Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Förlorade nyss en match i EotS..

1993 / 2000 var ställningen, usch för sånt.

Hehe, på min 70 orc warr(Zorgon på Stormscale om nån bryr sig) körde jag EotS i eftermiddags, vi vann med 2000 mot 1950 - bara det att alliance hade flaggan och snubben var typ 3 meter från capping point. Fy fan vad bra det kändes. =D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle någon av er kunna berätta för mig vad som utvecklar er i WoW ? Har sett väldigt många tidnings artiklar om det, men har dock aldrig hört en WoW spelare förklara vad.

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2409&a=722615

Inte för att jag spelar WoW längre, men... :mf_doof:

Redigerad av KvaddadPadda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle någon av er kunna berätta för mig vad som utvecklar er i WoW ? Har sett väldigt många tidnings artiklar om det, men har dock aldrig hört en WoW spelare förklara vad.

Engelskan. Sög på engelska när jag började min Mmorpg 'karriär', med Tibia, nu efter 5 år och WoW ~ så tkr jag att jag är enaståande, bäst i klassen, MVG. Imo, knappt lärt mig något i skolan, allt har kommit från spel/tidningar/internet och engelska filmer. :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Engelskan. Sög på engelska när jag började min Mmorpg 'karriär', med Tibia, nu efter 5 år och WoW ~ så tkr jag att jag är enaståande, bäst i klassen, MVG. Imo, knappt lärt mig något i skolan, allt har kommit från spel/tidningar/internet och engelska filmer. :mf_doof:

Bara engelska ? Eller är det något mer ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor