Stoffe Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 .tihi, fick Helm of Natural Regneration igår i ZA. Har runt 1600+ healing nu. satt även igår och knotade ihop ett resistance all gear i ett .txt doc. har bara alltid undrat hur mkt man kan få som mest, trodde verkligen inte det skulle kliva över 300 stapeln. Fick fram att en BE warrior kan få endast med en motw buff hela 348 resistance mot alla schools. + 1 Flask of Chromatic Resistance blir det 368. woot! Nästan som man är sugen att levla en warrior och skaffa massa resi+sta och springa runt leka odödlig emot casters. Fast BE kan inte vara Warrior. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Fast BE kan inte vara Warrior. =P .wtf, ajdå. Men dom kan vara paladins! prob. solved. -- TK och SSC progress på söndag. Gruul/Maggy/Kara+3 första bossarna i TK + The Lurker Below i SSC cleanat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Tog ett stiligt foto precis, när jag besökte Orgrimmar. Synd att mitt besök inte uppskattades. http://img299.imageshack.us/img299/4263/wowscrnshot010508030930pj5.jpg Btw så är det en kompis character, inte min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Tog ett stiligt foto precis, när jag besökte Orgrimmar. Synd att mitt besök inte uppskattades. Btw så är det en kompis character, inte min. Wtf, har din kompis ett quest i Orgrimmar? För det där är väl en NE druid, vafan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Wtf, har din kompis ett quest i Orgrimmar? För det där är väl en NE druid, vafan. Antar att der är för fisketävlingen imorrn; Booty Bay, möjligt att det går att plocka som ally i Orgrimmar också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Wtf, har din kompis ett quest i Orgrimmar? För det där är väl en NE druid, vafan. Antar att der är för fisketävlingen imorrn; Booty Bay, möjligt att det går att plocka som ally i Orgrimmar också Nopp. Det är questet för 5 Darkmoon faire tickets. Gå prata med blabla I darkmoon faire campet. (Darkmoon fairy/Faire? = Neutral ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Wtf, har din kompis ett quest i Orgrimmar? För det där är väl en NE druid, vafan. Hade även kunnat vara quest från Cenarion Emissary Blackhoof, eller vad han heter. Han ger väl något quest som leder en till Silithus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Nopp. Det är questet för 5 Darkmoon faire tickets. Gå prata med blabla I darkmoon faire campet. (Darkmoon fairy/Faire? = Neutral ) Hade även kunnat vara quest från Cenarion Emissary Blackhoof, eller vad han heter. Han ger väl något quest som leder en till Silithus. Men muu, det finns ju inga andra quests än fiskequesten runt det där stället. CCkossan står väl vid tornet, DMFkillen vet jag inte vars han är dock, han kanske traskar omkring? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Men muu, det finns ju inga andra quests än fiskequesten runt det där stället. CCkossan står väl vid tornet, DMFkillen vet jag inte vars han är dock, han kanske traskar omkring? Men lolz, det är Darkmoon Faire, newb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Men muu, det finns ju inga andra quests än fiskequesten runt det där stället. CCkossan står väl vid tornet, DMFkillen vet jag inte vars han är dock, han kanske traskar omkring? Muu på dig >_> Om du kollar i chattloggen så har precis någon announcat darkmoon faire -> Kruban Darkblade. Och Kruban Darkblade, står. Japp, -> DÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Tog ett stiligt foto precis, när jag besökte Orgrimmar. Synd att mitt besök inte uppskattades. http://img299.imageshack.us/img299/4263/wowscrnshot010508030930pj5.jpg Btw så är det en kompis character, inte min. Vart kan man hitta det UI:t? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Vart kan man hitta det UI:t? XPerl @ Curse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 (redigerad) Vart kan man hitta det UI:t? Ser ut som Titanbar (?) Och X-pearl, men jag kan ha fel DAMN YOU DimpZ Redigerad 6 januari, 2008 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Okej, nu har jag ett litet problem. Jag har lyckas tagit bort vad "NPC:erna" gör så det står bara vad dem heter. Någon som vet hur jag får tillbaka så det står "Blacksmith" över NPC'en osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 (redigerad) Ser ut som Titanbar (?) Och X-pearl, men jag kan ha fel DAMN YOU DimpZ It is titan panel und x-pearl, yah! Redigerad 6 januari, 2008 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 It is titan panel und x-pearl, yah! Jag hade fel then Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 (redigerad) Ser ni vem den åt höger slutligen ska föreställa? Inte jag som har gjort bilden, en tremening till Blood Elfen min Paladin står och pussar Kommer posta det färdiga resultaten när konstnären är färdig. Redigerad 6 januari, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 ADRENALIN FYHELVETE! Okej, hittade en hemsida med en film på där ca 2000 hackade accounts scrollas förbi med accountname+pw. Testade att logga in på två av dom - båda fungerade. Vad nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 ADRENALIN FYHELVETE! Okej, hittade en hemsida med en film på där ca 2000 hackade accounts scrollas förbi med accountname+pw. Testade att logga in på två av dom - båda fungerade. Vad nu? LINKA HEMSIDAN PLXX! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts