika servrar. Ingen highlvl, den högsta var lvl 50.

Läskigt._.

edit: guld.. :mf_doof:

read the white text if ur a bad and naughty boy

OKEJ MATAR ER LITE MED DET HÄR!

VARSÅGODA! ETT ACCOUNT SOM JAG SJÄLV INTE HAR NÅGON ANVÄNDNING FÖR!

Veng09 vendetta10

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Loggade in på en norsk killes account. Han hade ~30 st lvl 40 utspridda på 5 olika servrar. Ingen highlvl, den högsta var lvl 50.

Läskigt._.

edit: guld.. :mf_doof:

OKEJ MATAR ER LITE MED DET HÄR!

VARSÅGODA! ETT ACCOUNT SOM JAG SJÄLV INTE HAR NÅGON ANVÄNDNING FÖR!

Veng10 vendetta10

Fan funkade inte för mig. någon var snabbare :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan funkade inte för mig. någon var snabbare :mf_doof:

I din quote är det gamla, skrev fel med 10 och 09 på båda.

Ta inte bort någon karaktär pls till er som loggar in.

Och byt inte lösen, fan nu litar jag på er.

Var snela pojkar.

Edit: Till alla som spammar mig på msn 24/7. Till en början kommer jag kolla igenom filmen(erna) x antal gånger, som nu är sparat på datorn. Jag tänker inte säga var jag fått den ifrån och jag tänker inte ge er den. Nu är den min. Min min min. Jag ska sova och tänka över det här ett tag. Mycket man har på sitt samvete och att detta blir som en jävligt dåligt visklek på dagis vill jag inte veta av. Om jag ger den till en person, för då ger den filmen till sina kompisar osv. FÖRSÖK INTE!

Nej.

NEJ.

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis fått mitt wow nu(fan på tiden) efter typ 1 veckas väntan på ginza..

Uppgraderaade trailen upp till WoW och sen till BC, och skulle logga in, men fick upp att mitt lösenord/användarnamn var fel .. Vilket det omöjligt kan vara eftersom jag just loggade in på accounten för att uppgradera.. Provade även att byta lösenord (mitt gammla funkade i "old password") , änu en gång kan jag logga in på sidan, men inte på spelet, Måste man vänta ett tag eller borde jag kontakta support?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uppgraderaade trailen upp till WoW och sen till BC, och skulle logga in, men fick upp att mitt lösenord/användarnamn var fel .. Vilket det omöjligt kan vara eftersom jag just loggade in på accounten för att uppgradera.. Provade även att byta lösenord (mitt gammla funkade i "old password") , änu en gång kan jag logga in på sidan, men inte på spelet, Måste man vänta ett tag eller borde jag kontakta support?

Spelat privat innan? Isåfall står det fel i din realmlist textfil

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stora/små bokstäver?

Är du säker på att det är passet som är fel, så betalningen inte gått igenom?

Gief screenshot på din loginruta du får upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor