Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Blev lite panikslagen när jag var ute och tog min vanliga morgonrunda till Hillsbrad Fothills, då jag plötsligt får syn på min guildpolare (och polare in real life) ligga i ett dike nära Stromgarde...stendöd :'(..ja, jag vet att det inte är nåt att lipa för men...En sann Grimclaw gråter för sina stupade kamrater!  (Grimclaws heter guilden jag är med i med 8 medlemmar  :lol: )

Vilken server kör du på :P?

Redigerad av Sc0rp
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gurubashi Arena? Åk till Duskwood, om du inte vet vart det är så kan du komma dit genom Westfall eller Redridge, kolla på kartan och gå till vägen som går söderut mot Stranglethorn Vale. Följ vägen en bra bit ner (nästan längst ner i Stranglethorn) och du hittar Gurubashi Arena.

:lol:

Inte arg på dig,men jag fusk söka hjälp för att klara mig egenom så när jag gjort det så,TOMT. :P

Helt öde,ska logga in imorgon och se om det finns en själ

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:lol:

Inte arg på dig,men jag fusk söka hjälp för att klara mig egenom så när jag gjort det så,TOMT. :P

Helt öde,ska logga in imorgon och se om det finns en själ

Jo, det brukar oftast vara tomt där, förutom när piraten släpper kistan, som jag tror att han gör varannan timme :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken server kör du på :lol:?

Spelar på Doomhammer, en PvE server. :P

EDIT: Var i Warsong Gulch för första gången ikväll :P...väntetiden var inte så jäkla lång för att få komma in. Första gången fick jag vänta en halvtimme, och andra gången en kvart. Kom 2:a bland Alliance första gången och 5:a andra gången. Var riktigt skitkul...

1:a omgången så vann vi med 3-0

2:a omgången förlorade vi med 1-3

Redigerad av Skarface
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, det brukar oftast vara tomt där, förutom när piraten släpper kistan, som jag tror att han gör varannan timme

Var tredje

Jag vill komma till den jäkla arenan där man krigar mot andra "rediga" spelare.

Gl att komma igenom Stv -_- och alltså det heter "Riktiga"... tycker inte om Söderdialekter..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte att ni skulle kunna göra en plus och minus lista på vad som är bra och dåligt med WoW. Här kommer min:

+Stor värld

+Många roliga items, vapen, rustningar etc..

+BATTLEGROUNDS!

-Världen är full av tiggare...

-Man kan inte attackera från mounts

-Man kan inte ha egna flygande mounts

-Murlocs..

Kan ha varit någonting jag glömt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte att ni skulle kunna göra en plus och minus lista på vad som är bra och dåligt med WoW. Här kommer min:

+Stor värld

+Många roliga items, vapen, rustningar etc..

+BATTLEGROUNDS!

-Världen är full av tiggare...

-Man kan inte attackera från mounts

-Man kan inte ha egna flygande mounts

-Murlocs..

Kan ha varit någonting jag glömt..

Älska murlocs! :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte fråga alla vilken deras favorit karaktär + class är.

Min favorit karaktär är iaf Night Elves :teehee: (vet inte varför men jag gillar dom bara :D)

Favorit class är nog Warrior, tycker det känns fegt på nått sätt att stå på avstånd och använda spells på nått sätt (om man är druid, mage, warlock och det där)

sååå vilken är eran? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor