Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Ja, dom är sega att lvla. Ja, dom är roliga på lvl 70. Ja, dom är roliga i Arena.

Men, dom är paladiner och alla hatar paladiner.

Vad finns det för anledning att hata paladiner längre? De har ingen CC (HoJ, som är mer som en interrupt pga insta dispell.), De är lättaste healklassen att låsa ner, delat med shamaner. Bubbla är i princip de 12 sekunder som en paladin tilllåts heala mot ett bra lag, förutsatt att de inte har en präst. Det enda de har är att de överlever för alltid mot meleeklasser 1on1. Care?

Med det sagt så har jag still en gladiator paladin, så jag är inte dålig rätt igenom. Men har själv spelat på andras präster, och precis övergett min paladin i pvp till förmån för min druid, iochmed att alla andra healklasser har mer potensial.

Paladiner har sina platser i vissa setups, men det är inte en av de klasser man går omkring och "hatar". Själv så blir jag då mer frustrerad av att möta en druid som utan CD kan ta bort vem som helst, när som helst i 6 sekunder än när paladinen får stå där i 12 sekunder var 5e minut(1 gång per match oftast.) och göra vad han vill.

Har funderat på att köra upp en paladin, men jag är osäker, är dom sega att lvla? är dom roliga på lvl 70? är dom roliga i Arena?

Nej, paladiner är inte ovanligt sega att levla, så länge man bryr sig med att köpa vatten, använder blessing of wisdom ist för blessing of might/kings, speccar rätt och vet hur man ska questa. Bra vapen, med bra speed är också ett måste.

Ja, paladiner är roliga på 70, när man har alla cds redo. Paladiner är roliga i arenan, när du spelar med rätt setup. Tex Paladin, Warrior, Druid. Extremt kul i 5v5 med, där setup inte spelar fullt så stor roll för att du själv ska fungera.

Redigerad av Grötmannen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som vet om spajderman spelar wow? Blev dödad av en 70 mage med det namnet. Smack sa det.

Förresten, någon av nybörjarna kan få köpa ett konto med en 48 mage och en 49 paladin för 50 kr. Om ni inte orkar levla så hårt. Förstör spelet lite kanske. Anyway, har secret question och sånt där viktigt :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det inte bättre och att specca Retri när man lvlar?

Well anyway så har jag en lvl 8 paladin på Vekni'lash nu :lol:

Hells no. Prot paladins kan du helt enkelt springa med sköld och skit, plocka upp 15 mobs och bara stå där och småattackera så dödar de sig själva. Gå in på youtube och titta på Hobbes videor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor