pillipossa Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 (redigerad) Började med en twink warrior för typ en vecka sen. Har alla grejer jag behöver, men behöver enchanta lite till så blir den klar. Det är jäkligt kul med en twink (Har, förutom Razor's Edge och skölden, Smite's Mighty Hammer med +11 strength +4 agility och crusader enchant) Redigerad 24 december, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Började med en twink warrior för typ en vecka sen. Har alla grejer jag behöver, men behöver enchanta lite till så blir den klar. Det är jäkligt kul med en twink (Har, förutom Razor's Edge och skölden, Smite's Mighty Hammer med +11 strength +4 agility och crusader enchant) Tkr 19 twink suger då 90% av Bg't är twinks ;// Roliga med twink är ju att 2shotta folk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Tkr 19 twink suger då 90% av Bg't är twinks ;// Roliga med twink är ju att 2shotta folk Det roliga med twinks är att äga andra twinks. Nu för tiden när alla är twinks, så blir det lite som att flytta över en premade char till PTR för att PvP'a med. Folk har i princip samma eq, så det är skills som räknas. Brukar logga min hunter då och då.. Hon är en pärla, och är ändå inte fulltwinkad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Tror jag er enda som har en priest twink som er healer. Armory! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Tror jag er enda som har en priest twink som er healer. Armory! Huh? Spriest som twinks finns inte i 19 bracket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Huh? Spriest som twinks finns inte i 19 bracket. Jag har stott pa nagra. Fast inte sa vanligt med priest twinks! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 (redigerad) EDIT. Ojj, skulle vara i CS-tråden, sorry Redigerad 25 december, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Hehe, är visst i samma Battlegroup som er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Finaly swift flight form=) Tack för Anzu guiden Stell, den hjälpte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Nu behöver ja verkligen hjälp här. Ja kan varken logga ut eller stänga av om ja gör det så laggar den fast och hör samma klick ljud hela tiden. Ja kan inte fixa mina specs och när man dör och vill komma till sin kropp snabbare så laggar det fast. Hur fan ska ja göra ja har laddat ner clienten här ifrån WoW client Och ja har laddar därifrån förut utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Finaly swift flight form=) Tack för Anzu guiden Stell, den hjälpte. Hehe, det är väldigt out of date. Och så ligger den på Thottbot, vilket jag aldrig använder längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Nu behöver ja verkligen hjälp här. Ja kan varken logga ut eller stänga av om ja gör det så laggar den fast och hör samma klick ljud hela tiden. Ja kan inte fixa mina specs och när man dör och vill komma till sin kropp snabbare så laggar det fast. Hur fan ska ja göra ja har laddat ner clienten här ifrån WoW client Och ja har laddar därifrån förut utan problem. Skriv till GM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Woohoo, hela misery buggad. Ingen har fått arena points \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Nån som kan tipsa om en addon som visar vad items är värda o dylikt innan man går till vendorn? Minns att jag hade en innan, har glömt bort vad den hette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Das bot sind ein über chatter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Nån som kan tipsa om en addon som visar vad items är värda o dylikt innan man går till vendorn? Minns att jag hade en innan, har glömt bort vad den hette. LootLink heter en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Kör lite på Trail just nu, Funderar dock på att köpa WoW och TBC, så man har nåt att göra tills Warhammer online kommer ut... iallafall, Måste man köpa både vanliga wow, och tbc? eller räcker det med att bara köpa tbc och sen låna vanliga wow av en kompis? Ungefär hur mycket kan det kosta? Och får man första månaden gratis, eller borde jag köpa hem ett game card ochså? Vore tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Och får man första månaden gratis, eller borde jag köpa hem ett game card ochså? Vore tacksam för svar. Jag gjorde som så, skapade ett konto, satte igång trial på det, sen fick jag en gratis månad när trial tog slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 (redigerad) LootLink heter en. Ok, tack Edit: Boostade 2 st i rfc och, well, se själva. Fick en allvarlig lust döda dom, creds till den som pallar läsa. här Orkade inte ta med allt dom sa. Redigerad 1 januari, 2008 av Xennah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Ok, tack Edit: Boostade 2 st i rfc och, well, se själva. Fick en allvarlig lust döda dom, creds till den som pallar läsa. här Orkade inte ta med allt dom sa. lol. /ignore och få dom dödade istället. ML och sno deras skitloot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts