thotim Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) SÃ¥ guilden heter alltsÃ¥ The Weaker Sex? Visst är det tufft? Men jag är inte säker pÃ¥ att Blizzard kommer tillÃ¥ta det Edit: Min 800:e post Redigerad 13 februari, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Visst är det tufft? Men jag är inte säker pÃ¥ att Blizzard kommer tillÃ¥ta det Edit: Min 800:e post Lite smÃ¥tufft jau. Men Blizzard kanske klagar japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Är det nÃ¥gon här som har fÃ¥tt Thottbotmoden att fungera? Jag fattar inte ett skvatt och det skulle vara najs att ha den sÃ¥ slipper man surfa in pÃ¥ sidan hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Är det nÃ¥gon här som har fÃ¥tt Thottbotmoden att fungera? Jag fattar inte ett skvatt och det skulle vara najs att ha den sÃ¥ slipper man surfa in pÃ¥ sidan hela tiden. Thottbot modden gör bara sÃ¥ att den hämtar hem saker och lägger i en fil sÃ¥ att du kan ladda upp det sen Man mÃ¥ste surfa in pÃ¥ sidan för att fÃ¥ infon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Vet nÃ¥gon vart man kan hitta annat än copper mines? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 (redigerad) SkÃ¥da hur ett elakt troll slaktas Redigerad 15 februari, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 SkÃ¥da hur en elak undead slaktas Vill bara pÃ¥peka att det där inte är en undead utan ett troll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Vill bara pÃ¥peka att det där inte är en undead utan ett troll Eheh, ojsan litet fel... Okej, tillrättat nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Spare the troll! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Thottbot modden gör bara sÃ¥ att den hämtar hem saker och lägger i en fil sÃ¥ att du kan ladda upp det sen Man mÃ¥ste surfa in pÃ¥ sidan för att fÃ¥ infon Dumt, aja, tack för infon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Nya Lydila! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Vet nÃ¥gon vart man kan hitta annat än copper mines??? GÃ¥ till ett nytt territory sÃ¥ kan du nog hitta andra grejer att mina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) StellHell [18] - Undead Warlock (Warsong) Om nÃ¥gon lirar pÃ¥ warsong sÃ¥ msga mig Redigerad 15 februari, 2005 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 StellHell [18] - Undead Warlock (Warsong) Om nÃ¥gon lirar pÃ¥ warsong sÃ¥ msga mig Hehe, fint guild namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 JIIIPI har WoW nu, prepare to DIE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 JIIIPI har WoW nu, prepare to DIE! Lira pÃ¥ servern Bladefist! De flesta pÃ¥ forumet gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Har nÃ¥n koll pÃ¥ om man kan fÃ¥ den första mÃ¥naden gratis utan att andvända Credit-Kort?? http://www.gtasajten.com/uploads/emoticons/default_rolleyes.gif' alt=':rolleyes:'> eller när Blizzard släpper Game-Cards.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Glädjerop för min nya katt Det kostade 40 silver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Vafan händer? Inga npcs, Inga creeps, Ingen spirit healer heller (DOH! Jag är död. ) Och kroppen försvinner när man dör. Och nu när jag stängde av spelet sÃ¥ kan jag inte logga in igen. När jag ska logga in tar det 1 - 2 minuter innan jag fÃ¥r min character list och sen när jag gÃ¥r in med min char sÃ¥ stÃ¥r det: A character with that name already exists! Har hört att det är sÃ¥ här pÃ¥ alla servrar. Lirar pÃ¥ Silvermoon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Vafan händer? Inga npcs, Inga creeps, Ingen spirit healer heller (DOH! Jag är död. ) Och kroppen försvinner när man dör. Och nu när jag stängde av spelet sÃ¥ kan jag inte logga in igen. När jag ska logga in tar det 1 - 2 minuter innan jag fÃ¥r min character list och sen när jag gÃ¥r in med min char sÃ¥ stÃ¥r det: A character with that name already exists! Har hört att det är sÃ¥ här pÃ¥ alla servrar. Lirar pÃ¥ Silvermoon. SÃ¥ var det för mig de sista timmarna innan betan la ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts