Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Började med en twink warrior för typ en vecka sen. Har alla grejer jag behöver, men behöver enchanta lite till så blir den klar.

Det är jäkligt kul med en twink :P

(Har, förutom Razor's Edge och skölden, Smite's Mighty Hammer med +11 strength +4 agility och crusader enchant)

Redigerad av pillipossa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Började med en twink warrior för typ en vecka sen. Har alla grejer jag behöver, men behöver enchanta lite till så blir den klar.

Det är jäkligt kul med en twink :P

(Har, förutom Razor's Edge och skölden, Smite's Mighty Hammer med +11 strength +4 agility och crusader enchant)

Tkr 19 twink suger då 90% av Bg't är twinks ;// Roliga med twink är ju att 2shotta folk :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tkr 19 twink suger då 90% av Bg't är twinks ;// Roliga med twink är ju att 2shotta folk :P

Det roliga med twinks är att äga andra twinks.

Nu för tiden när alla är twinks, så blir det lite som att flytta över en premade char till PTR för att PvP'a med. Folk har i princip samma eq, så det är skills som räknas.

Brukar logga min hunter då och då.. Hon är en pärla, och är ändå inte fulltwinkad!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu behöver ja verkligen hjälp här. Ja kan varken logga ut eller stänga av om ja gör det så laggar den fast och hör samma klick ljud hela tiden. Ja kan inte fixa mina specs och när man dör och vill komma till sin kropp snabbare så laggar det fast. Hur fan ska ja göra ja har laddat ner clienten här ifrån WoW client

Och ja har laddar därifrån förut utan problem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu behöver ja verkligen hjälp här. Ja kan varken logga ut eller stänga av om ja gör det så laggar den fast och hör samma klick ljud hela tiden. Ja kan inte fixa mina specs och när man dör och vill komma till sin kropp snabbare så laggar det fast. Hur fan ska ja göra ja har laddat ner clienten här ifrån WoW client

Och ja har laddar därifrån förut utan problem.

Skriv till GM.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kör lite på Trail just nu, Funderar dock på att köpa WoW och TBC, så man har nåt att göra tills Warhammer online kommer ut...

iallafall, Måste man köpa både vanliga wow, och tbc? eller räcker det med att bara köpa tbc och sen låna vanliga wow av en kompis?

Ungefär hur mycket kan det kosta? Och får man första månaden gratis, eller borde jag köpa hem ett game card ochså?

Vore tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor