Mark Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 (redigerad) Förlorade nyss en match i EotS.. 1993 / 2000 var ställningen, usch för sånt. Redigerad 12 december, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Kolla i General Log-rutan så får ni se... HEHE asballt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 GIEF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Förlorade nyss en match i EotS.. 1993 / 2000 var ställningen, usch för sånt. Hehe, på min 70 orc warr(Zorgon på Stormscale om nån bryr sig) körde jag EotS i eftermiddags, vi vann med 2000 mot 1950 - bara det att alliance hade flaggan och snubben var typ 3 meter från capping point. Fy fan vad bra det kändes. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Har t.o.m fixat en guild att joina när jag migratar till Hellfire på lördag, Markwood is back in bizniz. Dessutom, så är Hellfire och Sporeggar i samma battlegroup. Lillbabs ska gankas (i arenan, typ..tittar på DimpZ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Har t.o.m fixat en guild att joina när jag migratar till Hellfire på lördag, Markwood is back in bizniz. Dessutom, så är Hellfire och Sporeggar i samma battlegroup. Lillbabs ska gankas (i arenan, typ..tittar på DimpZ). kekbur, stendöd tbc server^^? varför inte en något äldre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 (redigerad) kekbur, stendöd tbc server^^? varför inte en något äldre? Rätt bra server av vad jag hört och sett faktiskt. För att vara en TBC server Redigerad 13 december, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Rätt bra server av vad jag hört och sett faktiskt. För att vara en TBC server Jaså? Aja, jag kanske inte ska döma så fort. Har du polare som spelar där eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Jaså? Aja, jag kanske inte ska döma så fort. Har du polare som spelar där eller? Nopp. Men förhoppningsvis så stöter jag på DimpZ och gänget i något BG någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=n_LfNxOafZ0 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=n_LfNxOafZ0 ! Haha, vafan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xpsycho Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 World of Warcraft är ett fördummande spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 World of Warcraft är ett fördummande spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xpsycho Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Skulle någon av er kunna berätta för mig vad som utvecklar er i WoW ? Har sett väldigt många tidnings artiklar om det, men har dock aldrig hört en WoW spelare förklara vad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Skulle någon av er kunna berätta för mig vad som utvecklar er i WoW ? Har sett väldigt många tidnings artiklar om det, men har dock aldrig hört en WoW spelare förklara vad. Vad menar du med "utvecklar"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 (redigerad) Skulle någon av er kunna berätta för mig vad som utvecklar er i WoW ? Har sett väldigt många tidnings artiklar om det, men har dock aldrig hört en WoW spelare förklara vad. http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2409&a=722615 Inte för att jag spelar WoW längre, men... Redigerad 14 december, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2409&a=722615 Inte för att jag spelar WoW längre, men... Hahahaha, skön. Xpsycho, man blir väl bättre på engelska om man spelar med folk från andra länder osv, gäller ju inte bara wow utan alla onlinespel i princip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Skulle någon av er kunna berätta för mig vad som utvecklar er i WoW ? Har sett väldigt många tidnings artiklar om det, men har dock aldrig hört en WoW spelare förklara vad. Engelskan. Sög på engelska när jag började min Mmorpg 'karriär', med Tibia, nu efter 5 år och WoW ~ så tkr jag att jag är enaståande, bäst i klassen, MVG. Imo, knappt lärt mig något i skolan, allt har kommit från spel/tidningar/internet och engelska filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2409&a=722615 Inte för att jag spelar WoW längre, men... Fan. Jag hade tänkt att skojja till det med den där artikeln . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xpsycho Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Engelskan. Sög på engelska när jag började min Mmorpg 'karriär', med Tibia, nu efter 5 år och WoW ~ så tkr jag att jag är enaståande, bäst i klassen, MVG. Imo, knappt lärt mig något i skolan, allt har kommit från spel/tidningar/internet och engelska filmer. Bara engelska ? Eller är det något mer ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts