Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Bara engelska ? Eller är det något mer ?

Nu skriver jag inte av egen erfarenhet utan endast gissningar och vad jag hört från kompisar som spelar WoW.

Eftersom hela spelet är uppbyggt med olika "klasser" som var och en har olika uppgifter i spelet. Vissa kanske ska Blockera alla slag så att de svagare inte tar så stor skada, vissa kanske har ett kraftfullt vapen och står och slår på "monstret" och vissa andra kanske står på avstånd och kastar magi/håller sina medspelare vid livet.

Att spela i en "guild" och göra saker tillsammans kräver samarbete så att alla gör det de ska och håller koll på varandra.

...så samarbete är väl en sak.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara engelska ? Eller är det något mer ?

Om du ska vara en sån jävla bögjävel så kan vi väl börja lista allt tills du dör, eller jag bannar dig för du är en hora.

Bättre Engelska (Både tal och skrift)

Sammarbete

Reaktion

Taktisk

Ekonomi

Snabbtänkt

Allt detta blir du bättre på, även om du spelar en gång i veckan eller hardcore raidar 7 dagar i veckan.

Av dina inlägg att dömma så spelar du självklart inte WoW, du är antagligen en liten fitta som aldrig lirat MMO och sitter och nöter CS/BF och tror du är så jävla cool. Vad lär du dig i dom spelen? Döda folk på snabbast sätt.. Wow, snälla sug min kuk.

bigfuck-you-gringo2_788505_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du ska vara en sån jävla bögjävel så kan vi väl börja lista allt tills du dör, eller jag bannar dig för du är en hora.

Bättre Engelska (Både tal och skrift)

Sammarbete

Reaktion

Taktisk

Ekonomi

Snabbtänkt

Allt detta blir du bättre på, även om du spelar en gång i veckan eller hardcore raidar 7 dagar i veckan.

Av dina inlägg att dömma så spelar du självklart inte WoW, du är antagligen en liten fitta som aldrig lirat MMO och sitter och nöter CS/BF och tror du är så jävla cool. Vad lär du dig i dom spelen? Döda folk på snabbast sätt.. Wow, snälla sug min kuk.

Hardcore

Redigerad av Troxie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadfan, nu gick jag och köpte Wow och tbc för att börja på retail, men det följde ju inte med 30 dagar gratis, bara något 10dagars guest pass. Vadfan? :wub:

Instalerat och reggat dig? 30 dagar får man inte som ett papper i boxen, den får man vid första betalningen, dock har jag ingen aning om man får 30 dagar när man upgradar från trial till payed *__*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Druid + pala owns

Agree. Jag har en druid polare som lirar på Sporeggar, samma battlegroup som Hellfire. Vi körde en "premade" Skirmish Arena (vi köade samtidigt). Vi vann alla gånger vi teamade ihop :whistling:. Var ju Skirmish iofs, men ändå!

BTW, Siana är ju med i senaste numret av Levels WoW tidning. Kolla UI delen, lulz.

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Agree. Jag har en druid polare som lirar på Sporeggar, samma battlegroup som Hellfire. Vi körde en "premade" Skirmish Arena (vi köade samtidigt). Vi vann alla gånger vi teamade ihop :whistling:. Var ju Skirmish iofs, men ändå!

BTW, Siana är ju med i senaste numret av Levels WoW tidning. Kolla UI delen, lulz.

Upplys oss andra som inte köper skittidningar då efefes! >-<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej ja har ett problem med WoW när ja ska logga ut så ja kommer till menyn där ja väljer gubbar. Men efter den har räknat ner så lagagr den fast man hör samma ljud hela tiden. Hur fixar ja det och ja laddade ner WoW klienten och WoW TBC klienten från deras hemsida.

Hej testa köra repair tool och se om de hjälper om de inte gör det vet ja inte va felet är

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ge oss källa.. -.-

Alltså Screena skiten så vi som inte köper tidningen också kan läsa.

Är inte så mycket att se egentligen. Är bara en bild på Sianas UI och en liten bildtext under, men kan väl ta ett kort med mobilen senare. Hittade ingen artikel på deras hemsida, så ni för nöja er med mobilkvalité.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor