Martin-123 Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 DING! http://img511.imageshack.us/img511/1742/wowscrnshot112707224316mq1.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 (redigerad) Ja, dom är sega att lvla. Ja, dom är roliga på lvl 70. Ja, dom är roliga i Arena. Men, dom är paladiner och alla hatar paladiner. Vad finns det för anledning att hata paladiner längre? De har ingen CC (HoJ, som är mer som en interrupt pga insta dispell.), De är lättaste healklassen att låsa ner, delat med shamaner. Bubbla är i princip de 12 sekunder som en paladin tilllåts heala mot ett bra lag, förutsatt att de inte har en präst. Det enda de har är att de överlever för alltid mot meleeklasser 1on1. Care? Med det sagt så har jag still en gladiator paladin, så jag är inte dålig rätt igenom. Men har själv spelat på andras präster, och precis övergett min paladin i pvp till förmån för min druid, iochmed att alla andra healklasser har mer potensial. Paladiner har sina platser i vissa setups, men det är inte en av de klasser man går omkring och "hatar". Själv så blir jag då mer frustrerad av att möta en druid som utan CD kan ta bort vem som helst, när som helst i 6 sekunder än när paladinen får stå där i 12 sekunder var 5e minut(1 gång per match oftast.) och göra vad han vill. Har funderat på att köra upp en paladin, men jag är osäker, är dom sega att lvla? är dom roliga på lvl 70? är dom roliga i Arena? Nej, paladiner är inte ovanligt sega att levla, så länge man bryr sig med att köpa vatten, använder blessing of wisdom ist för blessing of might/kings, speccar rätt och vet hur man ska questa. Bra vapen, med bra speed är också ett måste. Ja, paladiner är roliga på 70, när man har alla cds redo. Paladiner är roliga i arenan, när du spelar med rätt setup. Tex Paladin, Warrior, Druid. Extremt kul i 5v5 med, där setup inte spelar fullt så stor roll för att du själv ska fungera. Redigerad 28 november, 2007 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Prot paladins är utan tvekan en av de snabbaste levlarna i spelet. Är det inte bättre och att specca Retri när man lvlar? Well anyway så har jag en lvl 8 paladin på Vekni'lash nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Någon som vet om spajderman spelar wow? Blev dödad av en 70 mage med det namnet. Smack sa det. Förresten, någon av nybörjarna kan få köpa ett konto med en 48 mage och en 49 paladin för 50 kr. Om ni inte orkar levla så hårt. Förstör spelet lite kanske. Anyway, har secret question och sånt där viktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Är det inte bättre och att specca Retri när man lvlar? Well anyway så har jag en lvl 8 paladin på Vekni'lash nu Hells no. Prot paladins kan du helt enkelt springa med sköld och skit, plocka upp 15 mobs och bara stå där och småattackera så dödar de sig själva. Gå in på youtube och titta på Hobbes videor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Hells no. Prot paladins kan du helt enkelt springa med sköld och skit, plocka upp 15 mobs och bara stå där och småattackera så dödar de sig själva. Gå in på youtube och titta på Hobbes videor. Wow, prot paladin here i come Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Nå, vad köpte vi med vår oanvända honor idag då, pojkar och shemales? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Nå, vad köpte vi med vår oanvända honor idag då, pojkar och shemales? Season 2 shoulders för points och season 1 byxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Full season one..Hade samlat ihopp 75k honor.. Har just nu hela settet, Pvp trinketen som har +resil och pvp healing trinketen . Samlar just nu till Gladiators spellblade, 15k kvar~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Nå, vad köpte vi med vår oanvända honor idag då, pojkar och shemales? Season 2 shoulders och byxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 (redigerad) Personligen hade jag just kommit ur prot-speccen så jag hade INGEN honor alls. Men köpte gloves idag. Kommer förhoppningsvis ha honor till season 1 shoulders tills imorgon (idag efter 00:00 men wtf.) Redigerad 28 november, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Köpte bara S1 Gloves, hade inte orkat fixa honor eller liknande. Sparar nu till S3byxorna, har dom förhoppningsvis på två veckor. Tycker också att det var lite orättvist att Hunters fick köpa S3 2h-yxa utan krav på Personal Rating Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 S1 Crossbow och S3 Chest och Legs Sparar till vindicator grejerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Rawr! http://img206.imageshack.us/img206/6198/wowscrnshot112707220842ee9.jpg Prövade på en private-server igår. Ganska roligt om man tröttnat på att levla i Hellfire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Nå, vad köpte vi med vår oanvända honor idag då, pojkar och shemales? Gladiators greatsword, hade inte pumpat särskilt mycket honor då jag redan hade 4/5 merciless ;x sen så är jag jävligt lat också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 DRUID IS INC TO FRUSTMANE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Dingade 55-58 igår. Fint med DH. 58-60+ idag. Ska nöta som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 DRUID IS INC TO FRUSTMANE NAIC SPECCA RESTO 2V2 DIREKT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Jag dödade dig i AV för ett par dar sen Bullet! pewpew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Jag dödade dig i AV för ett par dar sen Bullet! pewpew Oh snap. Och jag fick nyss spö av siana i 2on2, fyfan vilken dps ni har, synd att druiden jag kör med inte pallade att heala upp det ;X. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts