Mathias Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Köp skivorna, ett måste, kostar typ 99kr. Då får du 30 dagars gratis speltid Måste man köpa skivorna om man har ett "trail account" och vill spela vidare? Räcker det inte bara med att köpa ett gamecard när tiden tar slut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Måste man köpa skivorna om man har ett "trail account" och vill spela vidare? Räcker det inte bara med att köpa ett gamecard när tiden tar slut? Jo, du måste köpa World of Warcraft för att göra om ditt trailacc till ett vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Jo, du måste köpa World of Warcraft för att göra om ditt trailacc till ett vanligt. Usch vad dumt, då kommer det bli enklare att inte fortsätta spela när tiden tar slut. Bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 (redigerad) Köp skivorna, ett måste, kostar typ 99kr. Då får du 30 dagars gratis speltid Bara WoW? Bara TBC? Båda?! Redigerad 4 december, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Bara WoW? Bara TBC? Båda?! Båda lär gå på 250 spänn minst, tror jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Båda lär gå på 250 spänn minst, tror jag iaf. Skulle rekomendera dom som börjar att köpa denna (http://www.webhallen.com/prod.php?id=79247 - 289:-). Billigare än att köpa WoW och TBC standalone, och så får man lite annan skit med. Nu menar jag dock inte att ni ska köpa från webhallen, bara att det är boxen som ska köpas. (WoW) http://www.webhallen.com/prod.php?id=34200 - 129:- (TBC) http://www.webhallen.com/prod.php?id=48607 - 169:- (298:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Eller så köper man World of Warcraft Battle ches . Billigare än att köpa vanliga + tbc "själva" + du får 2 guider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Eller så köper man World of Warcraft Battle ches . Billigare än att köpa vanliga + tbc "själva" + du får 2 guider Kolla posten ovanför... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Eller så köper man World of Warcraft Battle ches . Billigare än att köpa vanliga + tbc "själva" + du får 2 guider Idiot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=1bsOKH3_DNo Lawl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=1bsOKH3_DNo Lawl Jag älskar den reklamen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Äntligen i Outland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 w00t Kael nere :< -- Dingade 60 på druiden idag också \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 w00t Kael nere :< -- Dingade 60 på druiden idag också \o/ Grats! Tråkigt med miniguild bara :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 (redigerad) Kan ni andra logga in just nu? Får bara ett "unable to connect" när jag försöker logga in =( Edit: Kan inte komma in på WoW-europe heller, så antar att det löser sig självt om ett litet tag.. Redigerad 11 december, 2007 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Kan ni andra logga in just nu? Får bara ett "unable to connect" när jag försöker logga in =( Edit: Kan inte komma in på WoW-europe heller, så antar att det löser sig självt om ett litet tag.. Om du läser lite så står det att man just nu inte kan logga in på någon server eftersom det är något fel på deras servrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Om du läser lite så står det att man just nu inte kan logga in på någon server eftersom det är något fel på deras servrar. Det skrev de ungefär 10 minuter efter jag skrev min post. Behöver inte vara nedlåtande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zekee Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 (redigerad) När kommer Season1-gearet/vapnen kosta vanlig honor?EDIT: Btw, siana du lirade på kazzak right?, håll utkik efter systembolaget .Senaste dagarna har vi haft ett gäng ruggar i IF nästan varje kväll/natt haha, nolifers ftw . hahah fan va skoj att nån stör sig på oss Det vart fan ganska många kvällar där i rad som vi ganka fast ja vet inte om vi e nolifers direkt... en del allys e fan alltid där.. forwind tex... aldrig vart i if utan att se han... o han e där tom till kl4 på morgonen när vi satt o ganka på ett LAN. Va det gäller o stå på tak som nån skrev några poster efter så har vi aldrig gjort det.. vi brukar bara springa in i hus utan npcs. akta ryggen i IF mvh zekee edit: omg såg att du lira i borknagars guild.... vet inte ens vart ja ska börja.... men fy fan för den snubben.... Redigerad 11 december, 2007 av zekee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Såja, nu har jag fixat internet igen (har varit utan det i 4 veckor), och till helgen så ska jag migrata till servern Hellfire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Kolla i General Log-rutan så får ni se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts