Ante_freeman Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Varför? Jag vet inte ärligt. Jag har inget emot han men jag vet några andra tycker att han är Cpig, dryg och allmänt iriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Ska det inte komma tredje kvartalet 2008? Skulle det inte komma ut första kvartalet? Aja du kanske levlar segt eller slutar spela. Annars får jag be så mycket om ursäkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Lite kul saker jag hittade på ett guildforum! {You have entered lvl60 Bosses Chat} {BaronRivendare has come online} {Gandling}: what's up. {BaronRivendare}: hey. {Gandling} : what you doin {BaronRivendare} : nothin just ridin my horse. Are you lagging? {Gandling} : dont think so {Gandling} : y {BaronRivendare} : havent seen any mobs in three days. think i'm dc'd but just dont know it. {Gandling} : oic {Gandling} : same {BaronRivendare} : bored. u wanna do a 'me' run? {Gandling} : lol {Gandling} : at least you get more time with the baroness lol {BaronRivendare} : lol yeah {BaronRivendare} : she can definitely take more than 45 minutes if she wants to {Gandling} : o_O {Drakkisath has come online} {BaronRivendare} : 'Sup Drak {Gandling} : wb {Gandling} : dc'd? {Drakkisath} nah thought I heard someone coming in downstairs. {Drakkisath} was nef and rend fighting again. {Drakkisath} they usually stop if people come over. nef thinks its funny when rend gets pwned and goes back to sitting on his throne. {Drakkisath} brb snack {Drakkisath has gone offline} {Gandling} SCHOOL IS IN SESSION {BaronRivendare} wtf {Gandling} Sorry, just trying to keep up the routine. {Ysida Harmon} DON'T WORRY ABOUT ME. JUST SLAY THIS ABOMINATION AND RID THE WORLD OF HIS FILTH FOREVER {BaronRivendare} stfu there isnt even anyone here {Gandling} damn, caps, jeez {BaronRivendare} sry {Gandling} think im gonna go to my alchemy lab {Gandling} brew up some 'refreshments' to pass the time {BaronRivendare} lol kk {Gandling has gone offline} {BaronRivendare} /sigh {BaronRivendare} /silly {BaronRivendare} /silly {BaronRivendare} /silly {BaronRivendare} /flirt {Ysida Harmon} can i go? {BaronRivendare} stfu {Nefarian has come online} {Nefarian} WTF {Nefarian} where's drak {BaronRivendare} gettin a snack {Nefarian} Is it Tuesday? {BaronRivendare} naw man its Saturday {Nefarian} you laggin {BaronRivendare} nope same problem tho {Nefarian} damn {Majordomo Executus has come online} {EliteGuard has come online} {EliteGuard has come online} {EliteGuard has come online} {EliteGuard has come online} {Healer has come online} {Healer has come online} {Healer has come online} {Healer has come online} {Majordomo Executus} : hey {EliteGuard} hey {EliteGuard} hey {EliteGuard} hey {EliteGuard} hey {Healer} hey {Healer} hey {Healer} hey {Healer} hey {MajordomoExecutus} jesus christ shut up you're driving me crazy with that {Majordomo Executus} all damn day {EliteGuard} sry {EliteGuard} sry {EliteGuard} sry {EliteGuard} sry {Healer} sry {Healer} sry {Healer} sry {Healer} sry {EliteGuard is now being muted} {Healer is now being muted} {MajordomoExecutus} rag told me to ask you guys if you're all laggin' {Nefarian} nah {Drakkisath has come online} {BaronRivendare} no i'm goin real fast {Drakkisath} that's what the baroness says {Nefarian} PWNED {MajordomoExecutus} haha ss'd. {BaronRivendare} ass {Drakkisath} dammit i'm bored. where are all the mobs? {Ragnaros has come online} {Nefarian} hey rag. {Ragnaros} TASTE THE FLAMES OF SULFURON {MajordomoExecutus} wtf caps {BaronRivendare} o_O {Nefarian} you dont have to put on your show, there arent any mobs around {Ragnaros} where the hell is everyone {Level 64 human warrior has come online} {Nefarian} niiiiiice {Nefarian} Im not even gonna use my skellies {BaronRivendare} same {Level 64 human warrior has killed Drakkisath} {Nefarian} .... {BaronRivendare} wt... {Level 64 human warrior has killed BaronRivendare} {Nefarian} jesus {MajordomoExecutus} /inspect {MajordomoExecutus} wtf he's wearing greens! {Level 64 human warrior has killed Majordomo Executus} {Ragnaros} BY FIRE BE PUR... {Level 64 human warrior has killed Ragnaros} {Nefarian} omg {Nefarian has gone offline} {Level 64 human warrior} lol noobz {Level 66 night elf hunter has come online} {Level 64 human warrior} 2 minutes 34 seconds, beat it {Level 66 night elf hunter} oh i will {Level 66 night elf hunter} what are all these healers and elites doing here?[/codebox] och Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Fördelar med att uppgradera ett trial acc? Måste övertala polarn, och även mamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Haha tamefan alla svenskar på Emeriss verkar hata den pöjken. Huh? Jag älskar pojkspolingen! Pyrro/Sho/Policeman är alla mina stjärtbuddies. Och till skillnad från dig så har han boostat mig, och hjälpt mig med andra saker. Du hjälper efterblivna horor som Absolut och Sótis. Helt seriöst, Sótis är den sämsta magen jag någonsin sett. Hoppas för hans egen skull att han ljög om att han hade en 70 Hunter. Våran BF run blev en katastrof. Han kan svenska, så att skylla på att han inte fattade engelska gjorde honom idiotförklarad direkt. Att jag sedan måste säga till honom 20 gånger innan han fattar att han inte ska sheepa innan jag har pullat med Avenger's Shield öste bara på hans idiotförklaring. Att han sedan rollade på allt som hade healing, bara för det är 30% dmg på skiten också, ÖVER vår healingspeccade priest i partyt var det värsta. Han tog trinketen och roben som droppas. Påstod också att jag måste ha köpt min paladin på Ebay, för jag använde AoE när jag tankade.. Vilket igen, idiotförklarade honom. Byt guild Ante, annars kommer din hjärna ruttna av det sällskapet och du kommer bli lika idiotisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 (redigerad) Huh? Jag älskar pojkspolingen! Pyrro/Sho/Policeman är alla mina stjärtbuddies. Och till skillnad från dig så har han boostat mig, och hjälpt mig med andra saker. Du hjälper efterblivna horor som Absolut och Sótis. Helt seriöst, Sótis är den sämsta magen jag någonsin sett. Hoppas för hans egen skull att han ljög om att han hade en 70 Hunter. Våran BF run blev en katastrof. Han kan svenska, så att skylla på att han inte fattade engelska gjorde honom idiotförklarad direkt. Att jag sedan måste säga till honom 20 gånger innan han fattar att han inte ska sheepa innan jag har pullat med Avenger's Shield öste bara på hans idiotförklaring. Att han sedan rollade på allt som hade healing, bara för det är 30% dmg på skiten också, ÖVER vår healingspeccade priest i partyt var det värsta. Han tog trinketen och roben som droppas. Påstod också att jag måste ha köpt min paladin på Ebay, för jag använde AoE när jag tankade.. Vilket igen, idiotförklarade honom. Byt guild Ante, annars kommer din hjärna ruttna av det sällskapet och du kommer bli lika idiotisk. Du verkar det bara vara Unnamed som hatar han (och unnameds polare) Anyways det är inte hans 70 huntard det är Anders som är hans nån släkting & granne. Jag hörde om den runen, var inte Purevodka med? Dom sa att nån blev as sur på dom och dom ninja allt -.-' Men dom är inte med i samma guild som mig längre, spelar med Immortal nu. Edit: Jag kan ju hjälpa dig men du har bara frågat en tror jag Redigerad 19 december, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Nån som kan hjälpa mig med mitt problem ganska störande. Gå en sida bakåt så fattar ni.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Okej, spelar Troll Warrior, och har sett att man kan modda sin UI, och en massa andra roliga saker. Men saken är den att jag inte vet vad dom gör, och då inte vad dom är bra för Nån som kan ge mig lite tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Du verkar det bara vara Unnamed som hatar han (och unnameds polare) Anyways det är inte hans 70 huntard det är Anders som är hans nån släkting & granne. Jag hörde om den runen, var inte Purevodka med? Dom sa att nån blev as sur på dom och dom ninja allt -.-' Men dom är inte med i samma guild som mig längre, spelar med Immortal nu. Edit: Jag kan ju hjälpa dig men du har bara frågat en tror jag Kunde nästan tänka mig det. För skojs skull visade jag ett par healing brallor som droppar av Solarian, och senare ett par dmg brallor som droppas av samma drop. Han sa att han helt klart skulle rolla(yeah, right) på båda om dom droppades, varpå jag förseglade hans öde om att han förhoppningsvis aldrig äns kommer sätta sin fot i Karazhan, änmer "bättre" raidinstancer. Ja, det var jag, Boneyboy(priest, healer), Purevodka, Sótis och en rogue(?). The Maker droppar mailwaist, vilket jag needar på, för den dels var bättre än min lvl 60 "..of Fire Resistance" waist, och för jag var den enda som ändå skulle kunna använda den. Pure och Sótis säger direkt att detta var ninja, för det inte var plate.* Sótis fortsätter vara en idiot, och medans vi slashar oss fram till andra bossen så påstår han att han har en 70 Hunter, och säger sedan att jag måste Ebay'at min Paladin, för jag inte kan solopulla. Han ger dock aldrig ut något namn på sin hunter, så jag fattar att han aldrig skulle kunna ha en lvl 70 sedan innan.** Boss 2 går ner, och healing trinketen droppar. Sótis rollar direkt need. Både jag och Boney lackar direkt, och han fortsätter mig att säga att han behöver den för skadan den har(vilket är 15-20dmg..). Han vinner den såklart, så vi försöker få honom att dö så många gånger som möjligt fram tills sista bossen.*** Efter mycket skitsnack fram och tillbaka (Omogna var dom som fan också. Din mamma flög till höger och vänster) så jag och Boney skippar svenskan och snackar bara engelska och ignorerar helt enkelt Pure och Sótis. Sista bossen dör, och healing roben droppar. Sótis rollar need än en gång, och efter att Boney också rollat Need så kickar Sótis Boney från partyt, och vinner således roben.**** * Idiotförklaring 1 ** Idiotförklaring 2 *** Idiotförklaring 3 **** Idiotförklaring 4 Jag frågade dig en hel kväll, och eftersom det blev nej, så la jag ner idén av att fråga mer. Vet själv att det bara är jobbigt om man frågar hela tiden. Nu är jag dock lvl 65, och har inte hunnit köra några Coilfang instancer, så visst. Har du tid så skulle vi(framtida grupp) säkert uppskatta en hjälpande hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 (redigerad) Vi doedade Gruul och shit först idag. Sedan stack vi till maggy och tog ner han på andra försöket.. \o/ Inte så dåligt imo även om han har blivit söndernerfad som fan. -- Bild=Ice och jag; Kim&Kem.> hawt för att vi har på oss våra mainspecc gear och hon är feral och jag resto. Bara staffarna skiljer oss åt utseendemässigt! ;o Redigerad 20 december, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Kunde nästan tänka mig det. För skojs skull visade jag ett par healing brallor som droppar av Solarian, och senare ett par dmg brallor som droppas av samma drop. Han sa att han helt klart skulle rolla(yeah, right) på båda om dom droppades, varpå jag förseglade hans öde om att han förhoppningsvis aldrig äns kommer sätta sin fot i Karazhan, änmer "bättre" raidinstancer. Ja, det var jag, Boneyboy(priest, healer), Purevodka, Sótis och en rogue(?). The Maker droppar mailwaist, vilket jag needar på, för den dels var bättre än min lvl 60 "..of Fire Resistance" waist, och för jag var den enda som ändå skulle kunna använda den. Pure och Sótis säger direkt att detta var ninja, för det inte var plate.* Sótis fortsätter vara en idiot, och medans vi slashar oss fram till andra bossen så påstår han att han har en 70 Hunter, och säger sedan att jag måste Ebay'at min Paladin, för jag inte kan solopulla. Han ger dock aldrig ut något namn på sin hunter, så jag fattar att han aldrig skulle kunna ha en lvl 70 sedan innan.** Boss 2 går ner, och healing trinketen droppar. Sótis rollar direkt need. Både jag och Boney lackar direkt, och han fortsätter mig att säga att han behöver den för skadan den har(vilket är 15-20dmg..). Han vinner den såklart, så vi försöker få honom att dö så många gånger som möjligt fram tills sista bossen.*** Efter mycket skitsnack fram och tillbaka (Omogna var dom som fan också. Din mamma flög till höger och vänster) så jag och Boney skippar svenskan och snackar bara engelska och ignorerar helt enkelt Pure och Sótis. Sista bossen dör, och healing roben droppar. Sótis rollar need än en gång, och efter att Boney också rollat Need så kickar Sótis Boney från partyt, och vinner således roben.**** * Idiotförklaring 1 ** Idiotförklaring 2 *** Idiotförklaring 3 **** Idiotförklaring 4 Jag frågade dig en hel kväll, och eftersom det blev nej, så la jag ner idén av att fråga mer. Vet själv att det bara är jobbigt om man frågar hela tiden. Nu är jag dock lvl 65, och har inte hunnit köra några Coilfang instancer, så visst. Har du tid så skulle vi(framtida grupp) säkert uppskatta en hjälpande hand. Gudars skymning vilket ärkemongo. Förvrids i smärta av att läsa det där. Må han gankas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 (redigerad) Efter mycket skitsnack fram och tillbaka (Omogna var dom som fan också. Din mamma flög till höger och vänster) så jag och Boney skippar svenskan och snackar bara engelska och ignorerar helt enkelt Pure och Sótis. Sista bossen dör, och healing roben droppar. Sótis rollar need än en gång, och efter att Boney också rollat Need så kickar Sótis Boney från partyt, och vinner således roben.**** Säger bara lycka till att han ens kommer in i nån grupp alls i framtiden. Gudars skymning vilket ärkemongo. Förvrids i smärta av att läsa det där. Må han gankas. Same. Redigerad 20 december, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 (redigerad) Kunde nästan tänka mig det. För skojs skull visade jag ett par healing brallor som droppar av Solarian, och senare ett par dmg brallor som droppas av samma drop. Han sa att han helt klart skulle rolla(yeah, right) på båda om dom droppades, varpå jag förseglade hans öde om att han förhoppningsvis aldrig äns kommer sätta sin fot i Karazhan, änmer "bättre" raidinstancer. Ja, det var jag, Boneyboy(priest, healer), Purevodka, Sótis och en rogue(?). The Maker droppar mailwaist, vilket jag needar på, för den dels var bättre än min lvl 60 "..of Fire Resistance" waist, och för jag var den enda som ändå skulle kunna använda den. Pure och Sótis säger direkt att detta var ninja, för det inte var plate.* Sótis fortsätter vara en idiot, och medans vi slashar oss fram till andra bossen så påstår han att han har en 70 Hunter, och säger sedan att jag måste Ebay'at min Paladin, för jag inte kan solopulla. Han ger dock aldrig ut något namn på sin hunter, så jag fattar att han aldrig skulle kunna ha en lvl 70 sedan innan.** Boss 2 går ner, och healing trinketen droppar. Sótis rollar direkt need. Både jag och Boney lackar direkt, och han fortsätter mig att säga att han behöver den för skadan den har(vilket är 15-20dmg..). Han vinner den såklart, så vi försöker få honom att dö så många gånger som möjligt fram tills sista bossen.*** Efter mycket skitsnack fram och tillbaka (Omogna var dom som fan också. Din mamma flög till höger och vänster) så jag och Boney skippar svenskan och snackar bara engelska och ignorerar helt enkelt Pure och Sótis. Sista bossen dör, och healing roben droppar. Sótis rollar need än en gång, och efter att Boney också rollat Need så kickar Sótis Boney från partyt, och vinner således roben.**** * Idiotförklaring 1 ** Idiotförklaring 2 *** Idiotförklaring 3 **** Idiotförklaring 4 Jag frågade dig en hel kväll, och eftersom det blev nej, så la jag ner idén av att fråga mer. Vet själv att det bara är jobbigt om man frågar hela tiden. Nu är jag dock lvl 65, och har inte hunnit köra några Coilfang instancer, så visst. Har du tid så skulle vi(framtida grupp) säkert uppskatta en hjälpande hand. Jaa du fråga EN kväll, Jag springer runt och hjälper mina kompisar EN hel kväll. Jag sprang och hjälpte en kompis i tanaris från 14:00 till 20:00 för då börja kara. Men visst jag är på och kör Coilfang instancer med dig bara /w Redigerad 20 december, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Vi doedade Gruul och shit först idag. Sedan stack vi till maggy och tog ner han på andra försöket.. \o/ Inte så dåligt imo även om han har blivit söndernerfad som fan. -- Bild=Ice och jag; Kim&Kem.> hawt för att vi har på oss våra mainspecc gear och hon är feral och jag resto. Bara staffarna skiljer oss åt utseendemässigt! ;o Ser en jävla massa saker som skiljer er åt. faktist så är det bara hjälmen som har samma utseénde. Ni har ju inte äns samma hudfärg, lololol.. Gudars skymning vilket ärkemongo. Förvrids i smärta av att läsa det där. Må han gankas. Oja. Funderar starkt på att lägga honom på KOS och rerolla Alliance. Säger bara lycka till att han ens kommer in i nån grupp alls i framtiden. Same. Det jävliga är att fanskapet kommer skapa kaos hela sin väg till 70. Det var just han som invitade mig till partyt. Jaa du fråga EN kväll, Jag springer runt och hjälper mina kompisar EN hel kväll. Jag sprang och hjälpte en kompis i tanaris från 14:00 till 20:00 för då börja kara. Men visst jag är på och kör Coilfang instancer med dig bara /w Ja, klart jag bara frågade en kväll. Det var den kvällen jag ville ha hjälp, så varför skulle jag fortsätta fråga flera dagar i rad. Skulle personligen bara bli lack om samma person frågar om hjälp flera dagar i rad. Ska /w om du är online och vi behöver dps. Tankingen sköter jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Ser en jävla massa saker som skiljer er åt. faktist så är det bara hjälmen som har samma utseénde. Ni har ju inte äns samma hudfärg, lololol.. Må så vara. Men. Tillräckligt för att jag ska bli kåt iaf. .> -- IKVÄLL SKA FANIMEJ LIGHT'S JUSTICE DROPPAS! JAG HAR T.O.M OFFRAT HALVA MIN WISHLIST FÖR DEN! MIN MIN MIN MIN!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Må så vara. Men. Tillräckligt för att jag ska bli kåt iaf. .> -- IKVÄLL SKA FANIMEJ LIGHT'S JUSTICE DROPPAS! JAG HAR T.O.M OFFRAT HALVA MIN WISHLIST FÖR DEN! MIN MIN MIN MIN!!!!! Jag har kört karazhan ca 20 gånger som healer sett den droppa ca 10 utav dom. Rollat 1-10 4 gånger minst och tappat den pg.a cp prio i en bög guild jag vart med i typ 2 dagar. Men fick den förra gången jag vart där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Jag har kört karazhan ca 20 gånger som healer sett den droppa ca 10 utav dom. Rollat 1-10 4 gånger minst och tappat den pg.a cp prio i en bög guild jag vart med i typ 2 dagar. Men fick den förra gången jag vart där. Samma med Mindblade för mig. Raidade kara varje vecka i ett par månader, den droppades aldrig. Jag byter guild, på första runnen så droppar Mindblade och Waist från Illhoof, det enda jag behövde i Kara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Fördelar med att uppgradera ett trial acc? Måste övertala polarn, och även mamma. Okej, spelar Troll Warrior, och har sett att man kan modda sin UI, och en massa andra roliga saker. Men saken är den att jag inte vet vad dom gör, och då inte vad dom är bra för Nån som kan ge mig lite tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 http://www.myndflame.com/forum/index.php?showtopic=1945 Hoppas att det är dags nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Körde igenom Auch crypts normal idag för Winter Hat (gröna), Jag va tank (SL/SL lock) , En pally healer och en Frostmage dps. Första bossen kom till 50%, den klara vi inte - SS'ade paladin i combat o ressade bakom han Sista och andrab bossen ner, dock inte hans Avatar så vi wipa men med en SS på oss, lootade killen och wips ^_ ^ 100 Need roll på hattfan Ska köra 2 gånger till innan eventet är slut så båda två som inte har hatten får den God jul och god natt, lite för sent uppe nu :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts