Sc0rp Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Blev lite panikslagen när jag var ute och tog min vanliga morgonrunda till Hillsbrad Fothills, då jag plötsligt får syn på min guildpolare (och polare in real life) ligga i ett dike nära Stromgarde...stendöd :'(..ja, jag vet att det inte är nåt att lipa för men...En sann Grimclaw gråter för sina stupade kamrater! (Grimclaws heter guilden jag är med i med 8 medlemmar ) Vilken server kör du på ? Redigerad 23 juni, 2005 av Sc0rp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 .en liten fråga.. vad heter en mod som dom flesta mage's använder? när det står typ "Low MANA" och -256 och sådär.. det poppar upp vid mitten av skärmen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Gurubashi Arena? Åk till Duskwood, om du inte vet vart det är så kan du komma dit genom Westfall eller Redridge, kolla på kartan och gå till vägen som går söderut mot Stranglethorn Vale. Följ vägen en bra bit ner (nästan längst ner i Stranglethorn) och du hittar Gurubashi Arena. Inte arg på dig,men jag fusk söka hjälp för att klara mig egenom så när jag gjort det så,TOMT. Helt öde,ska logga in imorgon och se om det finns en själ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Inte arg på dig,men jag fusk söka hjälp för att klara mig egenom så när jag gjort det så,TOMT. Helt öde,ska logga in imorgon och se om det finns en själ Jo, det brukar oftast vara tomt där, förutom när piraten släpper kistan, som jag tror att han gör varannan timme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Vilken server kör du på ? Spelar på Doomhammer, en PvE server. EDIT: Var i Warsong Gulch för första gången ikväll ...väntetiden var inte så jäkla lång för att få komma in. Första gången fick jag vänta en halvtimme, och andra gången en kvart. Kom 2:a bland Alliance första gången och 5:a andra gången. Var riktigt skitkul... 1:a omgången så vann vi med 3-0 2:a omgången förlorade vi med 1-3 Redigerad 23 juni, 2005 av Skarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) .en liten fråga.. vad heter en mod som dom flesta mage's använder? när det står typ "Low MANA" och -256 och sådär.. det poppar upp vid mitten av skärmen.. ScrollingCombatText Redigerad 23 juni, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jo, det brukar oftast vara tomt där, förutom när piraten släpper kistan, som jag tror att han gör varannan timme Var tredje Jag vill komma till den jäkla arenan där man krigar mot andra "rediga" spelare. Gl att komma igenom Stv och alltså det heter "Riktiga"... tycker inte om Söderdialekter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 ScrollingCombatText Danke!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Kom på en bra idé igår.. Tog min Druid med 250 i skinning skill och drog till 40+ställen och sprang efter andra.. Skinnade deras kills och så.. Nu har jag 288 i skill (kan skinna typ lvl57snubbar) och är i ett lvl52+ ställe Tjänat typ 15g Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Tänkte att ni skulle kunna göra en plus och minus lista på vad som är bra och dåligt med WoW. Här kommer min: +Stor värld +Många roliga items, vapen, rustningar etc.. +BATTLEGROUNDS! -Världen är full av tiggare... -Man kan inte attackera från mounts -Man kan inte ha egna flygande mounts -Murlocs.. Kan ha varit någonting jag glömt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Det är ju skitkul att som mage dundra fram med instant AE runt murloc-hyttorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Mitt internet funkade inte igår så jag var hemma hos en polare,som också har wow så gick jag in på mitt så hade 3 saker jag bjudit på AH så hade norra get mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Tänkte att ni skulle kunna göra en plus och minus lista på vad som är bra och dåligt med WoW. Här kommer min: +Stor värld +Många roliga items, vapen, rustningar etc.. +BATTLEGROUNDS! -Världen är full av tiggare... -Man kan inte attackera från mounts -Man kan inte ha egna flygande mounts -Murlocs.. Kan ha varit någonting jag glömt.. Älska murlocs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Tänkte fråga alla vilken deras favorit karaktär + class är. Min favorit karaktär är iaf Night Elves (vet inte varför men jag gillar dom bara ) Favorit class är nog Warrior, tycker det känns fegt på nått sätt att stå på avstånd och använda spells på nått sätt (om man är druid, mage, warlock och det där) sååå vilken är eran? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Min favorit klass är iallafall Druid. Ras vet jag inte, som horde Tauren eller Undead. Som alliance Dwarf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Druid. Har inte testat Tauren Druid men har en warrior och hunter och tycker dom är klumpiga. Så min röst går på Druid / Night Elf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Har bara en Human Mage på snart lvl 38 och en Orc Hunter på lvl 18 (tror jag), jag har bara haft spelet i en månad och har inte hunnit pröva så många raser eller klasser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Vet inte, Rogues är skitroliga att köra Solo med. Druids är roliga dom också. På ras tar jag nog Night-Elf, mest för att jag gillar Alliance. Orcs i Horde om jag måste ta nån från den sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Gillar dwarfs mest , speciellt min med dom coola brillorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Ras: Troll,Human Class: Går inte att välja.. alla har någonting man älskar. utom Warlocks Dom gillar vi inte Weehoow Klistrad Redigerad 26 juni, 2005 av Blaucrozz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts