Xennah Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 lol. /ignore och få dom dödade istället. ML och sno deras skitloot. Lät dom dö , dom gav mig även 4 g förväg ;D. Dom sa att dom skulle göra mitt rykte surt, jovisst xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Nån som spelar på Sunstrider? Venomswe lvl 15 Human pala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Hur sitter man in pengar i sin guild bank? Och hur gör ja så att det är bara ja som har tillgång till den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Lät dom dö , dom gav mig även 4 g förväg ;D. Dom sa att dom skulle göra mitt rykte surt, jovisst xP Reporta dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Nån som spelar på Sunstrider? Venomswe lvl 15 Human pala Min druid är där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Min druid är där. Som nickar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Som nickar? Felicia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Felicia. ..som är mer inaktiv än ja.. Något. Lirar aldrig på henne längre, trött på druid, trött på alliance och trött på Sunstrider. Emeriss är mitt nya hem och om 2 lvlar så blir det slutet för min warlock och PvE. Paladinen blir nya main och arena blir mitt nya hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Noobfråga nu Hur ska jag ta mig mellan Easten kalimdor och Kalimdor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Noobfråga nu Hur ska jag ta mig mellan Easten kalimdor och Kalimdor? Båt för alliance, Zepelinare (?) för horde. Båt för båda från Booty Bay/Ratchet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Båt för alliance, Zepelinare (?) för horde. Båt för båda från Booty Bay/Ratchet Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Hur sitter man in pengar i sin guild bank? Och hur gör ja så att det är bara ja som har tillgång till den? Tar om min fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Tar om min fråga Rod knapp i hogra hornet som det star Deposit pa! Ingen aning.. Ar du GM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Tar om min fråga Högra hörnet där nere Deposit. Tror jag det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Rod knapp i hogra hornet som det star Deposit pa! Ingen aning.. Ar du GM? Ja är GM ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 bewbs på OT! =O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 bewbs på OT! =O Epic 500 posts. lollol. Ful tant dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Epic 500 posts. lollol. Ful tant dock. Ja, lol, det har gått nåt i stil med 12-13 timmar sen OP och ingen delete. How long 'till the mods stop fapping and delete this? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 (redigerad) .tihi, fick Helm of Natural Regneration igår i ZA. Har runt 1600+ healing nu. satt även igår och knotade ihop ett resistance all gear i ett .txt doc. har bara alltid undrat hur mkt man kan få som mest, trodde verkligen inte det skulle kliva över 300 stapeln. Fick fram att en BE warrior kan få endast med en motw buff hela 348 resistance mot alla schools. + 1 Flask of Chromatic Resistance blir det 368. woot! Nästan som man är sugen att levla en warrior och skaffa massa resi+sta och springa runt leka odödlig emot casters. Redigerad 4 januari, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kallelito Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Edit: Boostade 2 st i rfc och, well, se själva. Fick en allvarlig lust döda dom, creds till den som pallar läsa. här Orkade inte ta med allt dom sa. Det är såna där töntiga slödder som gör att man skäms över WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts