Mordos Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Det är ju nästan frestande att börja lira på Frostmane. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Det är ju nästan frestande att börja lira på Frostmane. Do it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Såja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Vart är det Stellan lirar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Jahaja, så här länge kunde jag hålla mig från WoW. Problemet är att jag inte har något internet i Skellefteå, men ska fixa det så fort som möjligt. Funderar på att migrata min Paladin, vet någon en bra Normal server som är värt att ta sig en titt på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 (redigerad) Jahaja, så här länge kunde jag hålla mig från WoW. Problemet är att jag inte har något internet i Skellefteå, men ska fixa det så fort som möjligt. Funderar på att migrata min Paladin, vet någon en bra Normal server som är värt att ta sig en titt på? Bloodscalp eller vad den heter är väll ganska bra ? Uhh, 5 guilder på Twisting Nether som har tagit ner Illidan nu :S Redigerad 2 december, 2007 av Desmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 (redigerad) Bloodscalp eller vad den heter är väll ganska bra ? Uhh, 5 guilder på Twisting Nether som har tagit ner Illidan nu :S Bloodscalp är PvP . Kan inte migrata från Normal till PvP Just nu lutar det åt Stormrage Redigerad 2 december, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Bloodscalp eller vad den heter är väll ganska bra ? Uhh, 5 guilder på Twisting Nether som har tagit ner Illidan nu :S typ 5 på fmane också security, nefarious, memento mori, in excelsis, omega point. sen har essence bara illidan kvar ;x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 (redigerad) ... Redigerad 15 november, 2020 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Okej, vi säger att du får geara upp en lock med vadfan du vill för pvp. Vad väljer du? ska försöka skaffa det bästa, priv är ju ändå lätt och roligt. c: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Okej, vi säger att du får geara upp en lock med vadfan du vill för pvp. Vad väljer du? ska försöka skaffa det bästa, priv är ju ändå lätt och roligt. c: S3/S2 med bara +12 stamina gems. Drain tank + soul link. Du kan inte dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Vart är det Stellan lirar då? Fillan, Belf Paladin @ Emeriss. Skulle mest visa upp min fula Charger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Jahaja, så här länge kunde jag hålla mig från WoW. Problemet är att jag inte har något internet i Skellefteå, men ska fixa det så fort som möjligt. Funderar på att migrata min Paladin, vet någon en bra Normal server som är värt att ta sig en titt på? Marky, Marky, Marky. Jag förstod att det skulle bli så där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Slut på gametime. Och jag är inte hysterisk. Relativt bra iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Fillan, Belf Paladin @ Emeriss. Skulle mest visa upp min fula Charger. Doh I just rerolled a Paladin @ Emeirss Hellscreem lvl 39 Paladin @ Emeriss (Yes I know it's spelled wrong but Hellscream var taget) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Doh I just rerolled a Paladin @ Emeirss Hellscreem lvl 39 Paladin @ Emeriss (Yes I know it's spelled wrong but Hellscream var taget) Jag tror detta är en svenskt forum. Men jag är inte säker Idiot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Jag spelar på en "10-dagars trail". efter snart 3 dagar har jag mig en level 14 undead rouge Jag tror inte jag kommer fortsätta efter de 10 dagarna, men vem vet? The maelstrom eller vad den heter btw, hojta gärna om ni vill pratas vid in-game Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Jag tror detta är en svenskt forum. Men jag är inte säker Idiot Kanske ville träna min English Speccar tillbaka prot till helgen, får se hur det går i kara sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Funderar på att börja med retail tbh, måste man köpa en kopia av spelet för att kunna göra ett account eller räcker det med ett gamecard? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Funderar på att börja med retail tbh, måste man köpa en kopia av spelet för att kunna göra ett account eller räcker det med ett gamecard? Köp skivorna, ett måste, kostar typ 99kr. Då får du 30 dagars gratis speltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts